Ma elvégezték a dorogi doktorok az első szervizt a gépemen.
Öröm volt nézni azt a szeretettel és szakértelemmel fűszerezett gondoskodást amivel Jani (és persze Döme is beugróként, amíg egy másik Royalt műtött) fogadta a gépemet. Nagyon jól esett látni a szemében a csillogást, hogy tényleg szívesen foglalkozik a motorokkal. Ezúton is szeretném még egyszer megköszönni nekik! Bár egyszer az autóm is ilyen kezek közé kerülhetne...
Hazafelé Ghandi mesésen muzsikált, az új olajnak köszönhetően élmény volt váltogatni a Pilis kanyargós útjain.
Remélem lesznek még ilyen szép napsütéses napok az évben!
Az igazat megvallva nekem a gyári kettes nyereg tetszik nagyon! Az a rugós egyes nem igazán jött be, mert nekem is van, de még a derekam is megfájdult rajta! Amúgy ha kell valakinek az egyes rugós nyereg akkor az enyém eladó!
Szia Rubens,
Örülök a képnek, amit betettél , mert ez a fórum egy kicsit "képszegény". Mintha a valaha angol vérből születő RE tulajdonosai skótok lennének, úgy spórolnak a képekkel. Érdeklődéssel olvastam a cikket. Jó lenne, csak némi pontosításra szorul, ha nem értettem félre. Ha csak '93-ban kezdték volna a gyártást, akkor valóban nem lenne egyéb nosztalgiázó retro motornál. De nem erről van szó. Ezt a motort már 1949-ben mint J2 modellt már gyártották. Sőt, 1953 óta Bullet500 néven gyártják, gyakorlatilag változatlan formában, tehát igazi veterán, nem retró. Mellékelek is két képet az "ősökről". .
Ha van időd, tölts fel még képeket az adatlapod fényképek részébe is.
Üdv: Attip
ami róla íródott! Végtelen nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy ilyen érzéseket vált ki a márka, ez a kis szubkultúra amit MI Royalista motorostársaim képviselünk kicsiny hazánkban!
Én is lesem az időjárásjelentést, néha kicsit szomorúan. Ugyanakkor nálam a motoros szezon vége többnyire okt. utolsó hetében ér véget, így még nosza, van pár nap.
A kérdésedre: Nincs olyan eredeti nyergem, amitől megválnék.
Van viszont egy hozzá hasonló, komplett, de nem gyári, üvegszálas alapú, szivacs, miegymás, kicsit mélyebben van a vezető, mint a gyárin, de egyébként hasonlít. A mélyebb ülés előny lehet (nekem nem ízlett), és hátránya, hogy az ülés alatt eldugott dolgoknak ekkor rosszabb a szellőzése, nekem egy eredetileg nem menetzárlatos gyújtótrafóm bánta. Ha érdekel, elboltolhatjuk, csörrents meg. 3minc-9nyolc9öt4huszon4. Csak az adatbányászok ellen titokzatoskodtam, nem akarok több welnesshétvégés-tutibefektetős ajánlatot...
Mindenkinek szép hétvégét magam és motorom nevében:
Sziasztok,
Nézem az előrejelzéseket. Jövő héten még talán 3 nap, ha nem esik, (természetesen munkanapokon ), aztán vége a motoros szezonnak.
Tisztelettel kérdezem a márkatársakat: van-é valamelyőtöknek eredeti dupla ülése, amely lengőnyergek felszerelése okán feleslegessé vált. Átvennék egyet.
Üdv.
P.S.: hogy kép is legyen, íme
Halló Márkatársak!
19-én vasárnap Csobánkán veteránmotoros rendezvény.További infó www.oldmotors.hu
Jó idő esetén esetleg fel lehet sétálni a hegyre, ha érdekel valakit írjatok!
Fridli László
Látom a túra óta nem nagyon szólt senki, így megtöröm a csendet! Mint írtam meg volt a szervíz még aug. 10.-én. Két napja jött egy levélke! Mikor megláttam, hogy Vas megyéből érkezett már tudtam, hogy számomra jót nem tartalmazhat, de bizakodtam. Gondoltam a kocsimról van szó, de megdöbbenve tapasztaltam, hogy a Royallal Dorogról hazafelé menet Pilisen 76-al lelőttek! Úgy hogy Royalista barátaim van egy 30 ezres fotóm a mociról! Márkó79 vigyázz Pilisen!
Ma a hosszú esős napok után elővettem a Royalt. Megtakarítottam és elmentem vele motorozni. Mit ne mondjak már hiányzott a filing és jó érzés volt a városban gurulni egy kicsit, látva a csodálkozó tekinteteket, hogy mi pöfög itt? 1460 Km van már benne. Szépen jár semmi rosszat nem tudok mondani róla! Dinamikusan gyorsul és öröm vele motorozni az konkrét! Remélem az időjárás kegyes lesz hozzánk és még van egy két hónapunk az idényből! Nem szeretném korán letenni a gépet!
Sziasztok!
Ma egy kihelyezett, mini "frakcióülés" volt Sződön, majd egy gurulás a Börzsönyben. Egy új Enfieldes társ csatlakozása a nap legfőbb pozitivuma.
Üdv : Imre
Látom megy a készülődés a túrára! Sajnos nem tudok most részt venni a guruláson mert a Bélapátfalvi Motorosok Elnökének az esküvőjén veszek részt. Széles utat és kellemes hétvégét az egész csapatnak!
Sziasztok!
9-10 között Sződligeten találkozunk, ez Göd és Vác között van a Dunaparton, megnézzük az öreg autókat, aztán irány a Börzsöny!
Ha valaki nem találna oda, hívjon fel a 30-6129999 mobilomon.
Üdv: Imre
Halihó márkatársak!Feleslegessé vált bukócsövemet eladnám bolti ár feléért ha valakit érdekel ,oldalkocsival elég rosszul mutat....fillergergo@citromail.hu
Sajnos ezt nem tudom. Egyrészt mert a motort eredetileg a szomszédomnak küldték ajándékba, másrészt mert a számlát a kinti rokon fizette neki. Mikor én megvettem, akkor sorolta a költségeket, ami gyakorlatilag majdnem felemésztette a motor árát.
Itt magyarországon kitalálják ám, hogy ne járj jól a magánimporttal. Amúgy a postaköltség nem lehet túl sok. Én az indiai ebay-n szoktam kiegészítőket rendelni, és egy 3db. oljaszűrőt tartalmazó csomagot 1 angol fontért postáznak. Ennyiért nálunk egy levelet sem tudok elküldeni a szomszéd utcába.
Van ilyen rendelet, majd utánanézek. A CE minősítés viszont alapfeltétele a forgalombahelyezésnek. Ha az EU területén bárhol forgalomba volt helyezve, akkor ez nem kell, de ha EU-n kívülről jön, minegy ha új vagy sem, kell. Annak nézz utána, hogy mennyiért csinálják a CE minősítést. Asszem több cég is van M.o-gon, akik csinálják. Ezeket biztos forrásból tudom, az én motorom is Mumbay-ból jött magánimportban.
A neten nem találtam sehol motorkerékpárokra vonatkozó forgalomba helyezési útmutatást... Emisszió, stb... Mi vonatkozik ezekre? Ha veteránnal jövünk, akkor nem érdekes. De mi van, ha nem?
szerintem új géppel se lesz bajotok.. mert onnantól kezdve hogy elmúltak fél évesek, és futottak 6000 kilométert már használtnak minősülnek, és nem vonatkoznak rájuk az új gépjárművekre előírt forgalomba helyezési szabályok (nekem ez rémlik)
Sziasztok!
Ott a helyünk Sződligeten, utána meg aki akar azt egy rövid túrára, a Szokolya-Kóspallag- Márianosztra-Szob-Nagymaros útvonalon elvezetem, egy pár érdekes helyet megmutazok.
Imre
Én járkáltam kb. 1 évig egy ilyen "fordított" motorral (Morini 250), meg lehet szokni. Azt viszont nem tudom, hogy az olaszok miért csinálták így azt a motort. Az angolokat megértem; a balra helyezett oldalkocsi miatt, de az olaszok...?
Ma elvégezték a dorogi doktorok az első szervizt a gépemen.
Öröm volt nézni azt a szeretettel és szakértelemmel fűszerezett gondoskodást amivel Jani (és persze Döme is beugróként, amíg egy másik Royalt műtött) fogadta a gépemet. Nagyon jól esett látni a szemében a csillogást, hogy tényleg szívesen foglalkozik a motorokkal. Ezúton is szeretném még egyszer megköszönni nekik! Bár egyszer az autóm is ilyen kezek közé kerülhetne...
Hazafelé Ghandi mesésen muzsikált, az új olajnak köszönhetően élmény volt váltogatni a Pilis kanyargós útjain.
Remélem lesznek még ilyen szép napsütéses napok az évben!
Szép hétvégét mindenkinek!