Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha megbízhatóságot és akarsz, vegyél egy másik japán motort.
A RE egy ízig-vérig angol veterán az '50-es évekből, minden karbantartási és egyéb kötelezettségével és élményével.
Üdv.
Szia!
Szerintem ne vegyél! Ha így indulsz neki........
Én ugyan még csak 9 ekm-t tettem bele, de mindíg hazahozott, minden út egy élmény volt vele, nem tudok olyan márkatársról aki trélert vett volna igénybe.
Tényleg, ha van ilyen jelentkezzen.
Az tény, ez nem egy unalmas motor, amibe csak a benzint öntöd aztán nyomod a gázt....
Ezt a motort szeretni kell, meghálálja.
Üdv:
Üdv RE tulajdonosok.

Motorcserén gondolkodom (régi GSXR-ről) és felmerülr az RE, mint lehetőség. Egyedül a motor megbízhatósága kérdéses számomra. Milyenek a tapasztalatok? El lehet vele indulni néhány 100km-re, vagy állandóan trélerre szorul? Válaszotokat előre is köszönöm!

Zoli
Bocsánat, a vége lemaradt. Tehát az útvonal még egyszer:
Bp-Biatorbágy-Etyek-Felcsút-Csákvár-Söréd-Bodajk-Bakony
csernye-Zirc-Bakonybél-Pápateszér-Kisbér-Bokod-Környe-Tatabánya-T
arján-Zsámbék-Bp.
Véleményeket, visszajelzéseket kérek szépen, ha pozitív a fogadtatás, tisztázzuk a részleteket.
Kedves Márkatársak,
a jövő szombatra vonatkozó meteorológiai előrejelzések elég egyhangúlag jó időt jósolnak, így megkérdem: mi lenne a szólás egy közös guruláshoz?
Útvonal: Bp-Biatorbágy-Etyek-Felcsút-Csákvár-Söréd-Bodajk-Bakonycsernye-Zi
rc-Bakonybél-Pápateszér-Kisbér-Bokod-Környe-Tatabánya-Tarján-Zs
Sziasztok,
Én is örülök, hogy további lelkes RE tulajdonosok bukkannak fel a láthatáron. Jó lenne, ha fotók is kerülnének fel a kedvencekről a fotogalériákba, hogy láthassuk is a masinákat .
Egy saját vélemény a motor teljesítményéről: tapasztalatom szerint a RE a gyári beállításokkal a T5-ös Pannónia (250-es, kétütemű!) menetteljesítményét nyújtja, ami ugye nem túl sok egy 500-as négyüteműtől. Azaz a végtelenségig vissza van fogva. Valójában a RE egy ízig-vérig angol motor, még akkor is, ha egy ideje nem Angliában gyártják. Az angol motorok pedig arról voltak híresek, hogy legendásan jól mentek. Figyelmetekbe ajánlom Ternai - A Motorkerékpár című könyvének (1960 körüli kiadásának) típus ismetetőjét, mely alátámasztja a fentieket. (1953-ban már gyártották a Bullet 500-ast)
Szia Rubens!

Én is ott vettem.
Sajnos a kezelési angol nyelvű, de az is jobb mint a semmi...
Nyomtatok egyet Neked is, és valamelyik nap összefuthatunk.
Cegléd szerencsére közel van.
A jirji@freemail.hu-ra küld el az elérhetőségedet, felhívlak és megbeszéljük hol és mikor futunk össze.

Üdv
Márkó
Szia kmt!

Nekem is voltak hasonló gondjaim, de sokat segített egy másik porlasztó. A gyári Mikcarbot a gyártási pontatlanságok miatt képtelenség volt behangolni, de Dorogon vettem egy másik típust.
(szégyen-nem szégyen, most meg nem mondom fejből, hogy milyen is... a lényeg az, hogy némi vákuumot is használ a vezérléshez, és amikor gyengébb, kimarad egy szikra, akkor a vezérlés helyettem ad jó reflexekkel egy gázfröccsöt :-)

Mindenkinek szép napot!
Jocó
Ui: a közös pöfékelés gondolata igencsak tetszik: Mivel tudunk hozzájárulni a záró bográcshoz és kellékeihez?
Üdv Márkó79! Üdv mindenkinek!

Elnézést, hogy ilyen soká reagálok, de belevágott a villám a gépembe(na nem kell megilyedni nem a Royálba! ) és így csak akkor tudok írni, ha géphez jutok! először is köszönöm a jókívánságokat! A gép tegnap került hozzám és nagyon boldog vagyok! Pele is pattintottam 90 km.-ert és mondhatom a szabadság érzése és az a fíling amit ez a csoda nyújt elmondhatatlan! Az álom valóra vált! Nagyon örülök, hogy közétek tartozhatom, bár még nem ismerjük egymást, de látom a hozzászólásokból, hogy egy összetartó igazán ezt a szubkultúrát fanatikusan képviselő baráti körről van szó! Márkó79 valószínű, hogy ha Jászberényben vetted Te is a gépet akkor az enyémet láthjattad! Örülök, hogy ilyen gyorsan szaporodunk, de már nem soká, mert tudtommal 1 db zöld Royal maradt parlagon e hazában! Lesznek kérdéseim örömmel veszek minden javaslatot! Kösz Iminek itt is a segítségért! Márkó79! A gépkönyv ha magyar jöhet! Cegléden lakom, ha összegurulunk átveszem!

Üdv Rubens
Kezelésit a géphez? Ne röhögtess! Örültem, hogy ép bőrrel elmenekülhettem a boltból!
Srácok! Szégyen ide, szégyen oda, kénytelen vagyok felkínálni eladásra a Bulletemet, sajnos a mindennapi kenyérre nem jut zsuga, a benzin már luxus. 2500km. van benne, extra gömbölyített külső gumik, Continental belsők, kétféle oldaltáska, az egyik eredeti RE felirattal, első hatalmas szélvédő és kétféle kipufogó /ízlés szerint/ a bukócső a cirkalmasabbik kivitel. Emellett eladó kétféle méretű vadiúj bőrruha és két orig Hebo bukósisak. Búbánatos janiapu
Szia Rubens! Sziasztok, üdv Mindenkinek!

Gratulálok! Szerintem láttam is a mocidat.
Én is új vagyok itt, nekem sikerült a másik utolsó példányra lecsapnom.
Ez olyan tipikus "szerelem első látásra" dolog volt.
Elmentem, megnéztem (szerintem pont a tiedet), hazamentem, és addig motoszkált a fejemben a motor, amíg úgy döntöttem megveszem.
Csodás, gyönyörű és mesés a hangja.

Kezelésit sikerült letöltenem hozzá, ha gondolod Neked is tudok nyomtatni belőle. Nem tudom merrefelé mozogsz.
Addig is, további jó várakozást!
Szia Rubens!
Gratulálok az új családtaghoz. Nem kényes a "kicsike", de a jó bejáratást meghálálja! Ha sokáig állt, akkor az akksit ellenőrizni kell. Az ülés alatt és a lámpafejben a sok elektromos illesztést is jó megtisztítani.
http://www.hitchcocksmotorcycl... nagyon sok jó leírás van, mivel nem kötelező, de mindent állítani tudsz rajta.
Sok örömöt:papa
Szia!
Üdv a Royalisták között!
Egy "Owner's manual"-t csak kaptál a géphez? El nem tudom képzelni, legalább egy másolatot ne nyomjanak a kezedbe, amikor leperkálod a /nem is kevés/ vételárat. De ha nem kaptál, beszkennelem neked az enyémet, csak egy eemail címet írj, az enyémet megtalálod lejjebb. Figyelmedbe ajánlom a Royal Enfield Baráti Kört, szeretettel várunk tagjai közé.
Üdv: Imre
Üdv Royalisták!

Köszöntelek benneteket és nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra! Még nem büszkélkedhetem Royal Enfildel, de két nap múlva remélhetőleg igen! Egy álom válik valóra amikor tulajdonomba kerül a 2007-es évjáratú Bullet 500-as gép! 32 km. van benne (ebből 4-et már én tettem bele) és az elmúlt hónapban helyezték forgalomba. Karburátoros révén az utolsó darabok egyikét sikerült megszereznem. Már alig várom! Sajnos gépkönyv nincs hozzá és mivel ez a márka igen ritka nálunk ezért is fordulok hozzátok egy kis segítségért! Általánosságban mire figyeljek, mik a gyenge pontok, olajcserék, milyen és mennyi olaj stb. Egyszóval mindenre kíváncsi vagyok, hogy minél jobban sikerüljön a bejáratás. Ha valakinek van magyarnyelvű gépkönyve és el tudná küldeni emailben azt is megköszönném.

Kösz

Rubens
Üdv Suraki!
Először is nagyon örülök, hogy marad a motor!
Az új Enfield jól néz ki, tavaly láttam élőben az osztrák kereskedőnél, de szerintem a régi az igazi. Osztott blokk, karburátor stb.
Ha már így belejöttem a kommentelésbe. Íme két újabb RE variáns Olaszországból, amelyek számomra eddig nem voltak ismertek:
Szia!
Küldtem levelet. Közben megtaláltam én is a gyári owner's manual-t ezzel a kapcsolásirajz része megoldódott. Ez a teljes szerviz kézikönyv viszont továbbra is nagyon érdekelne!
Nagyon köszönöm a segítségedet!
De jobb ha ide írom: balogh49imre@freemail.hu. De mi a gond?
Ja igen, ha kell küldj egy eemail címet. Az enyémet megtalálod ha az adataimra kattintasz!
Szia! Átküldjem a Peter Snidal féle komplett szervízkönyvet? Ebben vannak elektromos kapcs. rajzok is.Vagy be tudom szkennelni az én RE használati utasításom megfelelő oldalát.
Üdv: Imre
Igen, egy Meteor.
Az öreg kitalálta, hogy ő is motorzni szeretne, így remélhetőleg ősszel nekiállunk a motornak.
Lehet, hogy egy Super Meteor, esetleg egy Constellation?
Akárhogy is, de irigykedünk.
Rég jártam erre.
Mint szomorúan olvasom ezek a mostani idôk nem csak engem tépáznak meg.
Viszont úgy tûnik, talán nem lesz muszáj megválnom az Enfieldtôl. Ha pedig ez az eset forog fent, akkor szükségem lenne az 500ES standardhoz, egy komplett kapcsolási rajzra.
Illetve ha régebbi modellhez van az sem gond.
Tudnátok ebben segíteni?
Sziasztok Márkatársak!
Sajnálatos családi körülmények miatt ( hitel eladósodás...stb) kénytelenek vagyunk megválni szeretett családtagunktól. Eladásra kínáljuk RE Bullet 500 Army mocinkat, mivel kilátástalan helyzetünkből nem látunk más kiutat. Ha valakit érdekel, illetve tudtok rá vevőt, kérem jelezzetek felém a krokis63@gmail.com -ra.