Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb. 2 hét múlva tudom majd újra szemrevételezni a gépet.
Szerintem is Meteor.
Az öreg ezermester típus, ezért biztos vagyok, hogy ő amit tudott megcsinát rajta. Persze az kérdéses, hogy mit kapott előtte a gép.
Amint van képem felteszem és megpróbálom beazonostani.
Szia(sztok)!

Gondolom vmi ilyesmi lehet a gép...?
Ha '50-es évekbeli 700-as RE, akkor az jó eséllyel egy kéthengeres Meteor. Szép szerzemény, grat hozzá! Ha restaurálni akarod, akkor jó mélyen a zsebedbe kell nyúlni, ha csak szépen megcsinálni és használni, akkor tán nem annyira. De pár százasban úgy is benne lesz. Utána kéne nézni, milyen alkatrész azonosságok vannak a pár éves modellekkel, néztem képeket, az első villa nagyon hasonló, a lámpafej ugyanaz, a váltó szerintem ugyanaz. Motoralkatrészekkel (dugattyú, hajtókar, szelepek) nem spórolnék, magyar kisipari munka kizárt, lehet kapni jó minőségű angol alkatrészeket.
Rákérdeztem és volt vizsgája, rendszáma biztosítása is, így remélem lesz valami "nyom".
Nem bonyolultabb a ladánál. Ha a régi képeken látszik a rendszám, vagy legalább az após emlékszik pontosan a rendszámra, akkor nyert ügyed van. Akkor csak elveszett , így pótolható az ocsmányirodában. Ha nincs meg semmi infó, nagyon bele se kezdj a felújításban, mert katasztrófális amit a magyar hatóságok kérnek kérnének a vizsgáztatáshoz.
Köszönöm a visszajelzést, aminek nagyon örülök.
Én is úgy gondoltam, hogy én fogom kipofozni.
Régebben volt ladám, és más keleti kocsim, azokon is sok mindent én javítottam meg és úgy gondolom, hogy hasonlóan "egyszerűnek" kell lennie a Royal-nak is.
Ezért működnek még mindig ezek a gépek.

Papírokról egyelőre nincs tudomásom, de az apósom még a használt fogpiszkálót sem dobja ki és a régi képeken úgy láttam, hogy van rajta magyar rendszám.

Ha belevágok a projektbe, akkor rakok fel képeket is.

Üdv,

Robi
Szia!
Gratulálok a motorodhoz, kicsit irígykedek is. :-) Ilyen értéket találni nagyon ritka dolog. Légyszi tegyél fel képet ha tudsz.
Ami a helyreállítást illeti, ....biztos hogy szükséges?

Lehet hogy megúszod egy alapos kitakarítással, olaj és gyertyacserével. Ezek nem japán motorok, 10 év a sufniban csak egy délutáni pihenőnek fele meg.
Ha mégis szükséges a javítás. kb. egy MZ bonyolultságával kell számolj. Alkatrészt olcsón az angol ebay-n tudsz beszerezni, elsősorban az indiai kereskedőktől. Átutalásnál figyelj, hogy pay-pal ..os legyen, így a bank nem húz le. Én már sok mindent rendeltem, megbízhatóak, becsületesek és jó minőségű cuccokat küldenek. A posta kb. két hét alatt elhozza. Sok sikert a motorodhoz.
Ugye megvannak a papírjai?
Üdv: f
Üdv Mindenkinek !

Jelenleg még egy Aprilia Pegaso-t gyűrök, de az apósom sufnijának kirámolása után felcsillant a remény, hogy egy régebbi motort is tudjak használni.
Eddig is tudtam, hogy a sufniban már 10 éve ! áll egy motor, de most kiderült, hogy ez egy 1950-es évekből származó 700 cm3-es Royal, angol változat.
Szeretném felmérni, hogy mennyibe kerülne a működőképessé tétele, ill. van-e szerelő, aki ért ehhez a típushoz. Persze nem a márkaképviseletre gondoltam.
Ha valakinek van ötlete vagy tapasztalata hasonló helyreállításban azt szívesen venném.
Széles utat !
Robi
Uraim!
Az egyik online motoros lap alsó részében van egy szép kép!
Ezt lehet nézegetni amíg nyár nem lesz.
Lementem a garázsba és megnéztem: nem vizibicikli.
Tehát, hacsak lehet nem használom esőben. Nem is a felülről jövő áldás zavar igazán, bár az sem kellemes, hanem amit az autók, főleg a teherautók felcsapnak alulról. Motort takarítani, pedig ugye, nem nagyon szeretek.
Szóval, maradnak a szép, száraz napok a motorozásra.
Jónap mindenkinek!

A múltkor én is elkeskenyedtem kicsit,miután 100 km esőben motorozás után kezdett prüszkölni,köpködni,és mikor hazaértem,és leszálltam róla a kapuba,meg is adta magát,és nem is kelt életre többet.Én persze morfondíroztam,hogy kellett nekem sportlégszűrő,mi! Aztán kiderült,hogy a gyertya szállt el,és megy rendesen.Ezek után,a múlt héten sikerült belemotoroznom egy olyan felhőszakadásba,hogy abban sem voltam biztos,én túlélem,nemhogy a motor,de minden hiszti nélkül végigcsinálta a drága,amin magam is erősen csodálkoztam. Igazából úgy veszem észre,így 13000 km megtétele után,hogy ennek a technikának nem nagyon van ellenfele,minden körülmények közt,mindig hazahoz!
A tavalyi "nagy" találkozó után áztunk csontig a lányommal, hazafelé. A légszűrő működött, de a saját levegőm belémfagyott a menetszéltől. Máig erősen respektálom a fekete felhőket!
Sziasztok!
Mondjuk, ha itt lett volna a szomszéd faluban én is elmegyek.
Attilában biztos voltam, hogy ott lesz. Az idei motorozás jobbára annyiból áll, kitolom a motort a garázsból, elkezd esni, visszatolom.
Ma is épp Vácra mentem kocsival, amikor olyan felhőszakadás kerekedett, hogy meg kellett állni, semmit nem lehetett látni. Jött az úton néhány motoros, így elázva én még nem láttam embereket.
Gondoltam is mit csinálnék hasonló helyzetben ?
Igaz is a nyitott légszűrőtök ilyenkor mit csinál?
Üdv : Imre
Igazából csak azt tudom mondani, hogy sokan voltunk, de, hogy többen-e, vagy kevesebben, mint tavaly... Talán nem is olyan lényeges kérdés.
Őszintén örülök. Volt akkora sor mint tavaly?
Felénk sajnos többször is öntöztek. Már angol pázsit van a járdákon is!
Csodálatos volt az idő és felemelő volt a felvonulás (mint mindig)
Szia!
Egész héten néztem az időjósokat, mivel tvaly nagyon nagy élmény volt, de nem mertem elindúlni.
Remélem nem áznak szét.
Üdv:papa
Sziasztok!
Volt/megy valaki az Alsóörsi motoros találkozóra?
Üdv Imre
dagad az egyébként is,nemcsak találkozókon!
Az Neked szokott dagadni motoros találkozókon. . .
Köszi! Mondtam a drágámnak,mert ő fotózott,csak úgy dagadt a mája!
Mozgó autóból, mozgó motort (és motorost) így lekapni.
400%-on is éles. Gratulálok a fotósnak.
Látom, elkészült a spéci ülés.
Most már csak sok szép nyári nap kell, kevesebb vízzel.
Ma végre lehetett gurulni! Megértem Noé örömét. Töfi másik hegyen járt, de jó társaságban.
Nagyon szép a Lord, főleg nagyon tiszta!