Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló olyanok segítségét kérném akik ismerik a Yamaha-mint Robogót múlthéten vettem egyet és olyan problémám lenne hogy a robogó majdnem nyél gázon indul-el és menet közbe is mint ha csúszna valami mi lehet a probléma?
igen, ez a dolgok kultúrált elintézése... Aztán a másik szerez 8 kopaszt... Valaki egyszer csak a börtönbe kerül, vagy meghal... Hja, és mikor megjelensz a 4 kopasszal, a törvény teljes szigorával mellette áll, meg a rendőrség is. Szóval okos..
Az jó, mert az alaplapon biztos nincs gyujtőtekercs... Mellette láttam olyat amin van, de ezen nincs. Akkor most mi lesz, vagyis mi van?
Membrán, főtengely szimering.
Esetleg más ötlet?
Van :)
Benzin, szikra van?
A cdi nem megy 12V-ról, de még csak 25-30-ról sem.
Ha máshogy nem megy, akkor 4 kopasz és már vissza is jött a motor ára. Engem eddig még nem mertek átbaszni, kitudja miért.....
Tegnap délután megállt a motorom. Kezdetben magas fordulaton kezdett fulladni, nem volt alapjárat sem, most pedig ott tart, hogy be sem indul. ( ez kb 10 perc alatt zajlott le) Megnéztem a gyertyát, de nincs probléma. Szétszedtem a karbit, nem segített. mi lehet a probléma? Megköszönném, ha valaki tudna valami tanácsot adni.
A motor Gilera RX 125 arizona
Köszönöm. Viszont pontositanék, a pöcc röffre... Az alaplapon nincs gyujtótekercs, csak 12Volt, ami állitólag 25-30ra felmehet. Na ez nem bántja a cdi-t? -mert fesszab ugyis lesz, világitás muszály. De akkor a cdi mit kapjon, fix(max) 12-t, vagy közvetlen váltót a tekercstől? Igy egész a kérdésem...
tehát a gyújtás az külön dolog megveszed a CDI-t és jóccakát pöcc röff megy , viszont ha világítani akarsz fesszab nélkül kiég az égőd ami égő akksit tehetsz ha akarsz mondjuk indexelni mert akkor kell de ha nem akkor nem teszel és jóccakát.
Ez így igaz. Csak bizonyítsd be....
Az, hogy piszkálták, még nem hiba. Hogy javítani kellett, nem hiba.
"Igazából az adásvétel után reklamálni már nem igazán lehet." De lehet, amennyiben bizonyítani tudod hogy az eladó szándékosan hallgatta el a hibákat.
Azért azt sem zárnám ki, hogy Olaszországba bántak keményen a motoroddal.
Igazából az adásvétel után reklamálni már nem igazán lehet.
Hát az biztos hogy piszkálták,mert látszik a külső csavaron,hogy nem megfelelő kulccsal babrálta valami idióta.Gondolom annak a fickónak a szerelő barátja aki buherálja a motorokat amiket behord Olaszországból.
Nagyon sok szakszerűtlen javítás nyomaira bukkant az én szerelőm ebben a néhány hétben amióta nálam van a motor.Ha nem lakna olyan messze a pali akitől vettem,már rég visszavittem volna neki,de hát Lenti az tőlünk 220km:(,.Azért ez abszurd,hogy 20km-t sikerült eddig motoroznom,a többit szerelőnél töltötte a motor.
Sziasztok. Egy elektromos mester segitségét kérném... A problémám a cdi meg a fesszab. Motort épitek, s már csak ez a része bosszant. Am6 blokkot raktunk a vasba, ahhoz 4+2 csatis CDI-t, meg ugye kell egy fesszab is. Egy kinai 4 lábasra gondoltam, az egyszerűség miatt, mert per pillanat nem szeretnék aksit, csak világitást. Van aki azt mondja nem kell fesszab cdi mellé, vagyis elé, van aki azt mondja aksi nélkül neki se álljak... Szeretnélek arra kérni Benneteket, tegyetek rendet a fejemben. Köszönöm...
Ha előző nap kicsit csúszott, másnap meg semmi nyomatékot nem vitt át, akkor ott valami széthullot.. Lehet már piszálták a kuplungját, vagy a primer hajtását, és valamit rosszul raktak össze, most meg elszabadult.
Nem rossz motor, mikor eladod, a sulyát fogod visszasírni mást nem. A következő motorod legalább 650-es legyen, és ha 110-120 felett akarsz menni tartósan, esetleg tervezel autópályát is akkor ne legyen 1 henger.
Én is most adtam el a második motorként használt 125-ös gépemet és vettem 650-et. Nekem mondjuk elég országúton a 110 körüli sebesség. Családom is van..
Köszönöm a válaszod!
Dani91:Yamaha XT 600 E!
Segítség kellene! Nemrég vettem egy K2-es Gsxr-t és nagyon magasra világít a fényszórója. Hol tudok állítani rajta?
Teljesítmény növelésre vannak lehetőséget, csak a kérdés, hogy megéri-e egyáltalán belefolyni:) De én is inkább a mondó vagyok, vegyél nagyobbat:) Amúgy meg a semmitől ez is sokkal jobb
Lehet A váltót, motort, mindent kenő olaj, van a kuplungszerkezetnél is, egyben tudod leengedni az egészet, és amikor feltöltöd az egész blokkban friss olaj lesz..vagyis nem teljesen, mert valamennyi marad a blokk egyes részeiben(olajszűrő, olajpumpa, stb.) Ezt az is jól mutatja, hogy pl amikor megadják a motorba töltendő olaj mennyiségét, akkor 3 adatot szoktak megadni 1. Amikor teljesen szétvolt szedve a blokkod és nincs benne semennyi olaj, ez a legnagyobb adat, aztán van egy ettől kisebb, amikor csak sima olajcsere van szűrővel, meg egy legkisebb olaj mennyiség, amikor csak leengeded, szűrőt nem cserélve töltöd fel:)
Lehet hogy még az előzőleg benzinnel telefolyt olajad maradványai keveredtek bele a friss olajba, de lehet hogy kopottak a gyűrűid, vagy a hengersor:) És ilyenkor valamennyi keverék letud jutni az olajtérbe.
ja kb én is erre gondoltam!kicsit elbaltázott ötlet volt hogy kezdésnek 125-öst vettem,csak mivel még A1-em van és nem akartam a nyarat elhúzni motor nélkül,gondoltam elég lesz kezdésnek....de sebaj majd tavasszal veszek nagyobbat,ha árában eltudom adni!