Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Győr-moson-sopron megye,Szany
Mindenképp szed szét ha máshogy nem megy és keresd meg a hiba okát.Ha baj van akkor megoldásnak is lenni kell!Merre laksz am?
Üdv Mindenkinek!
Lenne egy kis problémám, GasGas EC 50 Rookie típúsú motorommal.Az a helyzet,hogy nemrég vettem használtan,3 hétig tökéletesen,faszán ment.Aztán egyszer a dzsidzsásból kiérve a kuplung nem volt jó.Egyszerűen olyan,minthogyha elszállt volna.Nem tudom, hogy ilyenkor mit csináljak? Légtelenítettem,de még mindig nem jó aztán most meg beakartam tolni,és csak szivatóval megy, ugye kuplunk nélkül. A fogaskerekeket meg hát ugye féltő alkatrészek ... Szóval a kuplunggal szerintetek mit tegyek? Meg a szivató megoldására mit tudtok nekem adni? Tisztítsam ki a karbit, vagy mit tegyek? Légyszíves valaki/valakik segítsetek, fontos lenne !
Üdv.:Krisztián !
Szerintem próbáld ki hogy teszel be 20w50-es olajat és ha akkor is eszi nagyon akkor szelepek!
Nincs füstje:) mármint látható füstje :D MOL ESSENCE 10W-40
Motor nem szokott füstölni kéken?És milyen olajat teszel bele?
4T a gép :) valami ötlet?
cagiva mito és yamaha jog alkatrészek aldok érd:kozilali@vipmail.hu
Gondolom 2t a gép,abban az esetben elképzelhető hogy annyi olajat eszik,de ha 4t akkor van valami baj az tuti!
Szétszeded,átnézed rendesen,ami kell azt cseréled(szimering,olaj...) összeteszed rendesen ahogy kell.Szimering ajkához kenj egy kis szilkonzsírt amikor teszed össze.Utána ha kész odafigylsz rá használatkor hogy a telószárat nagy ütés és karc ne érje mert az szétcseszi a szimeringet.Valamint kemény rászáradt idegen anyagoktól legyen mindig megtakarítva.A szimeringen akár feszíthetsz is összetételkor.
Köszönöm a válaszokat Dani91nek és kinternek.
Sziasztok. Van egy Kymco Heroism 125 SE25BA motorom és az vele a probléma hogy kb 800-1000 km-ként 7-8 dl olajat kér...
Ez mitől lehet? Vagy ez normális? Üdv janszabi.
Sziasztok! Meg tudnátok mondani, hogy hogyan kell az első teleszkópokat karbantartani, mert én ehhez laikus vagyok...
Egy cross motorról van szó (Motorhispania Furia).
A válaszokat előre is köszönöm !
Kevés kompresszió, gyűrűtörés, főtengelyszimering.
És mi lehet az akármi más?
hello megprobaltam mar mindent es sehogy se indul ugyhogy arra jutotam hogy elviszem szervizbe.mindet megneztem benzint kap szikra is van a karbi is jo a hengerfejben sincs mar viz,mar en se tudom mi baja lehet,de azt mondja a szervizes ismerösöm hogy komoly baja nem lehet majd jelzem mi volt a hiba
köszike mindenkinek aki segiteni probalt nekem
sziasztok.
segítségre lenne szükségem.
egy malaguti f12 hűtővíz viszajelzönek kéne a bekötéséhez egy olyan személy akinek van ez a típusa és és segítene hogy lemásoljam az övéről.
segítségeket elöreis köszönöm
Ha nem ezek, akkor akármi más...
És ha nem ezek, akkor mi a legvalószínűbb?
Van még sok más lehetőség is, csak nem lehet internyeten keresztül gyógyítani
Eddig ok ezeket már csináltam régebbi motornál, csak nem voltam biztos benne, hogy így kell. :D Tehát szerinted, vagy gyertya vagy karburátor, más lehetőség nincs? Mert most olyan a motor mint amikor hidegben rugdosni kell egy kettőt mielőtt elindulna, csak most nem indul.
Hát leginkább, szétszeded, kiveszed belőle a fúvókákat, és mindenféle koszt kikell belőle mosni, a fúvókákat jó fényviszonyoknál, egy nagyítóval megtudod vizsgálni, hogy van-e benne szennyeződés, és azokat is kitudod takarítani(áztatod, és kifújod sűrített levegővel). A karburátorban amíg kivannak szerelve a fúvókák, kifújod a járatokat, mindnek szabadnak kell lennie. Tűszelepet is kiveszed, kimosod, és ügyelsz arra, hogy az úszót ne törd, nyomorítsd el. Ellenőrzöd a benzin szintet, alapjárati keverék csavart mielőtt kiveszed, tekerd be koppig(ne húzd meg, csak tekerd be finoman, hogy érezd hol ütközik) és közben számold mennyit tekertél be rajta, összerakásnál pedig ugyan ide állítsd vissza. Az úszóház kis szellőzője is legyen szabad, ugyanis ezen keresztül jut be a légköri nyomás.Meg még van pár dolog, de ha ennyire nem világos, akkor lehet jobb lenne valami hozzáértővel megnézetned.
Amúgy ez egy esős napon volt, amikor kimentem vele akkor már nem esett, de előtte nem ázhatott el valami ami miatt most nem indul, habár tető alatt volt, ott max 1-2 csepp esőt kaphatott. Amikor felkapcsoltam az indexet akk nem vagyok benne biztos, de lehet volt egy pukkanás. Azóta megnéztem az elektromos dolgokat, tehát lámpákat, önindítót és ezek működek.
Hogy értve tiszta a karbi, tehát mit nézzek, hogyan kell kinéznie?
Próbáltam már másik gyertyával is.