Tudna nekem valaki segíteni? Egy ktm lc4 640-esem van. Az lenne a kérdésem, hogy a hétvégén borult a motorom, és kb. 2 db olaj kifolyt belőle az útra. Na ez honnan jöhetett? Jól tudom, hogy ebben a típusú motorban a vázban is van olaj? Semmilyen nyomot nem látok, hogy mégis honnan jöhetett. Vagy az is lehet, hogy ijedtségemben már nem tudtam megkülönböztetni az olajat a benzintől?! Bár kétlem.
Igen én is gondoltam erre,de eddig nem folyt belőle víz,igaz most indítgattam kb tízszer,de kb 2-3dl víz csöpögött ki eddig.Már áll a motor kb fél órája,és még mindig csepeg.
Sziasztok!Van valakinek ötlete,hogy /Suzuki gsxr 600 2000-es/ alapjáraton ha járatom a motort miért,és milyen jellegű víz csöpöghet(elég intenzíven) a kipufogó alján levő kis lukból?Ha leállítom a motort még utána is csepeg jó ideig.
Találkoztam már olyan 1hengeres Suzukival, ahol pl a karbin, a benzin befolyó csőbe volt beletéve egy pici szűrő, épp csak a peremét lehetett látni, de szokták tenni a tűszelep alá is, csak ez van amikor belevan préselve az alu házba, és ki se akar jönni, de van amikor egyszerűen a tűszelep végén rajta van a kis szűrő. Ez persze nem előírás, de megtudja viccelni az embert Esetleg még...nincs a karbik szellőzőcsöve máshová vezetve a gyári elvezetéshez képest? Esetleg még benzinszintet lehet ellenőrizni. De mindenekelőtt próbáld ki, hogy mész a motorral, és amikor eléri ezt a 100fölött fulladós állapotot, megállsz vele, és megnézed a gyertyákat, ha fehérre vannak égve akkor biztosan a szegény keverék miatt csinálja, ami még attól is lehet, hogy valahol falsch levegőt tud szívni. Kezedbe veszel egy féktisztítót és a karbik környékét alapjáraton járó motornál körbefújkálod, szívócsövek, csatlakozások, bárhol ahol felmerül a levetősége és közben figyeled a motor fordulatát, ha változik akkor nem teljesen tömített a szívórendszered.
Sziasztok! Honhda Xr600-am van. Most akarok venni egy nicasilos hengert, hogy jó e bele a dugattyúm+gyűrűim amik a vasperselyes hengerben voltak? Köszönöm
(Egyik barátom azt mondta hogy nem jó mert le fogja húzni a nicasil réteget)
Üdv mindenkinek!
Van1 Gs 400-asom 1993-as de van1 kis gondom vele.Régebben ritkén,mostanában pedig egyre sűrűbben csinálja a következőt:Menet közben többnyire 100 fölött elkezd fulladni nagyon,néha már alig gurul aztán újból elkezd járni fulladozva aztán már teljesen jól.Volt karbitakarítás,van szűrő is,volt karbiszinkron de semmi válltozás.Alapjárat az van tehát nemhiszem,hogy dugulás lenne.Ha a karbiról lehúzom a csövet szépen csurog a nafta.Teljesen úgy érzem mintha elfogyna a benya.Mi lehet a probléma,és hogyan lehetne orvosolni?
eggyik hétvégén még ment aztán a következőn meg már nem indult.
Ha indítóztam akkor meg felnyomta a benzint a légszűrőházba, többszöri próbálgatás után felhígult az olaj (csere) leszedtem a karbit kitisztítottam, kicseréltem az összes tömítést amit találtam benne.
Beállítottuk a karbi szinkront mostmár van alapjárat, szépen megy de 5-6e fordulaton csak turtyog, durrog.
A karbit már kb 7-8 alkalommal szétszedtük, újra összeraktuk, de semmi ugyan az a tünet.
Nem tudunk már mit kezdeni vele.
Tudna nekem valaki segíteni? Egy ktm lc4 640-esem van. Az lenne a kérdésem, hogy a hétvégén borult a motorom, és kb. 2 db olaj kifolyt belőle az útra. Na ez honnan jöhetett? Jól tudom, hogy ebben a típusú motorban a vázban is van olaj? Semmilyen nyomot nem látok, hogy mégis honnan jöhetett. Vagy az is lehet, hogy ijedtségemben már nem tudtam megkülönböztetni az olajat a benzintől?! Bár kétlem.
Üdv.
egy motoros lány