Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáld úgy,hogy hidegen indítózáskor egészen pici gázt adsz, kb 8-10 másodpercig és akkor már nemigen fog leállni.
Az asszony FES 250-es Hondája is így indul hidegen,melegen semmi gond.
sziasztok
1996-os vizes aprilia rallyba
Milyen kuplung jár az enyémbe 2pofás van?
ja és 12-es dellorto karbi van rajta hanyas főfúvóka jár bele?
A variátorba hány g-os görgő jár?
Találtam minarelli m6-os termosztátot az jó rallyba? itt a link!
http://citybike.hu/spd/093620A...
Így látatlanba azt mondom a görgők kopottak.
Mikor elindulok a robogómmal berezeg rángat az egész motor , olyan mintha nehezen rakná sebességbe.Nem azért mert hideg mert kb 0 tól 5-6 kmh óráig csinálja , minden elindulásnál utána nagyon jó kb 60 km óráig de 60 felet elkezd rezonálni a váz . 59 km óránál mindha nem is motoron ülnék olyan könnyedén gurul de amint 60 kmh lesz már rezeg és egyre fokozódik ahogy gyorsulok.Fojtás van még a motorban de így is 90 a végsebessége de 60 as utazónál nem tudok menni vele mert attól tartok káros nagymértékű rezgés , valami hiba lehet mert egy haveromnak ugyanilyen van de az övé fojtás nélkül 80-90 es utazót kényelmesen megy minden hiba nélkül.Felhívtam a szerelőmet azt mondja megnézni ha haza jön nyaralásból de ő szerinte a hajtásnál lesz a gond ( görgök és valamelyik variátor csúszka lesz eltörve) szerintetek ? Suzuki 125 ős 4 ütemű robogó.
Hello!
Van nekem egy Husqvarna te 610 es gépen!most lett rendbe rakva!
azt csinálja hogy jó a gyertya van szikra kap benzint de nem indul be!
rugdosiom azt néha kibasz egy jó nagylángot durranás azt ennyi nem tudom berugni!
az én 2006-os zx12esem is ezt csinálja hidegen beinditom és ha nem huzok egy kicsi gázt leáll, nem foglalkozom vele, ujkora óta csinálja, már együtt tudok vele élni, nem zavar, akkor kellemetlen ha nagyon le van merülve mert 1x tolás lett a vége, de ilyenkor meghuzom 1 minimálisan a gázt ott ahhol leálna picit darabos (csak akkor és egyszer) utána gyönyörüszépen jár a gép azóta is, lehet a szivattyu csinálja vagy mittom én , nem zavar abszolut
Hibakódot nem ír ki?Ha igen,akkor milyen kódot látsz a kijelzőn?
Nem kell aggódni,sok gépnél van ilyen.De ha nagyon zavar akkor talán segíthet ha az alapjáratot nagyon kicsit megemeled.De ha rám hallgatsz akkor hagyd így ahogy volt gyárilag,és nézd meg lesz e változás.
hali . Két hete vettem egy uj Honda cbr 250-r-t higeden ha inditom akkor elsöre beindul de kb 6-7 ütem ütán leáll aztán ujból inditom és tökéletesen megy. Melegen nincs vele ilyen probléma. Ez mitöl lehet még nincs összekopva azért vagy beállitási probléma? majd megnézetem az 1000-es szervizen de hátha addig is tudjátok a megoldást. Köszi elöre is
Az attól függ konkrétan mi is kell,mire van szükséged?Szívószelep,vagy más tartozék is?
Sziasztok!
Segítsetek! 2 hete azt csinálja a motorom (2007 R6R), hogy indítás után kb. 10 perccel kigyullad a motorkontroll lámpa (sárga)
5 percig világít aztán elalszik. Amíg világít nem nyit a kipufogóban a pillangószelep (tök lomha a gép), először csak néha néha csinálta, de most már állandó a probléma, minden indítás után kigyullad.
Szétszedtem a kipufogót, és a pillangószelepet is átnéztem, semmi rendellenes... MI LEHET A BAJ? MIT NÉZZEK MEG? A segítséget előre is köszönöm!
üdv! zxr 750 h1 hez nincs szivoszelep forrásod?
Nem hiányzik szerintem ebből semmi,minden ott van ahol enni kell.Az a jó rendszer amiben sok a találkozás,és az összekötés.Ezzel a kipuval így semilyen probléma nem lesz,sem a szelepekre nézve,sem semmire.De ha nagyon precíz akarsz lenni akkor hangold hozzá ha nem gyári a rendszer.
Ne keresd B+! Ott van az! 4 az 1 be!
Sziasztok!Végre hozzájutottam álmaim leömlőjéhez-aztán van némi
bibi,hiányzik az 1-4-összekötőcső.Segítségre lenne szükségem:mit csinál-mit nem csinál,káros lehet szelepre,stb.
Előre is kösz!
sziasztok szep napot mindenkinek vegre elkeszült a motorom es szeretném mindnekinek megköszzönni aki segitet köszönöm mindnekinek
Köszönöm szépen a segítséget :)
Köszi a tanácsot!
Köszi a tanácsot!
Köszi a segítséget,pont ez a lényeg,hogy már találkoztatok a problémával,és nem nekem kell szerencsétlenkednem vele!
Szia Mohai1 ! A belső tömitő karikák (karmantyúk) cseréje rögtön megoldja a bajt. Pár ezer forintos mutatvány az egész. Alkatrészt megrendelni, és ha megjön, a csere egy órás munka. 2 éves koráig viszonylag jo volt és ezzel a kis beavatkozással felidézhetjük az akkori állapotot !
Szívesen ránéznék arra a fékre,de a leírtak alapján több mint valószínű ez is suzuki betegségben szenved.Általában vagy felpuhulnak vagy felkeményednek,ennek a munkahenger az oka a k4-k5-ös gépeknél.
Szar a munkahengered, vagy a nyeregben a dugó kitolta a tömitést. Én is jártam már igy. Szétbaszott az ideg mire rájöttem.
Háát ott lesz a baj amit írtam,az meg hogy melyik az majd akkor válik el ha szét lesze szedve.Persze csak ha minden jó és az alkatrész adta meg magát.Kevés a valószínűsége annak hogy valami csavar,fémdrab letört mondjuk és az szorult be valahová.Remélem minden rendben lesz és olcsón megúszod!
Évente csere DOT 5.1 Ferodo olaj. Új fém fékcső,/goodridge /szinter EBC HH Betét. Régen is csinálta ezt,és nem tudunk rájönni,miért.Köszi!