Rosszul tudom, hogy a CBR-ekbe Actevo-t raknka gyárilag? Az csak 3000 ft.
Egyénként meg asszem az M-Force csinált olaj tesztet, és arra jutottak, hogy mindennapos használatban nincs érezhető különbség a szintetikus és félszintetikus olajok között.
Nem a minőségét fikázom, hanem az árát! Nekem is volt R4 a mocimban, de szerintem drága. Motul is ugyanolyan drága...
Nemlesz semmi baja a mocinak ha olcsóbb olajat rak bele az ember.
Motul? Az is van szintetikus és félszintetikus is. Castrolból úgyszintén. A munkadíjunkat ebből hogyan kalkuláltad ki???????? Az R4-et sztem divat fikázni, pedig jó olaj.Az ára 3990 nálunk. A gyári szűrő 2400, (megjegyzem, 10000-nél nem kellene cserélni) A Yamaha három órát ad erre a mutatványra. Egyet azért hagy számoljak fel. 4900 egyébként. Ebben mi a sok?
Cserélhető külön is de próbálj bontottat szerezni vagy utángyártottat(ha van) mert a gyárból még külön is iszonyat drága . De ha már megvan az egyenes szár még utána is lehet izgulni mert csak akkor derül ki hogy a pipa heghajlott-e. Egyébként az én motorom is árokban végezte (kölcsön adtam valakinek ) szóval együtt érzek veled. Sajnos nem tudlak megnyugtatni mert első ránézésre én is azt hittem hogy ÓÓÓ csak kicserélem a teló-szárat és kész, de aztán a szervízben szétbontották és jó pár alkatrész deformálódot és a végén negyed millió lett a számla . Remélem Te olcsóbban megúszod.
Tudna nekem valaki ajánlani egy jó villamossági szerelőt Bp-en. Egy Hondám van és nincsen szikra.