Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,van egy kis problémám.Nos van egy xvs125 dragsterem,a probléma a következő:
Gyári adat szerint 118km/h a végsebessége,mikor megvettem 105 körül ment, pár napra rá amikor tankoltam 100 benzint akkor eélte csak nem a 120-at,jó okés a tudatnak jót tett,azután nem is mentem többet90-nél nem is arra való hogy 120-al futkározzak!Aztán ma leszereltem a plexit s gondoltam megnézem mi a vége hááát épp hogy 100 volt.Na mondom ez miért is lehet jó vissza raktam a plexit hátra az az ok(gondoltam hogy az nem számíthat ,főleg nem ennyit)Na akkor neki ugrok 4-be 95 ig húzattam ,tovább nem mertem kínozbi,na mondom van még egy sebesség,na onnan márcsak éppen 100 fölé ment a mutató onnatól vége:((((Mi lehet a probléma?Légyszi adjatok tanácsot
szikrát ad?szerintem nem rendesen takarítottad ki a blokkot.amig egy csepp víz van benne addig nem is fog menni fordítsd a blokkot fejre hogy az utolsó vízcsepp is kijöjjön.nézd meg hogy jól raktad e össze hengerfej meg ilyenek.ezt tudom tanácsolni.
es olcson dolgozik?megadhatnad az elerhetöseget
köszike
Korábban írtam, hogy a Piaggio Free robogóm nem jól működik. Itt a fórumon jelentkezett Ricsi Csepelről. Ma eljött. Megcsinálta! Jobb mint előtte. Aranykeze van, mindenkinek szívből ajánlom! És még egyszer köszönöm neki.
rendben van köszike holnap megprobalom es jelzem hogy alakult
Nem fog semmit csinálni vele,de ha azzal enm idul akkor már nagy a baj,az a motor is ami 20 évet állt egyből beindul vele.Hidegindító is jó bár én mindig féktisztítót használok.Nyugodtan fújj bele egy kcsiit és indítsd úgy!Szerintem indulni fog.Majd írj hogy mi lett!
es aznem bassza szet?amugy nem hideginditora gondoltal?,
Nyomd tele féktisztítóval a levegő szűrőt és indítsd úgy,az meg hogy szikra van kint az nem biztos hogy bent is.
sya mar mindent kiprobaltam ami irtal de egyik se valt be,tudsz esetleg valami mas lehetöseget?a karbit is neztem benzint kap de valamiert nem akar berobbani
Hát van benne 30.000 km és nem tudom,hogy az előző gazdája ,hogy bánt az én kicsikémmel. Gondozta-e rendesen,vagy cserélt-e benne valamit.
Köszönöm! Az igazság az,hogy úgy cseréltem ezt a gépet egy kis trakesszal így sokat nem értek hozzá.Elég csúnyácska állapotban volt,burultak is vele.Amennyire tudtam csinosítgattam így már kimernék menni vele az utcára,csak hát.... nem akar menni.Egyébként rugásra indul.
Ha sztenderen nem forog ki teljesen az biztos a karbibeállítás, viszont ha alattad nehezen indul az inkább görgő problémára utal.
Az messze van, hát akkor nem tudok mit mondani, mint hogy nézesd meg egy hozzáértővel, ne ilyen "szakbarbárral", de valószínű a karbi beállítás nem jó, meg nem tudom a kipufogó mennyire kompatibilis.
Szia! Győrságon lakok.
Nehéz ezt így megmondani, hová valósi vagy?
Sziasztok!Sűrgős segítséget kérnék hozzáértőktől.Van egy sr 50 www-m és a következő dolgokat műveli: sztenderen csak kb.fél gáznál kezd forogni a kerék és nem pörög ki teljesen,alattam meg nemis igazán akar elindulni. Ez lehet-e attól,hogy egy "szakbarbár" ismerősöm elállítgatta a karburátor beállítást+a markolatnál is babrált a csavarral és egy malaguti f12 kipu lett feltéve rá,vagy más lehet a gond?Karburátor+légszűrő kitisztítva,hajtóműben új olaj,új gyertya. Köszi .
Kösz Dani a választ!
Köszi köszi:) akor marad a gyári NGK :)
A megragadó tűszelep, úszó okozza a benzin folyását(a karbiból elpárolgó benzin gyantát hagy maga után), mivel a benzin útja nem záródik el, ezért folyik, és nem tud máshová folyni, csak a szívócsövekbe, onnan a hengerekbe, és onnan meg szépen lecsorog az olajtérbe.
Dehogy is.na mind1.nekem igy siman indult.sot beinditottam egy 1,5 evet allo robogot kb öt masodperc alatt.ha akarod megprobalod ha nem akkor nem.nekem is volt malagutim.szerintem a kepek kozott ott van
Az oké hogy vákumcsap, de ha egy motor nem tudja kinyitni, akkor ott már komoly gondok vannak.
Ha befogod hogy ne tudjon levegőt szivni csak csak benzint fog.az a jo.ha hallod hogy indulna akkor persze adjal neki levegot.prpbald.indulni fog.
Igen pontosan mivel a szivato ilyen elven megy.probald meg.amikor indulna azt hallani fogod.ha szaraz matad a kezed az baj.hidd el probald meg.mert vakumcsapos es ha elejti a benzint nehezen veszi fel.
Az ellenállás hiánya miatt elvileg nagyobb szikrát ad. Szerintem ez baromság. A zavarszűrő azért van ott, hogy a szikra ne zavarja a rádióvételt, valamint csökkenti a káros feszültséglengéseket is. Ez azért jó, mert egy ECU-val rendelkező motort megzavarhatja a gyertyától "visszarúgó" impulzus. Olyat is hallottam már, hogy a zavarszűrő nélkül hamarabb elhasználódik a gyertya.
"ezzel a szivato működeset imitalod"
Mivel? Azzal hogy befogod a karbit?! Ha befogod a karbit, akkor nem tud levegőt szívni, de akkor benzint sem fog. Akkor mitől induljon?....