Fojtás nincs benne, a legjobb és legegyszerűbb dolog ha megbarátkozol a teljesítménnyel és gyűjtesz egy kb 4x ekkora vasra minimum, hogy ne nődd ki 2 év alatt.
Hali!
125ős V2 4temű motorból ami gyárilag 10kw-os,milyen módszerek vannak egy kis teljesítmény növelésre?Mivel analfabéta vagyok műszakilag,van egy olyan kérdésem hogy ebben van fojtás gyárilag?
Sziasztok!
Szerintetek létezik az,hogy miután levettem a kuplung deklit,kifolyt közben kb fél liter olaj,és benzin szaga van?
Szerintem benzin van az olajban,de honnan kerülhetett bele?
A hibás benzincsap miatt belefolyt a motorolajba is,de az ki lett cserélve.
Vagy egy körön van a motorolaj,és a kuplunghoz kerülő olaj is?
Sziasztok! Segítség kellene nekem, az yzmbe átszakadt a csapágyház a vízpumpánál, elvékonyodott és körbe van repedve. Vízpumpa szimeringet akartam cserélni mert szétment és a membránház alatti kis csövön fehér tej szerű trutyi folyt ki. Kimostam a blokkot és akkor vettem észre.
Esetleg tud valaki bontott deknit vagy megoldást a javításra?
Én aluhoz való fémragasztóra gondoltam,és eszetrgálni egy "alátétet" és azt beragasztani,és erre rá mehet a szimering.
A képen látható blokkról lenne szó, és 88-89 évjárat.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni. :S Miért van az hogy ha rárúgok a motoromra akkor légszűrőnél nagyon nagy adag fehér füstöt nyom ki most cseréltem olajat meg a szelep is most lett beállítva:S ? válaszokat köszönöm nagy segítség lenne :S
( Pitbike-ról lenne szó MCM JUMP 125-ről )
Hello!Látszik,hogy kezdő vagyok!Már megcsináltam az olajcserét!És a vázból nem engedtem ki az olajat!A vázban még kb. volt 1,5L olaj!Ilyenkor mi a teendő?Most az a 3L új olaj összekeveredett a 1,5L régi olajjal!Mit csináljak?Nem tudom mit tegyek vagy mit tanácsos tenni ebben a helyzetben!?Üdv!
Laza vezérműlánc...a motor melegedve egyre zajosabbá válik. Szelephézag...ha nagy(az ad jellemző..kopogó hangot..) az a motor melegedésével halkul. Ha már brutálisan nagy a hézag, akkor meg nem fog elhalkulni szétfőzött motornál sem:)
Hali szerelők :)
Két kérdésem van, egyik hogy mi a tünete ha meglazul a vezérműlánc, illetve ha nagy a szelephézag? Mert nekem mintha kicsit hangosabb lenne a blokkom, és melegen eléggé csattog puffog vissza a motor + fullad kis gázon, szelephézag lehet vagy valami más?
helló!azt tudnod kell,hogy ebben a típusban a vázban is van olaj.ez a leengedésnél fontos.nemcsak a blokkon levő alsó csavart kell kivenni,hanem alul a vázból is.onnan is kifolyik még nem kevés olaj.érdemes mindig szűrővel1ütt cserélni,bár a szerelési könyv csak minden 2. olajcserére írja a szűrőcserét.3liter kell bele.4T off-road olaj.valami jobb minőségű:)aztán a szintet a váz tetejénél levő csavar-kupaknál tudod megnézni.van benne 1nívópálca.melegen kell nézni a szintet.nekem 3évig volt ilyen motorom.remélem tudtam segíteni. 1sörrel jössz!
Olyan problémám lenne hogy ha 6.ba megyek és húzatom ki a motort 208nál rángat egyet és visszahúz ,nem megy tovább. De viszont ha 5be pörgetem ki akkor simán megy tovább teszem 6ba 215nél és semmi baja. Mi lehet a probléma oka ?
Sziasztok !
Fontos kérdésem lenne a hozzáértők számára !
3 napja vettem egy motort, ma hazafeléjövet elhagytam a pénztálcámat benne az adásvételi és a törzskönyv, forgalmi ! Mi ilyenkor a teendő ?
Legközelebbi motorozáskor meglesem a gyertyákat.De sajnos az leghamarabb kedden lehetséges.A szelephézagról annyit,hogy mióta nállam van még nem volt ellenőrizve.Sajnos idő,pénz,és társaság hiányában ritkán motorozok,de a vacakolása miatt néha nem is sok kedvem van hozzá.Teszt után jelentkezem.
Hali!
Van egy olyan problémám hogy most cseréltem ki a gyári fékcsöveket fém fékcsövekre de még mindig fenn áll az a jelenség hogy változik a fékkar nyomáspontja. Pár szerelő azt mondta hogy karmantyú kophatott el fönt a fékkarnál. Namármost a kérdésem az hogy a karmantyút hogyan tudom lehúzni a munkahengerről illetve hol tudnék én olyat szerezni? Egy 1981-es évjáratú Kawasaki Z500-asról van szó.
Már válaszoltál néhány problémámra eddig is,egy suzuki gsxr600,
2000.07 havi.