Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha belemegy, akkor jobb lesz. Több energiát tárol. Viszont ha lemeríted, és keveset mész a motorral, akkor nehezebben fogja feltölteni.
Az nagyon kevéske, télen meg lóf......
Hidegindító visszamegy normálisan minden karbinál, nem szorul?
Keress, mert van! 12V 10W.
Sziasztok olyan problémám lenne, hogy /aprilia rx 50 ccm/6000-ig szépen pörög onnan 8000-ig vánszorog utána megint jó.Ha valakinek van ötlete akkor írjon köszönöm
GPX 500R 1991 Karbitakarítás beállítás megvolt. Csak melegen szaggat, főleg terhelés alatt menet közben jobban észrevehetően rángat nem tudja felvenni a fordulatot. 4000-től meg megy...
Membránok épek. karbiszinkron o.k.
Valaki segítsen!...ha tud...
robogóalkatrészboltban akár .... ajánlom az ambika indiai dugattyúkat olcsó de legalább szar ha nem jársz a géppel akkor sokáig is fog tartani
sziasztok olyan segitseget szeretnek kerni hogy a malaguti f 15 ben a duggatyum ment tönkre hol tudnek olcso vagy utangyartot dugattyut venni?,
Lemértem, elvileg elfér. Köszi a válaszokat. Kiégett az index égőm és nincs itthon 10w-os, csak 20-as, azt ne rakjam bele ugye?
Mielőtt megveszed, azért nézd meg hogy fizikailag elfér-e benne:)
Húzd le a vákum csövet is me ga benzin csövet is,és szívd me ga vákum csövet.Hibátlanul kell folynia.Lehet hogy a karbinál lévő vákumfurat van eldugulva valamiért.Csinálj egy tisztítást,átfúlyást mindhol és rendben lesz minden!
Jobban fogja tekerni!
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy van egy Aprilia SR 125-ösöm. Menet közben valamiért leáll kb. 10 km után de valamikor hamarabb. Ilyenkor ha lehúzom a benzincsövet a karbiról, nem jön a benzin. Ha a csövet megfújom akkor megindul, visszadugva ismét tudok menni vele egy darabig. A benzincsövön levő szűrőt kitisztítottam. Vákumcsővel lehet a gond (dugulás)? esetleg a benzincsappal? Vagy a karburátorgond? Ti mire tippelnétek?
Sziasztok. Akkumlátor vásárlás előtt állok, a mostani 4Ah-s akkumlátor helyett szeretnék bele egy 8Ah-at. A kérdés az lenne, hogya 8-as is ugyan olyan jó lesz a robogóba?
igazán nincs mit,jó bütykölést !
szép napot uraim, következő lenne a kérdésem, csuszásom után, pár sérülés keletkezett a blokkon, amit nagyrészben már kijavitottak, hiányzó kis darab is hamarosan visszakerül a helyére (AVI heggesztéssel), szoval le szeretném tesztelni a motort, mielött elinditom, van valami megoldás rá, nyomásproba ilyesmire gondolok, a blokkmagot, nem huztam szét látható sérülés nincs rajta, lehet hülyén hangzik, de nem merem addig elinditani amig meg nem gyözödtem 100% ig hogy sehhol sincs hajszálrepedés, erre van valami megoldás? mert nem szivesen szedném szét linkre. üdv mindenkinek
Köszi a gyors választ,akkor az enyém nem jó mert terhelés nélkül 12.4. Lámpával meg 12.alá is lemegy.
13.8.....14.5
Hali,valaki megtudná nekem mondani menyi egy 12 voltos motor ideális töltése az akumlátoron mérve?
helló! volt már itt valaki aki alakitott át KTM lc4 640 et supermotorról endurora? mert én most alakítanék és az első fékem nem akar öszejönni! ha valaki ért hozzá kérem irjon és küldök képet az első fékről és kerékről és mond rá valamit köszi!
Meg ha kopottak a csúszógyűrűk, azokat sem árt cserélni, mert nem sokat fognak elmenni az új szimeringek kopott gyűrűkkel:)
Karbitakarítás és beállítás!
Helo! Az lenne a kérdésem, hogy egy 2004-s KTM SX 125-t meggyi időnként kell szervizelni vagy hány üzemóránként.
Előre köszi!
Ha valakinek van tippje írjon please, mert engem az agyvérzés kerülget 1 napos eredménytelen szerelés után...

Előre is köszi
Sziasztok!

Kawasaki GPX 500R. Ha eléri az üzemi hőfokot 2000-4000-es ford. között szaggat, nem veszi a fordulatot.5000-től megy mint a állat. Gyertya normális. A 2. hengernél ságrásabb , világosabb színű.