Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kép elég életlen, nemsokat látni a közép elektródából, és környékéből:)Akkor csak azt tudom mondani, hogy próbálj meg venni bele egy új gyertyát, és ha a karbi is kivan tisztítva, akkor indulnia kell.
A karburátorban van benzin, a gyertya a képen látható.
Gyertya nem kormos? Meg attól hogy kívül van szikrája, még nem biztos hogy az égéstérben is van bent. Nézd meg hogy a karbiban van-e benzin.
Hoppá a légszűrőt elfelejtettem említeni, azt is megnéztem.
Először is kitoltam a kapun, beindítottam, elindultam vele, az elágazóig eljutottam, ott index felkapcs, és megállt. Gyertyát szedtem ki megnéztem van e szikra, meg üzemanyagvezetéket ellenőriztem karbiig, h nincs e eltömitődve.
Hogy állt le? Mi mindent ellenőriztél, és hogyan?
Milyen informáyióra lenne szükség?
Ennyi információból, ne várj csodát
Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem, a minap megállt alattam a Peugeot Zenith robogóm, kb. 100 méter után. Azóta nem indul be, valami ötlet a hibára esetleg? Gyertyát, üzemanyagellátást megnéztem, ott nincs gond elvileg.
Sziasztok! 2 kérdésem lenne: 1. fekvő vizes minarelli blokkba való variátor és kuplung jó-e a fekvő levegős minarellihez. 2. Mit határoznak meg a különböző súlyu gőrgők ? (a kisebbel jobban gyorsul vagy mi? Ha igen mi az "arany középút,hogy jól gyorsuljon de azért a végsebesség se essen vissza?
a beírások alapján ezt nem valószínűsítettem
No meg beállítani sem hátrány
Ha szétszedtem annyi eszem van hogy ki is pucolom úgyhogy az is megvolt .
nem elég szétszedni..ki is kell pucolni
Helló tudna nekem valaki segíteni ? Van 1 aprilia pegaso 650 motorom olyan baja van hogy beindítom és beledolgozik a karburátorba és durrog a kipufogón is de viszont ha ráhúzom a szívatót teljesen szépen jár. Pedig már a karburátort is szétszedtem . Ha valaki tud segíteni írjon köszi.
Szelephézagot mértél már?
Időközben rájöttem, lehet hogy úgy raktuk vissza hogy megvan törve a cső...majd megnézem hátha csak ennyi
Köszi a választ! A tanksapkát szétszedtük, kipucoltuk, összeraktuk, nem változott semmi. A tank alján vannak csövek bekötve (kb azóta csinálja mióta levettük a tankot légszűrő miatt és levettük majd visszadugtuk ezeket).
Sziasztok,kellene egy kis segitség.Van egy Suzuki RM-Z 250-es em,2005-ös..Hidegen egy ket rugas es gyul a moci,de 15-perc mocizás után már lehetettlen berugni...Meg ha motrozás közben lehuzom teljesen a gázt ,bedöglik...
Most volt dugózva,meg Karbi kipucolva,meg az alapgaz növelésével is teljes Gázlevételnél Megdöglik........Kellene egy pár jótanács....Köszi
Szerintem nem kell a gyári beállítás mert be lehet anélkül is jól lőni,érzésre és hallásra,a tankban lévő vákom meg ott nem tudom hogy működik,vagy a tanksapkán kell egy kis lyuknak lenni amin levegőzik vagy alul van egy cső rákötve.Valamelyiknek lenni kell a kettő közül.És ha vákumos a tank akkor hibának is kell lenni!Ha van valami írj!
Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt, nemrég jutottam hozzá egy 125-ös honda cbr-hez,ami nekem nagyon bejön, de akadt vele pár probléma amihez a segítségeteket szeretném kérni:
Volt hozzá egy ("nem túl jó") sportdob, ami miatt el lett állítva a karbi, de visszakerült az eredeti és jelenleg 2 és 1/4 -re van kinyitva a keverékállító csavar (röviden elmondva). Ha valaki meg tudná mondani a gyári állást, nagyra értékelném.
A másik az hogy valamiért vákum keletkezik a tankban és megfull, ekkor tanksapka nyit, csuk és megy tovább. Ha tudtok megoldást erre, akkor hálám üldözzön titeket.

Köszönettel: Dani574
a francba,pedig kérdeztem a szervízest hogy nem-e fogja vissza nagyon:(((
nem mintha nem lenne elég a 100,csak hát ha sietek valahova nem épp max sebességen akarok menni,jó lenne ha tudnám hogy a 100 mögött van még tartalék!De furcsálom hogy ötödikben már nem gyorsult nagyon tovább....
Látod látod ez is lehet már a gond.Egy 125-ös mocinál azért számíta gumi méret és vissza tudja fogni elég rendesen.
A gyári 118km/h adatot nem tudhatod hogy hogy mérték,mennyi benya volt a tanka,menyire volt szélcsend....és rengeteg dolog.Ha a motor erős és jól ösze van téve akkor már csak vagy karbi lehet a dologban vagy áttétel mondjuk.Lehet a karbiban minimumon van a fogyszatás,és nézd meg a gyári lánckerék méretet.Lehet az előző tulaj úgy volt vele hogy neki jobban gyorsuljon inkább és hátra betett 1-2 foggal nagyobb kereket.Sztem ott lesz a kutya elásva valahol,ne gondolj nagy dologra.
jah jut eszembe amikopr 120 körül volt akkor 130/90-es gumi volt rajta,de aztán lekellet cserélni mert kopott volt,s 140/90-es került a helyére....