Na most megint kimentem kiprobaltam inditani 4 szer egymas utan szepen eindult! Mostmar kezdek begolyozni! De azt sem mondhatom hogy melegen nem akar mert van hogy egy par napot nem megyek es akkor is van hogy nehezen indul! Na meg olyan is volt ugye raadom a gyujtast kivillan a lampa jelzi zolden uresbe van. Mikor megnyomom a gombot hogy majd inditom elaszik a zold lampa is es nem csinal semmit kis probalkozas utan elindult de nehezen! meg olyan is van hogy mikor inditok eltunik a km orarol minden Szal az meg olyan mintha nem lenne eleg aram!
Ne azt nézd, hogy forog. Nekem van egy ilyen hogy melegen nem akar forgatni. Kicseréltem. Méresd meg, összehasonlítva egy jóval! Ugyanezt a hibát produkálja!
Kosz a valaszokat! Az inditomotort azt mar en szetszedtem! Atneztem a kollektort lepucoltam! Es ebben egy persely van meg egy kis tűgörgőcsapagy! Ami tökeletesen forog! A szenkefek hibatlanok mikor leszedtem es mutattam egy olyan embernek aki mar latott egy parat azt mondta ra tokeletes! Mert azaz igazsag en is arra gondoltam! De ha az uj akksi utan sem lesz jo akkor megint leszedem es elviszem egy szerelohoz! Mert a legnagyobb baj az hogy a motort sem merem elvinni sok a rossz tapasztalatom! penzt elkerik egy gany munka utan! Azert jovok inkabb ide! Sokmindent megtudok toletek! koszi a tippeket!
Helo mindenkinek! Megint elojott a problemam vagy talan el sem mult! Vettem egy lanport akksit a gepbe! 929 RR. Es vanb ugy hogy nehezen indul el nehezen forgat vegul elinditja! felrakom a toltore az akksit es egy poccre indul! egy ket 3 szor is! de mikor elmegyek motorozni es mondjuk megallok benzinkut miegymas! Akkor viszont nehezen forgat mintha nem lenne eleg aram benne vagy arameosseg! 150 az inditoaram ebben az akksiban es a motor gepkonyve szerint 190 A kellene bele! 10-es volt az akksi szal nem nagy eresztes! Ma reggel probaltam inditani van hogy leeseik inditas kozbe 6 voltra! utana szepen visszamaszik 12 fole ha abbahagyom az inditast. Viszont felraktam toltore es egy pillanat alatt tekert es inditott! toltesem tokeletes ramertem mar sokszor. ondindito hibatlan azt is levettem a multkor es mikor tolton van hibatlan az indulas! erre kernbek tanacsot ez valami lanport akksi erre volt eppen hirtelen penzem akkor! De lehet az olcsobb lesz a dragabb megint! Szeretnem ha adnatok tippeket mit nezzek meg meg! Vagy mit tegyek! 14volt felett van mikor a motor jar! ha mindent felkapcsolok akkor egy pici gaz eleg es mar megint 14 folott van a toltesem! Szal nekem ez mar magas:-) Remelem nektek nem
Fúvókákba sem ártana belenézni, hogy nincs-e beszűkülve Pl Főfúvóka, vagy ha powerjet-es akkor az is totálisan tiszta kell hogy legyen, ezek vannak jobban kihatással a végteljesítményre:)
6 liter alatt ez rettenet ! gyorsan kiszedni a karbikat nagyobb fúvókákat bele a tűket feljebb emelni nyitott kipufogót tuning levegőszűrőt bele ! ez így nem mehet ! nem motor az ami nem eszik 10 felett !
Sziasztok, szerintetek normális dolog egy 750-es ZXR-nél, hogy 6L alatt fogyaszt? Fél éve használom, nem mindig 10000 felett, de sokszor megőrülök. Város, autópálya, országút, van minden. Soha nem ette meg a 6L.t sem. Nem érzem gyengének, barátom K5-ös 600-asával egyet megy (60kg-10 év különbség...), de lehet, ha többet kapna, jobban menne?
Sziasztok, már végképp nemtudok hova írni, ezért gondoltam benézek ide... Mito Evo2-ről lenne szó, PHBH28-as típusú karburátorral szerelve.. problémám a következő lenne - 1.2.3-ban még annyira nem érezhető, de 4.5.6-ban már 9500-10000 környékén elfogy az erő.. powerszelep kitakarítva, jelre állítva, légszűrő új,tiszta, kipufogó nem fúj ki... karbi? mit állítsak rajta?
Hello. Az aksin toltes kozbe 14,45V ot merek, alapjaraton is, fentebb is. Az alapjaratom sem esik vissza, csak lassan, de ha leveszem a sarut, rogton visszaesik. Hol a hiba?
szerintem a gsx-1000 és az r1 fórumban tedd fel a kérdésedet
bár szerintem mindkét motor jó, persze egyik sem volt, de van egy pár barátomnak ilyen-olyan. az egyik erre esküszik a másik meg arra.
szerintem az állapotra figyelj oda és egyikkel sem lesz gondod
"Mi köze van az akkunak, hogy a starter motort be indítja-e vagy nem?" Annyi, hogy amennyiben szar az akkud, akkor a töltőkörnek nincs terhelése, ezért tüskék juthatnak vissza a motor áramellátásába. Mivel az akku pufferként is viselkedik. "Az ellenáló katona az a 100 ohm az nem 100 ohm, csak 10 omh x 10 a 0-dikon amit te 100-nak látsz, de egyébként 12 ohm x 10 a 0-dikon." Ezt ugye Te sem érted....
"amiért meg elszál az azért mert a teljesítménye (W) túl kicsi, és már a magas teljesítményt nem képes elviselni" Nem hiszem hogy akkora áramot venne fel a km-óra bemenete.
Karbi tiszta? Gyertya hogy néz ki?
szerintem a gsx-1000 és az r1 fórumban tedd fel a kérdésedet
bár szerintem mindkét motor jó, persze egyik sem volt, de van egy pár barátomnak ilyen-olyan. az egyik erre esküszik a másik meg arra.
szerintem az állapotra figyelj oda és egyikkel sem lesz gondod
üdv