Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy, Dénes Ferenc András nevű illetőtől
Szia Dani91!

Köszi a választ. És kitől vetted a motort? Hátha ismerem.

Üdv.
Gyöngyi
Így korrekt...
Adtak egy bontott karbi sort,gyertya,olaj,olajszűrő,és benzincsap csere,ja és a gumikat is ő cserélte ki.Szerintem nagyon becsületes szerelő.Fehérváron nem tudok jobbat.A munkadíj 25000 forint volt a többi alkatrész ár.
Mire fizettél 80 rugót?...csak javításra vagy volt benne olaj, szűrők betétek stb.?
Köszönöm a biztatást.Biztosan rendbe hozatom,mert nem lesz pénzem jobb motorra,és egyébként biztosan jó motorok ezek a típusok,csak az előző gazdája nem becsülte meg.
Így viszont úgy néz ki, mintha sokallna. Egy jól beállított motornak hidegen hidegindítóval, a gázkarhoz nem érve kell elindulnia, melegen meg ugyanúgy csak az indítógombot megnyomva, de gázadás és hidegindító nélkül. Ha megtudnád nézni benne a gyertyát ilyen dadogásos mutatvány után azonnal, akkor szerintem okosabbak lennénk. Szelephézag volt állítva rajta mostanság?
Kicsinyenként hozd rendbe! Aztán majd kialakul!
2000.07 havi suzuki gsxr600
Sajnos azt hiszem balek voltam,de most már nem tudok mást tenni kijavíttatom a hibákat.
Eddig motoroztam vele kb 30 kilométert,és a szerelőnek fizettem 80 000 forintot+két gumi,és egy akkumulátor:(
Pedig azt gondoltam egy ilyen motornak még nagyon jó állapotban kell lennie.
Helló!
Nekem egy 929rr-em van. Mi adhat kopogó/csattogó hangot hideg indításnál (csak 1-2mp-ig tart), ha nem húzok kuplungot? Amint behúzom elhallgat, illetve ha húzok egy kis gázt hogy ne legyen 1000es fordulaton illetve alatta. Gondolom a váltónál vagy a kuplungnál kell keresgélni.
nekem egy év alatt 4000 ment bele
előzőbe 2000....
Lehet , az a 20000 = 120 000 !
Hány éves a motor? Évi átlagban lehet számolni legalább 6000 km-t! Aki kevesebbet mond az hazudik!
Sajnos egyenlőre nem tudom kipróbálni,hogy ha járatom elpárolog-e a víz a kipufogócsőből,mert jelenleg azt hiszem kuplung hibája van a motornak.
Egyik nap beálltam az udvarba,aztán másnap indítok,sebességbe rakom,kiengedem a kuplungot,aztán a motor áll egy helyben.
Előző nap is éreztem,hogy kicsit csúszik a kuplung,de hogy ennyire hirtelen megadja magát azt nem gondoltam.Sajnos úgy hozták nekem ezt a motort Olaszországból,állítólag 20 000 kilométer van benne,ehhez képest karburátort kellet cserélnem rajta,most a kuplung,előtte összefolyt benne a benzin és az olaj,szóval van bajom vele rendesen:(
De azért köszönöm a válaszodat,és a segítségedet.
Örülök hogy jó lett!
Bocs a késői vállaszért de otthon nincs nettem Ez az első nagymotorom,ilyen szűrőt még nem láttam,azaz ha van is benne én nem vettem észre.Olyankor még nem néztem a gyertyákat,de nagyritkán csinál még olyat is,hogy az1ik henger kihagy és az gyergyatakarítással orvosolható.Ilyenkor fekete,kormos.Mikor karbriszinkronon volt akkor be lett fújva a szívócső és környéke,de nem volt probléma.A csöveket is nézte a szerelő de rendben voltak.Amúgy mostanában nehezen is indul hidegen:csak szívató és gáz nélkül indul úgy is gyatrán.Ha életrekel akkor néha elöl hátul durrog párat aztán jó.A szívatót néztem nincs megakadva.
Sziasztok légyszi segítsetek!:) Haverom rieju rr 50-esében elment a kompresszió menet közben.Következő napra a kuplung sem emelt ki rendesen berakja egyesbe húzza a kuplungot de a motort forgatja. Mit lehetne vele csinálni?
Üdv.

Ez már befecskendezős
Hali! Köszönöm a segítségedet!
Igen, a pillangószelepem nem nyitott rendesen.
Nem barmoltam ki belőle, pedig angol fórumokon azt írták, hogy ki kell szedni aztán kész... Tegnap eljátszottam vele, mivel tényleg kettő bowden nyitja amit az a bizonyos EXUP motor vezérel, leszedtem a kis hő védő burkolatot, alatta a dob előtt van a csőben ez a viszonylag primitív szerkezet. Három állása van alapjáraton zárva, majd félig nyit, végül teljesen. A bowdeneken lehet állítani, valószínűleg az volt elállítódva, mert az egyik bowden úgy meg volt feszülve, hogy a motor már nem tudott húzni rajta... Vissza állítottam őket középállásba, elkezdtem rántgatni a gázt és tökéletesen működött.
Mentem vele este városban kb. 120 km-t és egyszer sem villant fel a motorkontroll lámpám. Remélem megoldódott a hiba, majd leírom a jöv. héten, ha mentem még vele, hogy előjött-e azóta, de eddig úgy néz ki jó lett :)
Heló
Ez már befecskendezős v. még karbis?
Üdv mindenkinek!

Olyan gondom van egy CBR 954-el hogy az 1-es henger abszolut nem megy a 4-es pedig csak néha-néha kapcsol be nagyobb fordulaton!Szikra van,gyertyák ki lettek cserélve,benzint kap!Volt vele egy balesetem elég sokat állt.Az eleje sérült, baleset előtt hibátlanul működött!Van valakinek ötlete hogy mi lehet a gond?
az nembaj.. hadd csöpögjön, azt kell kiderítened honnan jutott bele annyi víz. lehet hogy kint maradt esőn és tele ment vízzel a kipufogód. indítsd be, melegítsd be, járasd egy darabig, vagy kerülj vele egy kisebb kört, és utánna nézd meg. hátha elpárolog belőle és nem fog utánna folyni semmi
Ha ki is folyt valamilyen olaj, max motorolaj lehetett:) Ellenőrizd a nívónál az olaj szintet, és ha szükséges tölts rá:)
A Te városodból(Karancslapujtő) vettünk tavasszal egy motort:))
2 dl olaj már írni sem tudok, bocsi