Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A karbi szétszedése alapvetően nem szokott segíteni semmin, csak ha kivan tisztítva..minden fúvóka, járat, anyámkínja...:) A gyertya hogyan nézett ki?
Nem látunk bele a motorba, hogy valamit szarul raktatok-e össze... Karbihoz hozzá lett nyúlva? vagy ez befecskendezős?
Hello!Elment a gyújtás a minarelli am6-os blokkú Motorhispania furiámban és nem tudok vele mit kezdeni légyszíves segítsetek.
Annyit tudok a gyertya jó pipa jó a pipából kijövő vastag kábel is jó. Azt szeretném kérdezni hogy tudnám megtalálni vagy kimérni mi lehet a rossz? Elöre is köszönöm.
Sziasztok, még mindig nem oldódott meg a problémám, aki tud segítsen, köszönöm.

Tegnap elött délután megállt a motorom. Kezdetben magas fordulaton kezdett fulladni, nem volt alapjárat sem, aztán be sem indul. ( ez kb 10 perc alatt zajlott le) Megnéztem a gyertyát, de nincs probléma. Szétszedtem a karbit, nem segített. mi lehet a probléma? Megköszönném, ha valaki tudna valami tanácsot adni.
A motor Gilera RX 125 arizona
Sziasztok!
a Honda TRX500-som félautómata váltó van.Az a gondom,hogy 1-es fölé nemtudok váltani,sem az elektromos váltóval,és manuálisansem!Szerintetek lehet rajta állítani,vagy elkopott benne valami,és ha igen,akkor mi!?mert feleslegesen nemszeretném szétszedni.Előre is köszi a segítséget!:)))
Sziasztok.
Most lett felújítva a crf450r típusú motorom. Gyakorlatilag minden új a motorjában, beindítottam és durrog iszonyatosan meg nem nagyon van alapjárat. Ez normális, vagy el lett rakva a vezérlés, vagy mi lehet? Ha valakinek lenne egy-két tippje azt szívesen venném. Előre is köszi!
Szevasztok!
nem sok benne az olaj?
akkor megy nehezen a váltó ha sok benne az olaj
inkább várd meg a szervizt mert most az olaj tele van minden mocsokkal
majd az uj olajjal lehet hogy jobb lessz
meg a láncfeszességet is nézzék meg
akkor másik szervizbe kell menni. Nem csak egy Honda szerviz van Magyarországon...
Egyébként ezt a magatartást én nem tapasztaltam. Pláne nem, miután otthagytál egy 7 számjegyű összeget náluk... És mivel szervizelni kell, még ha az 1000-est nem is te fizeted (mondjuk sok olaj nem kellhet abba a blokkba, + szűrő,szerintem a Honda elég kedvező árat kalkulál ezekre az inspekciókra) akkor is lesz ott még pár karbantartás, amikor mint jól fizető vevő leszel. Mára már nagyrészt kihaltak a rossz kereskedők, vagy hamar ki fognak halni. Akkor keress mást.
De azt azért el ell fogadnod, hogy lehet csak beképzeled a "hibákat" akkor meg mit csináljanak? Embernek adhatnak placebot, de motornak. (ha nem tudod mi az a plcebo, keress rá)
ja, és ezzel a hozzáállással, hogy úgyis azt válaszolja? Mit vársz? Fura egy ember lehetsz...
Értem tehát karbiba lehet a hiba... majd akkor szerelő bácsi állítgat rajta :D
hát csak az a vicc ebbe hogy megkérdezem hogy ez normális ha nem normális akkor is azt válaszolja persze ezek ilyenek aztán ennyi onnatól baszik rá az egésszre én meg kilodhatok az inditással hogy másodikra indul meg ilyen vackok ami rohadtul idegesit. Nem szeretem azokat a dolgokat ami nem tökéletes ilyen vagyok sajna mert megörülök
grr.. te tényleg ilyen szerencsétlen vagy? Nem bántani akarlak, de..

Ne akkor mond, ha kérdeznek, hanem szépen mond el. Hogy ezt tapasztaltad, ez így normális? Ha normálisan mondod, ők normálisan meg fogják nézni. És ha nem az (mert ez is előfordulhat) akkor javítják. Ha meg az, megnyugodhatsz. Ami neked fura, hangosnak tűnik, mesélj csak el mindent. Kérdezd meg, ez normális-e. De basszus 12 éves vagy, hogy ezt magadtól nem tudod?
ja tudom kinek mi a sok meg a kevés.
odébb? Mikor a motort megvettem, három nap múlva 600 felett járt az óra. Mindezt csak ismert utakon, sunnyogva, mert a különbözeti vizsga hosszabb ideig tartott, mint a forgalomba helyezés. Mire a különbözeti rutinra mentem, vittem 1000-es szervizre.
170 km egy egyszerű délutáni kör, ha úgy akarod...
jó csak idegembe mondtam hogy elküldöm öket a .... ba de ha kérdik mi a véleményem a motorról akkor megmondom az igazat hogy a váltó meg az hogy hidegen csak másodikra megy ez a két dolog idegesit nézzék meg amugy minden mással megvagyok elégedve a váltó hogy hangos az sem érdekelne de az hogy az egyest néha nem veszi csak ha megguritom a motort az aggaszt
ingyen lesz mert lealkudtam az 1000-es szervizet ök állják. Ja nekik is elmondom majd a bajaimat csak idegesit és még csak 830km nél vagyok az 1000még kicsit odébb van.
Amúgy valószínűleg jó. ha kicsit hangos, akkor ilyen. Vagy te nem tudod kezelni.
És hajrá, küld el őket ilyen stílusba. Had legyen meg a véleményük, hogy beképzeld nagypofájú gyerek, azt hiszi vett egy új motort, és ezzel megvette az eladót, a szerelőt, mindenkit a boltba.
Sajnos a boltosok nem fognak olyan választ adni, amit megérdemelnél.
A motorod meg megnézik. Sőt, ha normális leszel, akkor ők is sokkal normálisabbak lesznek.
Szerintem te is szívesebben végzed a dolgod, ha emberként bánnak veled, mintha elküldenek máshova...
Ezek a Hondák se a régiek már
"Előzmény" gombra nézz rá:) Nem neked szólt
Tudod. nem értelek.
Vagy az 5. hasonló hozzászólásod. most dicsekszel az új Hondával, vagy nyafogsz?
Nem azért vettél új motort, hogy ha valami nem tetszik rajta, legyen rá garancia? Hogy ne legyen senki kutyulása? Magyarázod az 1000 km-es szervízt. Hát még van 170 km-ed, figyeld az olajszintet, és ha semmi komoly rendellenességet nem tapasztalsz, akkor majd ott meséld el, mit tartasz furának, megnézik, véleményezik, ha kell, orvosolják. Ha meg annyira komolynak tűnik a baj, irány a szerviz, és nézzék meg.
De annak, hogy itt mesélsz mindenféle tünetet egy új Hondáról.. Tök felesleges. Ha valami nem tetszik, menj el a szervizbe. Kedvesek lesznek, foglalkoznak veled, iszen belőled élnek. Hja, és egy filléredbe nem kerül, hiszen garanciális. Persze az 1000 km-es szerviz nem lesz ingyen, de szerintem nem is hatalmas összeg.
és a váltó az normális hogy hangos? amugy meg nem értem ezt hogy vadi uj motor miért nincs jól beállitva de majd 1000-es szervizen elküldöm a kurva annyukba ha nem csinálják meg normálisan
Alapjárati keverékeden állítani szükségeltetik:)
hali. Egy hónapja vettem egy 0 kilométeres honda cbr 250r-et. most van benne 830km de van két problémám vele az egyik hogy hidegen elsö inditása beindul de leáll 5-6 másodperc után mint ha kevés lenne a benzin erölködve jár. Utána megint inditok és akkor meg tökéletesen jár nem is erölködik. Melegen nincs semmi probléma. A másik meg a váltója vagy még nincs összekopva teljesen vagy én nem tudom de elég hangos a váltója föleg a kettes. Illetve hidegen nem mindig akarja venni az egyest csak egy picit tudom lenyomni a váltókart és nem ugrik be de ha megguritom a motort elöre vagy hátra egy picit akkor meg beveszi ez mitöl lehet? Ma voltam vele egy 100km-es turán és a váltórudnál a tömitésnél mintha valami olaj folyás lenne de nem tudtam pontosan megállapitani hogy az csak valami kenö olaj vagy zsir rajta meg kosz vagy valami más de most letöröltem aztán majd ha megint megyek vele megnézem nem-e folyik belölle valami
Nem nagyon értek ezekhez a "nagymotorokhoz" de hát szentem vlmi olaj vagy dugó?
Lenne egy gyors kérdésem, az mitől lehet hogy egy CRF 450-es moccomon, ha aprítom neki rendesen felmelegszik, ilyenkor ha elveszem a gázt puffog úgy a kipufogó mintha hátulról lőnének, és alapjáraton fullad, de ez csak akkor van ha nagyon meleg, egyébként pöcc röff, könnyen indul és minden király :)
sziasztok vetem egy suzuki gs 500 e 98 as mocit és melegen félpercenként pici aprogyors kopogást halok a blok tetején . milehet .szelep?
ha valaki járt igy az irjon köszi