Mikrométerrel mértem végig a lapkákat, meg a hozzá tartozó hézagot és ahhoz képest átrendeztem amit lehetett, a maradékból meg leköszörültettem...sík köszörűs mondjuk anyázott mert baromi kemény az anyag és a mágnes asztal nem fogta rendesen 🤣
De ha lehet kapni az a legjobb.
A 0.05-ös nem ment be. 😁 Csak hát így nem tudom milyet vegyek 1 db 3750 Ft a Roadrider-ből szoktam rendelni van még pár cucc hozzá. Köszi a könyvet szólok ha elakadok és kell majd. 🙂
Amúgy a blokkal tényleg nem szokott sok nyűg lenni azonkívül hogy öreg. A kettős tömegű kuplungban bekeményedik a gumi, és zörög, meg a vezérmű lánc tud megnyúlni, illetve a feszítők csúszkái mennek tönkre. Esetleg egy gyűrűzés amit ilyen idősen már kérni szokott nekem ez hiányzik, illetve a szelepszár szimmeringek is cserélve voltak.
Honnan szerzel alakatrészt hozzá? Nekem van mikrofilmem hozzá, de már 10 éve sem foglalkozott ezzel senki.
Úgy hozták ide, hogy a blokk pöpec szét lett szedve átnézve a szabadon futót cserélték csak a karbisort kell feltenni és egy szinkron kell neki.
Ehhez képest két tolattyú berohadva és szinte mindent ki kellett cserélni karbiba...
Akkor lehet hogy egy foggal mellette van. Elég traktorhangja van olyankor, de szerencsére gondot nem okoz. Én összenéztem a holtpontot a kipufogó szelep nyitásával, meg a gyújtás jeladóval.
Szelephézag azért nem ártana. Gondolom be lett köszörülve vagy csiszolva a szelep, akkor meg újra kell lapkázni.
A jó hogy ahhoz nem kell szétszedni semmit, mert a tetején van a lapka.
Ok köszi az egyes henger van fent. Beindult de nagyon szar hangja volt. A szinkron teszter meg szinte semmi vákumot nem mutatott. Szelep hézag nincs...
Kb. de odébb lehet tenni egy foggal, akkor szarul megy. Mindjárt megnézem neked a Haynesban.
Ja, rendben van, de forgasd át és nézd meg nehogy fordítva legyen a vezérlés meg a gyújtás.
Teljesen jól mondja, ha elmegy az olajnyomás akkor 0 az olajnyomás. Ezert megérte megnézni a reklámot előtte, hogy a ribi hogy borotválja a pináját vénusz borotvával és megtudtam, hogy ott erősebb a szőr és vékonyabb a bőr. Már ezért megérte ma is felkelni 🤣🤣
Mondjuk a műszerfalas műszerekre való hivatkozás nem volt túl hiteles, de alapvetően és sem kedvelem ezt és ha nem felejtem el rögtön kikapcsolom induláskor.
Köszi, amúgy szétszedés előtt megnéztem a netes találatoknál, a gyári, ilyen blokkal szerelt más olasz motorok esetében 75-ös fúvókát mutatott a kamera. Leveszem amúgy, mert a menet mérete is kéne, 4-es, 6-os valami. Amúgy a baj még az, egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári van benne, akármit is találok. Amúgy a manuál a "maximum nozzle"-re is 75-ös méretet ír. Van a "minimum nozzle" az 35-ös méretű, gondolom az lehet az alapjárati fúvóka.
teszel 10-15-el nagyobb főfúvókát onnan már lehet mocorogni tűvel pilot csavarral , kínai blokkoknál 3 variáció van a 49 es a 60 as meg a 80 as hengerszett, a 60 ast preferálom mert a 80 assal sokszor nem bír az önindító és akkor mehet a pedálozás 😃
Most baszom hideg van, de le kéne mennem levenni az úszóházat a karbiról, meg megkeresni, mit mondanak a nagyobb hengerrel kapcsolatban a karburátorról.
nem mintha sokat számítana 2 század