Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Brembo SA volt a legharapósabb szerintem.
A gyári betét Toyo HH (egy fapad szinter betét), azaz a tárcsa ehhez készült és elviseli a komolyabb betétet, nem kell organikussal finomkodni.
Rendben köszi. Amit probáltam abban 8700km volt.
De még gyári betét. Az említett márkák közül neked melyik vált be legjobban?
A magam részéről azt tudom mondani, hogy előbb megvárnám, míg a saját motorom megvan és a gyári betétek bekopnak. Főleg akkor, ha az ismerős mottorján a betét nem kóser vagy ha a nyereg egy ideje nem látott értő kezeket.

Így igaz, a nyereg, ami rajta van cirka 30 éves konstrukció. Az 1996-os Vulcan 800-omon is ez a nyereg van, annyi különbséggel, hogy a bal oldalon. De az SV650-en is ez a Tokico van alapvetően.
3 betéten vagyok túl ugyanazzal a nyereggel, ugyanazzal a fékcsővel és elég markáns különbséget éreztem pl. az EBC V-pad, a Ferodo Platinum és a Brembo SA betétek között.
Hello!
Szeptember, oktober körül írtam, hogy végül a w800 mellett döntöttem 2025ös évjáratban.
Még nincs meg a motor, de kb 2 hete sikerült kiprobálnom egy ismerősét. Igaz csak kb 50 km-t mentem vele, de megerősített, hogy egy ilyen motor kell. 2022es évjárat volt, de tulajdonképpen ugyan az mint ami a 2025-ös lesz. Egy dolog volt fura, az pedig a fék. Nem mondom, hogy rossz, de azért én jobbat várnék. Persze látom, hogy kb 30 éves nyereg van rajta és ez alapján nem számíthat az ember oriási dolgokora.
Szerintem 4-5 ezer km biztos megteszek a gyári szettel de szerintem ez az egyetlen dolog amit hosszú távon nem fogok megszokni.
Nezelődtem, két szettet találtam "tuningként".
Mi a véleményetek?
Javitana érdemben valamit?
Vagy használható opciók?
https://www.webike.co.hu/produ...
https://dirtydicksmotos.com/pr...

Én inkább a brembóra szavaznék.
De várom a véleményeket. Ja és ugye a motor abs-es lesz.
El van ez már, gyárilag. A koma filippínó, arrafelé a legtöbb olyan kisebb bicikli, amiket a videóin szögel ilyen tajvani, kínai klónok vagy levetett japánok Alis alkatrészekkel foltozva/pimpelve.
Na igen. Az hogy a váltó tengely kotyog az nem újdonság, de azt hézagoló alátétekkel kell a névleges értékre állítani, mert 1-2 tized tengely irányú mozgás azért kell oda.
Elbassza.
Ez a kihajtótengely, a lánckeréknél. Ütött egyet rajta, hogy beljebb csússzon a csapágyban. Nyilván az első 2-3 kilométeren újra ki fog mászni, de kattintásvadászatra készült a videó, szóval nincs jelentősége.
Nem tudom de szerintem a kotyogást nem így szokták javítani. 😂
Köszi lehet akkor azt megpróbálom.
Szerintetek mit csinál itt a váltótengellyel? https://www.facebook.com/reel/797747025811358
En egyet tennek ennek a tejejere. A kupakba nyulo ajka szepen pozicionalja az o-gyurut.
Igen 80-as évjárat. Én is O gyűrűben gondolkozok tegyek e még be egyet ez alá vagy vegyem ki és úgy egyet de akkor kb 4 mm vastagnak kéne lenni. Esetleg kivágni valami klingeritből vagy vastag papírból....
Jó, látom, hogy a VB52 kora 80-asokon volt.
16010-425-305 a gyári szett cikkszáma, abban van tömítés, de nem gyenge pénz (~€50 per karbi)

Elviekben a porlasztó tetején levő horonyba kellene ülnie.
Mondjuk ha akkora rés van, amekkorát mondasz, simán megmérném az átmérőjét a kupak élének, ami ennek a tömítésnek a vállára ül fel és bedobnék egy vékony o-gyűrűt karbinként. Azért 200 ercsi cseppet erős erre a projektre.
Mi az evjarata?
Honda cb 750 de nem biztos, hogy ez való rá. Rendeltem hozzá felújító készletet de nem volt benne és még a fúvókák fele se stimmelt. Olyan felújítót nem is láttam amiben ez benne lenne...
Keihin VB, Honda CX500-on ilyen van. Nem tudom, ez mirol van, de az a gumi resze a felujito szettnek. Gumi, ki tud kemenyedni, ossze tud lapulni.
A CV fedél alatti tömítés 1mm-el vékonyabb mint a hely ezért nem tud tömiteni szerintem. Pasztázva volt de rendes tömítést tennék oda. Kérdés, hogy mi lehetett ott? Ez valami műanyag vagy megkeményedett gumi. Nem tudom, hogy az a lépcső gyári benne vagy a kupak nyomta bele... Találkozott már valaki ezzel a problémával?
Igen így volt. Akkor még a szikrapontot megnézem - sajna egy barátom műhelyében van a moci, ami nincs közel - új dugó és hónolt henger, új hengerfejtömítés, remélem a kompresszióval csak nincs gond.
Es igy van T-n a fotengely?
Mert akkor a szikranak akkor kell jonnie, amikor a lendkereken levo ket rovatka halad el a kis ablak elott. Az a holtpont elott ~10 fok.
Ha ez is koser, akkor a kompressziot kell ellenorizni, ha a suritesi vegnyomas is megvan, akkor uzemanyag vonalon lehet tovabbmenni, bar elotte inditozas kozben fektisztito spre befujasaval megprobalnam megroffenteni. A beontott benzin nincs elporlasztva, sokkal nehezebben kapja el, foleg hidegben.
Így tettem:
A vezermutengely egyet fordul amig a fotengely kettot. Azaz egy fotengely fordulat 180 fok a vezermutengelyen.

Ha a gyujtasvezerlo olyan, hogy minden masodik fotengely-jelre gyujt (a legtobb minden holtponton, de nem mindegyik!) akkor nem mindegy, hogy melyik vezermu-fazisban teszi.
Köszönet, ezeket már többször is ellenőriztem (kivéve a szikrapontot, de az miért állítódott volna el, mikor a gyújtó részhez nem nyúltam hozzá?,- de ezt is ellenőrzöm akkor!) ha megfordítom 180-al akkor a bütykök már emelni kezdenek - legalábbis az egyik /ha jól emlékszem most rá/ .
A generator dekli tetejen a kemlelo ablakban a T jelzes csikja kozeputt kell legyen, ezzel egyidoben a vezermu lanckereken a csik a hengerfej sikjaval parhuzamosan kell alljon. Ebben a helyzetben kell a ket vezermu butyoknek kb. egyforman lefele allnia.
A szikrat nezd meg, hogy minden felso holtponton dobja-e. Ha pont 360 fokkal kesobb gyujt (azaz a vezermutengely 180 fokkal el van forgatva a helyes poziciohoz kepest) akkor pont a kipufogo utem vegen gyujt es nem a suritesi utem vegen.