Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt ne hálás gépek.amikor levetted a levegő szűrőt,és befogtad a helyét?amikor befogod tekertesd öninditoval.benzinesnek kell
lennie a kezednek.indulnia kell ha van szikra
.probald.ezzel a szivato működeset imitalod
Szevasztok. Miben jobb az ellenálás nélküli gyertyapipa és mik a hátrányai?:) Köszi a hozzászolásokat előre is!
szioka mar teljesen kiszedtem belöle a vizet es a karburatort is megneztem mar de még mindig nem akar indulni mit tegyek gyujtsam fel?
Kösz a választ!
Már szerelőnél van a gép,valószínű,hogy van igazság abban amit írtál,mert az egyik karburátorban az alapjárati fúvóka fele akkora volt mint a másik három ami gyári.Az a henger nem is ment egyenletesen amikor kipróbáltam,sőt az is lehet,hogy egyáltalán nem ment,mert nem volt szinte semmi alapjárata.Bár magas fordulaton nem rángatott,ment rendesen.Csak annyit mentem vele míg kipróbáltam,talán egy kilométert.
Nálam is most vol egy ilyen külföldről behozott gép ezzel a problémával.Nem tudom a motort indítottad e már vagy előbb az olajat nézted.A karbinál szokott lenni a gon,ha nem megy 1-2 henger csak a benya folyik.Ha most jár szintén mind a 4 hanger akkor lehet hogy a gond még ez előtt volt csak úgy hagyták,de ezzel az üzem,-és tüzelő anyag keverékkel a motorbe ne járasd semmi kép mert nem szereti a főtengely csapágy.Javaslom a motor karbi teljes tisztítását,új olaj behelyezését majd egy karbiszinkront.Nálam ezek segítettek a problémán.
sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni,illetve tanácsot.
Most hoztak be nekem külföldről egy gsxr 600-at,2000.07 havi
Mi okozhatja,hogy összekeveredett benne az olaj,és a benzin?
Kb öt liter olajos benzin lett leengedve belőle.
Illetve a másik kérdésem az volna,hogy tud-e valaki jó szerelőt Székesfehérváron?Előre is köszi a segítséget.
Hello van egy 2002es 125ös Runnerem és érdekelne hogy a 180ashoz gyártót leo vince kipufogó felszerelhető e rá ?
próbáld meg lekötni a karbiról a különolajzást és előre bekeverni a benzint és így kipróbálni.
de rendesen szárítsd ki,én fejre fordítottam az egész blokkot,hogy ki follyon
Igazán nincs mit Örülök, hogy csak ennyi gondja volt:)
Köszönöm a segítséget.segítettél is meg nem is :D a karbisor alatt volt a probléma.lógott.hol érzékelte,hol nem.wd40 meg összébb nyomtam a csatlakozót és már patent is.még 1 szer köszönöm
sziasztok!nem tudtok nekem segiteni ?van egy yamaha dt80-asom most újitom fel és az érdekelne hogy van-e az olajdekninél a berugonál valami műanyag tőmités vagy csak egy szimering mert nem emlékszem hogy volt -e vagy nem és az rémlik volt akor lehet leveszet erősicstek meg:Dkőszie előreis császtok
A gyertya őz barna! Az is tökéletes!:(((((
A gyertya szerint nincs gond!
ugyan ez a problémám volt,csak többször is előfordult mert amikor összeraktuk nem központosan húztuk meg és megcsavarodott.amikor én kiszárítottam nekem indult.max próbáld meg azt hogy ha kiszáradt, levegőszűrő le fogd be a karbin a levegőszürő hejét és indítgasd .indulnia kell.
sziasztok kéne egy kis segitseg van egy malaguti f15 motorom elkezdett viz jönni a kipufogobol es kicseréltedm a hengerfejtömitest mert el volt szakadva benne.kinyomtam ami még benne volt viz de nem akar még indulni mit tegyxek hogy induljon legyszives segitsetek
Hali, Ez egy nagyon érdekes probléma, de ha legközelebb is leáll vedd ki a gyertyát és próbáld megállapítani hogy mi túl sok rajta (benzin vagy olaj).
Üdv!Lenne hozzád egy ÉRDEKES PROBLÉMÁT megoldó kérdésem!A napokban a robogóm Benelli 491 léghűtéses 50es indulás után kb 100méter után leállt sok füstel.Kipucoltam a karbit,kipufogót (csont tisztára)!
Pöccre indult, belevágtam minden gond nélkül 30 km-et.Majd másnap megint kb 100méter után lefulladt.
Gondoltam szívató!Vettem is egy ujjat,aznap egész nap ment de másnap megint megállt!Olaj vagy benzinpumpára tippelek!Mi a véleményed?
Ha nagyon nem megy, akkor inkább keress a közeledben egy hozzáértő embert, aki tud segíteni
Itt az amit kerestem, Leírja a bizonyos hőfok értékeket, és a hozzájuk tartozó, mérhető ellenállásokat.
Na akkor, keresek valami értéket a hőmérőd érzékelőjéhez.:) Egy kis érzékelőnek néz ki, és megy rá 1db vezeték:) A hűtőventi kapcsolója az egy bizonyos fok elérése után kapcsol be, a hőmérő érzékelőjének pedig a hőfok változásával, változik az ellenállása, ezért mérhető egy multiméterrel.
ehhez buta vagyok.kicsit ha részleteznéd megköszönném.de megkeresem.mármint hogy néz ki meg ilyenek.stb stb.és hogyan is jöjjek rá hogy nem ugyan az?stb stb
Üdv, Szerintem a hőmérő érzékelője, meg a ventilátor kapcsolója nem ugyan az. Keresd meg a hőfokmérő gombáját és mérd ki, hogy megfelelően működik-e. Elvileg valahol a karbisor alatt találod(a '99-esnél legalábbis ott van...:)
sziasztok.segítség kellene.most vettem egy 2000-es zx9-et.az a problémám,hogy a vizhőfokot hol mutatja,hol nem.meg össze vissza hol 50 fok hol 70.mi lehet a probléma.a hűtőnél már széthúztam befújtam meg meg is takarítottam,de még is csinálja.hol keressem a problémát.ha válaszolna akinek már volt ilyen megköszönném.ja a gomba megfelelően működik 102 foknál kapcsol,a ventilátor tehát az nem hiszem hogy rossz.köszönöm
Ha érdekel ezzel kapcsolatban néhány megoldás bátran keress meg: sanderkukaccitromail.hu persze msnen.....
Üdv,
Robogó és kismotor szerelést vállalok hozom-viszem szolgáltatással, de ha a probléma a helyszínen orvosolható akkor ott megoldom. Megvan az alkatrész, csak nem vagy biztos a beszerelésben? Vennél egy robogót és át kéne nézni? Bármivel megkereshettek, ha tudok segítek. Írj vagy hívj!