A Valvoline White Synthetic ChainLube javasolt a közúti illetve a versenykörőlmények közötti használatra. Az optimális védelem biztosításának érdekében a terméket kiváló tapadás jellemzi, ezzel meghosszabítva a láncok és lánckerekek élettartalmát.
A termék fehér filmréteget hagy maga után.
* Szintetikus termék
* Fehér színű filmréteget alkot
* O -gyűrűhöz és X -gyűrűhöz is használható
* Maximalizálja a láncok és lánckerekek élettartalmát
* Egyszerű használat
* Gyors hatás
Üdv!Lenne hozzátok egy ÉRDEKES PROBLÉMÁT megoldó kérdésem!A napokban a robogóm Benelli 491 léghűtéses 50es indulás után kb 100méter után leállt sok füstel.Kipucoltam a karbit,kipufogót (csont tisztára) fojtások 2 hónapja lettek kiszedve szakszervizben!
Pöccre indult, belevágtam minden gond nélkül 30 km-et.Majd másnap megint kb 100méter után lefulladt.
Gondoltam szívató!Vettem is egy ujjat,aznap egész nap,,ment de másnap megint megállt!
Hali! Van egy 1992es YZ 125ös mocim és lenne egy olyan problémám hogy mikor megyek vele akkor nem egyenletesen jár hanem így mintha nem lenne neki elég gyujtás és amikor elkezdem neki húzni nem akar kipörögni húzni kell neki 1-es 2-es és 3.ba nyit csak a power és onantól megy is rendesen mint az állat... és mikor nem húzom neki powerig és pöfögök vele 20 másodpercet megint nem akar kipörögni és a sebességeket nyelezni kell... és amikor húzom neki pl kettesbe nyélen akkor mintha letiltana nem pörög váltok eggyet és akkora jó.. huzatom huzatom megállok visszaváltok és húzom neki akkor meg jó 1esbe és kettesbe is kipörög rendesen....megint pöfögök vele 10 20 másodpercet megint nem pörög ki.. és nem hiszem h enyi idő alatt lerakódna... KÉRLEK SEGÍTSETEK MI LEHET A GOND! (amugy vadi új 9es iridiumos gyertya van benne)
Loctite és pro seal amivel leginkább a dolgoztam meg az egyik ügyfél is hoztt valamit amire nem emlékszem,változó volt a könnyezés,volt hogy a leengedő csavarnál volt a blokk megrepedve azt ahogy csak lehetett bekentük álló helyzetben kelett neki majdnem egy hét,mire átért az olaj,rendeszer használatnál viszont pár kör után.Nálad szerencsés a helyzet mert csak a tömítés a kaki és nem a blokk repedt szal legrosszabb helyzetben is tömítéscsere.De am semmit nem vszítesz ha kipróbálod a pasztát neked hátha sikerül.Én magamnak csinálok minden mindenhová saját tömítést,így egy könnyezés sincs.Minden por száraz.
HAli!Természetesen megpróbálhatod,de ne reménykedj.Az ilyen dolgok max akkor működnek egy adott dolognél ha belülről tennéd fel a pasztát,de bármilyen folyadékról van szó,kívülről utat talál magának és nem tudud elzárni,ugyan úgy könnyezni fog.Régen hozzám is hoztak sok ilyen motort és nem egy pasztával csináltam a tulaj kérésére de egy idő,és használat után megjelent az olaj.Szerintem szedd le az oldalát és tegyél be másik tömístést,az lesz a biztos!
Tanácsra volna szükségem: a motorblokk bal oldalán az oldaldekli és a középső rész között "könnyezik" az olaj. Nem csöpög, nincs olajfolt a motor alatt, csak ha motorozás után áttörlöm a blokkot, akkor olajos lesz a rongy. az a gyanúm, hogy az előző tulajnál cserélve lett az oldaldekli és a tömítés nem megfelelően lett elhelyezve.
arra gondoltam, hogy szétbontás nélkül tömítőpaszta segítségével megpróbálom a tömítetlenséget megoldani. arra a részre felvinnék valamiféle pasztát, ahol azt tapasztalom, hogy szivárog az olaj.
Kérdésem: működhet-e a dolog? van-e a valakinek személyes tapasztalata?
Véleményt nem tudok mondani mert a psti szervizeket alapból kerülöm.(Tisztelet a kivételnek) Olajat nem tudom miért mondta hogy rossz,motorszerelő vagyok,nem egy motorbe tettem már repsol olajat,és bár castrol-os vagyok inkább de bevalloö ma repsol is nagyon jó olaj.Nem tudom hogy mire értette hogy rosz az olaj,mert ha repsol márkára akkor a szerelő egy ....., de ha csak arra hogy 10W 40,akkor lehet hogy azért mondta mert régebbi a motor,és azokba inkább 20W 50 szokott lenni a nyerő.Én néztem a motorod képeken és szerintem első osztályú bele az az olaj,ha rám hallgatsz akkor bene hagyod nyugodtan,max néz rá néha néha hogy nem e csipegeti.
Kérdéssel fordulnék hozzátok: Hol érdemes nicasil-oztatni? A magyar cégek csak közvetítők, ezért főleg olasz, angol stb. címekre gondolnék. Ill. jó-rossz tapasztalatok is érdekelnének!
Köszi:Petya
Sziasztok!
Mi az általános vélemény a "Kawaszati" szervízről? (Örs vezért tere mögött Rátót utca)
Azon kívül olajat cseréltem még tavasszal 400as Kawávan, és azt Repsol 10W40 és azt mondta a szerelő, hogy az egy nagyon rossz olaj, (kifejezetten a 10W40) és cseréljem ki újra... mért?
A motor nevében is bennevan, hogy szabadság! adni kell neki az érzést, és megjavul, amúgy mag, az Alkotás út eléggé meredek, kint is van a traktorokkal, robogókkal belépni tilos tábla..
Valószínűleg felkapott valami koszt az olajszivattyú, eltömődött a szekunder bimetálos karmantyú, és be van rohadva a főfúvókatűszeleptakarózár.
Hajtsd meg az érdi emelkedőn felfelé fullgázon, akkor érzi az érzést, és majd kitisztul, füstölni fog, de utána jól fog menni.
Piaggio Free robogóm van. Pár napja kicsit megerőltettem hegynek felfelé és azóta tüsszög a motor. Olyan mintha beköpné gyertyát, leesik a fordulat majd újra indul. Aztán leáll. Kis idővel újra megy, de aztán kezdi előről a dolgot. Mi lehet baj? A Délu pu környékén van szerelő aki segítene?
Köszönöm!
A termék fehér filmréteget hagy maga után.
* Szintetikus termék
* Fehér színű filmréteget alkot
* O -gyűrűhöz és X -gyűrűhöz is használható
* Maximalizálja a láncok és lánckerekek élettartalmát
* Egyszerű használat
* Gyors hatás
1850Ft/db