Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lent a kiemelő szerkezetnél, nem lehet beállítani?
450-es CRF-el akkor ne próbálkozzal?
Nem nagyon érzek sok holtjátékot... nem birom visszábbvenni, az olaj pedig Repsol váltóolaj, direkt ami ebbe kell, 10W40-es.
A kint, az menet kozben... Probald kilazitani annyira a bowdent hogy tuti nem okoz feszitest, mintha bowden nelkul motoroznal, persze 50ccm felett azt ne probald...
Hi. Az fcr39-es karbiba milyen alapjárati fúvóka van? Rövid vagy hosszú?
Beállítod a kuplung karnál a holt játékot, de nem lehet hogy az olaj miatt csúszik?
Még annyit hogy a bowden maximálisan vissza van véve hogy minél jbban visszaengedje a kuplungot. Nem lehet már többet engedni sehol.
Ezt a kint vagy bent dolgot nem értettem, tehát mikor mondjuk megyek 5.be 3-4 ezernél kicsit odahúzom neki és érzem hogy csúszik, olyan lehetséges hogy rövid a bovden és egyfolyátba húzza egy picit ezért csúszik el? Mert a lamellák 100% hogy jók, olajcsere óta nem ment 2 órát, rugók megintcsak valószínüleg jók. A bovdent hogy tudom ellenőrizni, hogy amiatt csúszik?
Na de kint vagy bent csuszik? A fekkarnal kiengedve kicsit lottyennie kell beallitasnal a bowdennek, a tobbi motoron belul...
Lenne egy gyors kérdésem:
A kuplungom csúszik, 0.33mm van rajta, tehát elvileg nem kéne neki. Mik lehetnek még az okok? A rugó szerintem jó, esetleg olyanra tippelek, hogy a kuplung bovden túl rövid, de ezt nem tudom hogy lehet, mivel eredeti a bovden és 3 éves amotor, tehát nem rövidülnie kéne hanem nyúlnia... Tehát mik lehetnek a gondok?
Van benne, de elmeletileg csak divatbol, szeriatartozek... Mert nem birna az inditast meg a gyujtast egyben? Mindegy, megvagyok nelkule... Koszonom segitseged. Szep estet Mindenkinek.
Önindító nincs benne, nyugodtan belerakhatod!
12V 7Ah teljesen jó.
Igaz, de kell aksi... Mert ha a világitást felnyomom, kb 3-4000rpm közt elfogy az energia a cdi-nek. Tehát Nálad a pont. Viszont van egy nagyon zsir, kb nullkilométeres objektum riasztó Ultracell 12Voltos 7AH-s zselés aksim. Pici is, bár nem kissebb mint átlag, de találtam helyet neki. Az szerinted mit tud? Persze ideiglenesen, ha negativnak tartod, de a motorépités is várat mindig fizetésig... :-)
szia
06 20 279 68 70 számra ha elküldenéd a telszámodat. felhívnálak és nagyon nagy segítség lennél ha nem gond.
köszönöm a segítséget, megpróbálom
Heló.
Lenne egy oylan kérdésem, hogy ezek az univerzális lámpamaszkok (lásd képen) mennyire strapabíróak és milyen fényerejük van?
a motoromat szeretném átalakítani supermotora, és használnám és este is és elég fontos lenne.
Köszi
Ha belepofázhatok, a kicsi aksival is öngól. Ugyanis a töltőrendszerhez méretezett akku kapacitás kell....
Ja, a velorexben is így volt hátramenet.....be kell állítani a gyújtást és jó lesz...
Van olyan fesszabályzó ami ha 8V alatt van az akku, akkor el sem kezd tölteni. Asszem a Piaggio-é is ilyen.
Az biztosra tudom hogy valamely regi motor, talan Jawa, ha holtpont kornyekere raktak a gyujtast, akkor kello pillanatban visszaadtak a gyujtast, s elindult visszafele... Talan lehet hasonlo problema?
Nem hiszem, hogy a két kondenzátor 2000 Ft-nál többe kerülhet!
Túl nagy előgyújtás?
Sziasztok! Nekem szükségem lenne nagy és gyors segítségre! Van egy '97-es Husqvarna Wr 125-s gépem tönkre ment benne a gyujtótekercs (leégett) és hosszas oda-vissza postázgatás eredményeként újratekercselték és működik is.... azonban itt a baj hogy mióta újratekercselték a 1. hogy kicsi a szikra(ugyanazt a gyertyát használom mint előtte) 2. hogy a motor valamilyen oknál fogva visszafele müködik, tehát beindul jár rendesen csak éppenséggel ha sebességbe rakom akkor nem előre hanem hátra forgatja a kereket és előre semmi..
Remélem tudtok segíteni és előre is köszönöm!
Hoppa. Ez sem jobb, mar csak azert sem mert nem koltseghatekony. Meg dobok ra egy szazast es veszek egy mini aksit... Ha az utobbi lenne, akkor a fesszab egyik pozitivjan marad az aksi meg a cdi, a masikon meg a vilagitas. Igy kell a 4 csatist bekotni? Es kell e, muszaly e a fesszab hazat letestelni? Mennyi bajom van nekem...