A kint, az menet kozben... Probald kilazitani annyira a bowdent hogy tuti nem okoz feszitest, mintha bowden nelkul motoroznal, persze 50ccm felett azt ne probald...
Ezt a kint vagy bent dolgot nem értettem, tehát mikor mondjuk megyek 5.be 3-4 ezernél kicsit odahúzom neki és érzem hogy csúszik, olyan lehetséges hogy rövid a bovden és egyfolyátba húzza egy picit ezért csúszik el? Mert a lamellák 100% hogy jók, olajcsere óta nem ment 2 órát, rugók megintcsak valószínüleg jók. A bovdent hogy tudom ellenőrizni, hogy amiatt csúszik?
Lenne egy gyors kérdésem:
A kuplungom csúszik, 0.33mm van rajta, tehát elvileg nem kéne neki. Mik lehetnek még az okok? A rugó szerintem jó, esetleg olyanra tippelek, hogy a kuplung bovden túl rövid, de ezt nem tudom hogy lehet, mivel eredeti a bovden és 3 éves amotor, tehát nem rövidülnie kéne hanem nyúlnia... Tehát mik lehetnek a gondok?
Van benne, de elmeletileg csak divatbol, szeriatartozek... Mert nem birna az inditast meg a gyujtast egyben? Mindegy, megvagyok nelkule... Koszonom segitseged. Szep estet Mindenkinek.
Igaz, de kell aksi... Mert ha a világitást felnyomom, kb 3-4000rpm közt elfogy az energia a cdi-nek. Tehát Nálad a pont. Viszont van egy nagyon zsir, kb nullkilométeres objektum riasztó Ultracell 12Voltos 7AH-s zselés aksim. Pici is, bár nem kissebb mint átlag, de találtam helyet neki. Az szerinted mit tud? Persze ideiglenesen, ha negativnak tartod, de a motorépités is várat mindig fizetésig... :-)
Heló.
Lenne egy oylan kérdésem, hogy ezek az univerzális lámpamaszkok (lásd képen) mennyire strapabíróak és milyen fényerejük van?
a motoromat szeretném átalakítani supermotora, és használnám és este is és elég fontos lenne.
Köszi
Az biztosra tudom hogy valamely regi motor, talan Jawa, ha holtpont kornyekere raktak a gyujtast, akkor kello pillanatban visszaadtak a gyujtast, s elindult visszafele... Talan lehet hasonlo problema?
Sziasztok! Nekem szükségem lenne nagy és gyors segítségre! Van egy '97-es Husqvarna Wr 125-s gépem tönkre ment benne a gyujtótekercs (leégett) és hosszas oda-vissza postázgatás eredményeként újratekercselték és működik is.... azonban itt a baj hogy mióta újratekercselték a 1. hogy kicsi a szikra(ugyanazt a gyertyát használom mint előtte) 2. hogy a motor valamilyen oknál fogva visszafele müködik, tehát beindul jár rendesen csak éppenséggel ha sebességbe rakom akkor nem előre hanem hátra forgatja a kereket és előre semmi..
Remélem tudtok segíteni és előre is köszönöm!
Hoppa. Ez sem jobb, mar csak azert sem mert nem koltseghatekony. Meg dobok ra egy szazast es veszek egy mini aksit... Ha az utobbi lenne, akkor a fesszab egyik pozitivjan marad az aksi meg a cdi, a masikon meg a vilagitas. Igy kell a 4 csatist bekotni? Es kell e, muszaly e a fesszab hazat letestelni? Mennyi bajom van nekem...
A kuplungom csúszik, 0.33mm van rajta, tehát elvileg nem kéne neki. Mik lehetnek még az okok? A rugó szerintem jó, esetleg olyanra tippelek, hogy a kuplung bovden túl rövid, de ezt nem tudom hogy lehet, mivel eredeti a bovden és 3 éves amotor, tehát nem rövidülnie kéne hanem nyúlnia... Tehát mik lehetnek a gondok?
06 20 279 68 70 számra ha elküldenéd a telszámodat. felhívnálak és nagyon nagy segítség lennél ha nem gond.
Lenne egy oylan kérdésem, hogy ezek az univerzális lámpamaszkok (lásd képen) mennyire strapabíróak és milyen fényerejük van?
a motoromat szeretném átalakítani supermotora, és használnám és este is és elég fontos lenne.
Köszi
Remélem tudtok segíteni és előre is köszönöm!