Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél egy 20 000 mikro farados 50 V-os elektrolit kondenzátort plusz egy 100 nano-faradosat! A kettőt kösd párhuzamosan, és kösd az akku helyére. Az elkót polaritáshelyesen Azért kell, mert a feszültségszabályzó olyan tüskés "egyenáramot" ad le, ami nem használ az elektronikus elemekkel ellátott komponenseknek. Adott esetben 80 V-os impulzusok is "utazhatnak " a vezetéken.
Jajj, neeeee! Épitett motor, s nem igazán szeretnék/akarok aksit tenni, nekem csak a világitáshoz, meg a cdi-hez kell fesszab. Most akkor mennyire tiltasz le errös a konstrukcioról? Vagy mi a lehtőség most nekem? Ne mond hogy még baj is lehet ebből? Kérlek adj tanácsot...
Tedd rá az akkut! És utána mérj töltőáramot! Mekkora? (A) Visszaáll-e nullára egy idő múlva? Ja egy jó tanács : SOHA NE JÁTSSZ AUTÓ ÉS MOTOR HÁLÓZATÁN AKKU NÉLKÜL!
Bocsánat, a cdi lábain is, fesszabon is, váz testen is mérem, mind digitális, mind analog müszerrel is... de aksi nélkül....
Nincs, de az lesz a baj, mert nincs mit töltsön, puffereljen... De legalább nem kap sokat a cdi... Csak most már ki kell deritsem, hogy a felsöbb fordulaton, a cdi tilt-e, vagy igényelné az akksit. Egyébként terhelés nélkül, hogy tudom leellenőrizni a tiltást? Kimérni esetleg? Ledarál? Vagy mit csinál, mert azért nem jó üresen üveghangon megszólaltatni a hangszert...
Ezt így megmondani nem lehet! Hol méred? Mivel méred? Akku rajta van-e?
BAJ van ! Nem tud valaki olcsón GPZ500-as hoz karbisort? Mert az enyémben a lapshuber ki van kopva.
Helló. A fesszabályzó után, miért mérek 4.5-7 Volto (fordulat-függetlenül), ha 12 Voltos. Ráadásul ennyivel már ad szikrát a cdi. Nem egészen értem hol rontom el, ha a motor indul, kipörög. Mit mérek rosszúl Barátaim?
Gondosan , odafigyelve! És menni fog!
Mert itt laksz egy köpésre!
Bogár ment a szemedbe?
Üdv, Időpont és hely egyeztetés miatt hívj fel! Mobilszámom az adatlapomon. Köszi
Szia rendben va este 16 után bármikor, estleges más problémát is mgnézhetsz ha találsz,előre is köszönöm.
Üdv, A javítást a helyszínen nem nagyon tudom megoldani, mert a vízpumpa cseréhez szét kell húzni a blokkot. A javítás költsége a szállítással együtt kb. 12000.- Várom válaszod.
Sziasztok!

Járt már valaki úgy,hogy a központi rugóstagnak az a része,amibe a lengéscsillapító,a hátsó lengővilla és a váz csatlakozik,úgy összeállt,hogy nem tudta kiszedni.
Ez egy yamaha TDR 125-ös csővázas 1990es motor.
A vázba csatlakozó csap,tengely forog benne de nem tudom kiszedni.
Ennek az alkatrészenek csak az angol nevét tudom biztosan.
Relay arm
Mellékeltem egy képet.
A 25,26,27,28,29,30,23-as alkatrészről van szó.
Forog a csap,a csavar kijött belőle,de nem jön ki.
Valakinek van valami ötlete?

Köszönöm
Heló
Mit tanácsolsz, mit tegyek? A karburátor jónak tűnt, mikor szét lett szedve. Állítottam a keveréken is, de az sem használt.
Köszi
az egy kicsit messze lenne. De úgy néz ki segít egy motorostárs aki most rakott össze egy ugyanilyet kosárból. MX-et /remélem müködni fog)
SZIA szeretnélek megkérni a motorom javítására piaggio nrg mc2 valószínű hogy a hűtővizem szivárog át a blokkba és csepeg én nem értek hozzá a segitségedet előre is köszönöm,ozsváth lászló isaszeg.
Igazábol gyárit akartam de sehol nem találtam és ezért ez volt a legjobb megoldás.Am.holnap viszem szerelőhöz állítólag össze tudja hozni.Remélem,mondjuk eddigiekben még nem csalódtam benne. És nagyon köszi a segítséget.
köszi. Komárom mellöl vagyok. ha majd lesz alkalmam elgurulok feléd legalább kicsit dumálni (meg megnézni a suzukit:)
Sziasztok!

Durva fékezésnél ráz/remeg a motor eleje?

Mi lehet a hiba?
Gumi, féktárcsa, kormánycsapágy, lengéscsillapító?

A gumit elviszem centíroztatni ez a legegyszerűbb.
Féktárcsát le kell szedni és esztergán megpörgetni vagy hogy lehet kimérni?
Hajdú Bihar megye, Komádi.
értem hol is laksz pontossan?
Ennyit motorostársnak ingyen is megtesz az ember! Ha ide tudsz jönni vele Badacsonyba, akkor kijavítjuk.