Vegyél egy 20 000 mikro farados 50 V-os elektrolit kondenzátort plusz egy 100 nano-faradosat! A kettőt kösd párhuzamosan, és kösd az akku helyére. Az elkót polaritáshelyesen Azért kell, mert a feszültségszabályzó olyan tüskés "egyenáramot" ad le, ami nem használ az elektronikus elemekkel ellátott komponenseknek. Adott esetben 80 V-os impulzusok is "utazhatnak " a vezetéken.
Jajj, neeeee! Épitett motor, s nem igazán szeretnék/akarok aksit tenni, nekem csak a világitáshoz, meg a cdi-hez kell fesszab. Most akkor mennyire tiltasz le errös a konstrukcioról? Vagy mi a lehtőség most nekem? Ne mond hogy még baj is lehet ebből? Kérlek adj tanácsot...
Tedd rá az akkut! És utána mérj töltőáramot! Mekkora? (A) Visszaáll-e nullára egy idő múlva? Ja egy jó tanács : SOHA NE JÁTSSZ AUTÓ ÉS MOTOR HÁLÓZATÁN AKKU NÉLKÜL!
Nincs, de az lesz a baj, mert nincs mit töltsön, puffereljen... De legalább nem kap sokat a cdi... Csak most már ki kell deritsem, hogy a felsöbb fordulaton, a cdi tilt-e, vagy igényelné az akksit. Egyébként terhelés nélkül, hogy tudom leellenőrizni a tiltást? Kimérni esetleg? Ledarál? Vagy mit csinál, mert azért nem jó üresen üveghangon megszólaltatni a hangszert...
Helló. A fesszabályzó után, miért mérek 4.5-7 Volto (fordulat-függetlenül), ha 12 Voltos. Ráadásul ennyivel már ad szikrát a cdi. Nem egészen értem hol rontom el, ha a motor indul, kipörög. Mit mérek rosszúl Barátaim?
Üdv, A javítást a helyszínen nem nagyon tudom megoldani, mert a vízpumpa cseréhez szét kell húzni a blokkot. A javítás költsége a szállítással együtt kb. 12000.- Várom válaszod.
Járt már valaki úgy,hogy a központi rugóstagnak az a része,amibe a lengéscsillapító,a hátsó lengővilla és a váz csatlakozik,úgy összeállt,hogy nem tudta kiszedni.
Ez egy yamaha TDR 125-ös csővázas 1990es motor.
A vázba csatlakozó csap,tengely forog benne de nem tudom kiszedni.
Ennek az alkatrészenek csak az angol nevét tudom biztosan.
Relay arm
Mellékeltem egy képet.
A 25,26,27,28,29,30,23-as alkatrészről van szó.
Forog a csap,a csavar kijött belőle,de nem jön ki.
Valakinek van valami ötlete?
SZIA szeretnélek megkérni a motorom javítására piaggio nrg mc2 valószínű hogy a hűtővizem szivárog át a blokkba és csepeg én nem értek hozzá a segitségedet előre is köszönöm,ozsváth lászló isaszeg.
Igazábol gyárit akartam de sehol nem találtam és ezért ez volt a legjobb megoldás.Am.holnap viszem szerelőhöz állítólag össze tudja hozni.Remélem,mondjuk eddigiekben még nem csalódtam benne. És nagyon köszi a segítséget.
Járt már valaki úgy,hogy a központi rugóstagnak az a része,amibe a lengéscsillapító,a hátsó lengővilla és a váz csatlakozik,úgy összeállt,hogy nem tudta kiszedni.
Ez egy yamaha TDR 125-ös csővázas 1990es motor.
A vázba csatlakozó csap,tengely forog benne de nem tudom kiszedni.
Ennek az alkatrészenek csak az angol nevét tudom biztosan.
Relay arm
Mellékeltem egy képet.
A 25,26,27,28,29,30,23-as alkatrészről van szó.
Forog a csap,a csavar kijött belőle,de nem jön ki.
Valakinek van valami ötlete?
Köszönöm
Mit tanácsolsz, mit tegyek? A karburátor jónak tűnt, mikor szét lett szedve. Állítottam a keveréken is, de az sem használt.
az egy kicsit messze lenne. De úgy néz ki segít egy motorostárs aki most rakott össze egy ugyanilyet kosárból. MX-et /remélem müködni fog)
Durva fékezésnél ráz/remeg a motor eleje?
Mi lehet a hiba?
Gumi, féktárcsa, kormánycsapágy, lengéscsillapító?
A gumit elviszem centíroztatni ez a legegyszerűbb.
Féktárcsát le kell szedni és esztergán megpörgetni vagy hogy lehet kimérni?