Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!
Én még új vagyok itt, remélem jó helyre írom be a kérdéseimet.
Néhány hónapja vettem egy Malaguti Mgx-et 89-es évjárat. Van rajta egy 4 felömlős polini henger, kb 75cm3.
Ilyen motorról minden érdekelne, bármilyen műszaki adat, tapasztalat, mert szinte semmit se találtam ezekről a motorokról a neten.
Köszi
Csaba
Minden megfelelően működött a hűtés is és az olajazás is legalábbis nem találtam hibára utaló okot...
Az nagy baj ha menetközben ritkán bevillan az FI hibakód és a hőfokjelző helyén felváltva írja ki ezt a kódot? Leállítom a motort, beinditom újra és már nem világit. 700-800 kilóméterenként szokta ezt eljátszani. Mi lehet a baj ? (Gsx-r 600 K1)
hűtés működik olajzás oké ? ilyen dugót kapsz pl az italmondonál ....
Milyen motort akarsz csináltatni?
Egyébként nekem is van egy hasonló elfajzott KTM-em, (KTM 40 TL) eléggé lepukkant állapotban vettem, de már teljesen rendben van minden tekintetben. Nem volt olcsó a rendberakás, de simán megérte, a végtelenségig üzembiztos. Én mindig, mindent saját magam szerelek.
Sziasztok Válal itt valaki veterán motor javítást?
Vertex dugattyú.
A dugóról tudnál betenni pár képet?
Nem volt, szép őzbarna volt. pöcre indult semmi gond nem volt vele...
Gyertya nem volt fehérre égve? Mondjuk ahhoz nagyon kopottnak kell lennie a hengernek-dugónak-mindennek hogy megtudjon akadni.
Miután lebontottam a hengert, hengerfejet, minden tökéletesen működöt, akadály nélkül forgott, vette a sebességet.
Még arra gondoltam hogy a henger elég rendesen megvolt már kopva lehet a dugattyú fordult félre és akadt meg.
De az induláskor előforduló hang miatt lehet szét kell húzni a blokkot.... :(
Keresd meg az okát, hogy miért ragadt meg a cucc. Mert ha úgy hagyod lehet az újra fúrt hengered is megfog akadni.
szervízben elvileg kitudják olvasni a hibát, érdemes ezzel kezdeni szerintem, de biztos vannak itt guruk
Sziasztok.
Van egy Gilera XR1 motorom, segítségeteket szeretném kérni.
Ma mentem vele a soroksárin, és blokkolt a hátsó kerék, majd tovább forgott, és elég nehezen kezdett járni a motor mikor megálltam, kénytelen voltam betolni a műhelybe meg kell hagyni szép túra volt...
Hirtelen szét is szedtem, leengedtem az olajat fémszemcséket nem láttam benne, leszedtem a kuplung oldali deknit ott sem találtam problémára utaló okot, majd jött a hengerfej, és a henger, a dugattyú megszorult, idegen anyagot nem találtam bent olyan mintha a dugattyút nyalta volna el...... gyűrű nem tört mégis alig tudtam kiszedni a dugót.
Kérdésem a következő volna hol tudom itt Budapesten felfúratni, és dugattyút hol kapok hozzá, a mostaniba ez a szám van beleütve- (58.000).
Másik problémám hogy induláskor engedem ki a kuplungot, és olykor olyan fémes hangot hallok mint mikor valami forgó alkatrész beleér a házba, a kuplung kosárra gyanakodtam hogy elszállt a tűgörgő, de az hibátlan állapotban van...
Minden tanácsot, segítséget szívesen vennék.

Köszönettel,

Attila
Üdvözletem!
TM 85-ös szöcskémnek gyújtás gondja van. A blokk most lett generálozva. Szakember csinálta,így remélhetőleg megfelelően lett visszaszerelve. Azonban ma mikor elkezdtem összerakni a kicsikét,leellenőriztem ad-e szikrát a gyertya. És bizony semmi sem történik. Ha azt kizárjuk hogy rosszul állították be a jeladót stb.-t,akkor milyen probléma merülhet még fel? A vezetékek jól lettek bekötve,azonban ezek elég régiek. Se új,se régi gyertyával nem ad szikrát. Motoplat gyújtás van rajta.
Sajnos az elektronikai dolgokhoz hülye vagyok,ezért teszek egy próbát,hátha tud valaki valami jó tippet adni. Előre is köszi!
Sziasztok!Van egy 1998-as évjáratú 750 es injectoros sradom.A következő tünet jelentkezett nála, kiírta hogy FI és megemelkedett az alapjáratom 2000-e.Van valakinek ötlete mivel kezdjem? Előre is köszönöm!
Átkell fúvókázni a karburátort. Lehet próbálkozni a keverékcsavarok tekergetésével, de az lehet nem lesz elég neki. Ezért lett volna értelmesebb gyári szűrőt tenned rá, annyit nem hoz teljesítményben a direkt szűrő, hogy utcán kitudd használni...Ráadásul még sokkal több szart is fog benyelni a motor...:)
if you are selling that part i will buy it of your hand for £20
hali honda xr 400 rol lenne szó. 2004 es
és elég bizonytalan a váltója szerintem a léptetővillával lehet valami vagy ott a fogakkal.....

ez most hülyeségnek hangzik de milyen összegekre számíthatok szerelés esetén?
Akkor újra kell állítani a benzin levegő arányt?
akksisarukat nézd meg, tisztogasd meg
Megnézzük, köszi.
Megelőztél
Karter szellőző nincs eldugulva?
A kartergázcső elé van tömődve, megtörve vagy valami hasonló.....ezért van túlnyomás a blokkban....