Tápszivattyú témakörben kérném a hozzáértők segítségét.
A kérdéses gépsárkány egy '90-es "H" szériás ZXR-750.
-1:A ZX,ZXR,ZZR szériák szivattyúi csereszabatosak-e illetve melyik lehet jó az enyémbe
-2:A tápszivattyú javításával érdemes-e kísérletezni
-3:Bontott szivattyú vásárlásánál mire figyeljek(tudom,működik-e vagy sem..)
Előre is köszi a segítséget.
Jobb oldalról a kipu felett benyúlva a blokk felső részén egy műanyag fedélben van egy asszem 10-es kulcsnyílású légtelenítő csavar, ott próbálj egyet légteleníteni, csak vigyázz nehogy a műanyagban lévő menetből jövet legyen
Hali valaki tudna nekem segitteni.
Van egy aprilia leom 125-ös és mindig nagyon felmegy rajt a viz bele a pirosba és hamar bekapcsol a ventillátor.D e szerintem a víz nem olyan meleg mint amit ez mutat lehetséges ez.Mert mikor a pirosba jár az óra simán mefogom a hütöt.
amúgy még ez is érdekelne
"sziasztok!2napja vettem egy xvs125 dragstart.14ezer km-van benne,2003-as évjárat.Szinte makulátlan állapotú.Megbízhatónak tűnő eladótól avn a moci,a kérdésem pedig az lenne,hogy:adatlapja szerint ez a mmoci 118 km/h sebességre képes maximum,de alattam (80kg)épp 100 fölé megy egy picivel,mi lehet a baj,esetleg vigyem el szervízbe?Lehetséges hogy csak karbin vagy (fogalmam simcs,nem vagyok műszakilag hozzáéertő)kell állítani?Vagy hibásak az adatok.Jó lenne megtudnom,mert nem mintha 120-al szeretnék közlekedni,de jó volna úgy menni vele 90-100 hogy tudjam hogy van 20km/h tartalék!Ja igen,s hol lehet az olaj szintet megnézni?"
Valaki esetleg tudna nekem is tanácsot adni a lentebb kérdezett dolgomról.Illetve kezdő motoros vagyok (4napja),nem vagyok tisztába a az olajcsere milyen időközönként,illyetve váltó olaj,meg úgy nagyából minden amire oda kell figyelni.Nem csak hajtani szeretném mint paraszt bácsi a szamarat!
200 km után 2-3dl hűtővizet kell utána öntenem a tartályba! Nem tudjátok mi a baj? Valaki nem járt már hasonlóképpen? Folyásnak nincs nyoma sehol. zx9r
Hi! '94es Aprilia Tureg Wind 125höz van valakinek első telója Pest megyében (meló miatt nem tudok messzebbre menni és a Postát ki akarom hagyni)? És ha van mennyiért? Holnap még felnézek. Előre is kösz.
csákány, vegyél egy féktisztító sprayt. indítsd be a motort. és fújd rá a féktisztítót a karbi különböző pontyaira egyesével. ahol változik a motor fordulata, ott szív falsot, mert ott beszívja a féktisztítót.. sport szürő miatt nem hiszem hogy ilyet csináljon.
Ha a tolattyú ragad be azt meg érezni lehet azon hogy elkönnyül a gázbowden.. olyan mint amikor fel akad a gáz. ha ez van, akkor tolattyú ki, és finom csiszoló papírral óvatosan megcsiszolod körben, lehetőség szerint úgy hogy ne szedj le belőle 1 mm-t mert szar lesz.
Üdv Hitman!Köszi a segítséget.De hol szivhat falsot?esetleg a nem gyári szürő miatt?sportlégszürő van rajta ugyanis :S vagy ha a másik lehetőség áll fenn akkor azt hogy tudhatom megcsinálni?köszi előre is üdv
sziasztok!2napja vettem egy xvs125 dragstart.14ezer km-van benne,2003-as évjárat.Szinte makulátlan állapotú.Megbízhatónak tűnő eladótól avn a moci,a kérdésem pedig az lenne,hogy:adatlapja szerint ez a mmoci 118 km/h sebességre képes maximum,de alattam (80kg)épp 100 fölé megy egy picivel,mi lehet a baj,esetleg vigyem el szervízbe?Lehetséges hogy csak karbin vagy (fogalmam simcs,nem vagyok műszakilag hozzáéertő)kell állítani?Vagy hibásak az adatok.Jó lenne megtudnom,mert nem mintha 120-al szeretnék közlekedni,de jó volna úgy menni vele 90-100 hogy tudjam hogy van 20km/h tartalék!Ja igen,s hol lehet az olaj szintet megnézni?
Tettem egy képet a kicsikéről!
A kérdéses gépsárkány egy '90-es "H" szériás ZXR-750.
-1:A ZX,ZXR,ZZR szériák szivattyúi csereszabatosak-e illetve melyik lehet jó az enyémbe
-2:A tápszivattyú javításával érdemes-e kísérletezni
-3:Bontott szivattyú vásárlásánál mire figyeljek(tudom,működik-e vagy sem..)
Előre is köszi a segítséget.
És a menet elcseszésében profi vagyok
Jobb oldalról a kipu felett benyúlva a blokk felső részén egy műanyag fedélben van egy asszem 10-es kulcsnyílású légtelenítő csavar, ott próbálj egyet légteleníteni, csak vigyázz nehogy a műanyagban lévő menetből jövet legyen
Van egy aprilia leom 125-ös és mindig nagyon felmegy rajt a viz bele a pirosba és hamar bekapcsol a ventillátor.D e szerintem a víz nem olyan meleg mint amit ez mutat lehetséges ez.Mert mikor a pirosba jár az óra simán mefogom a hütöt.
http://kephost.hu/kep/2011/07/...
"sziasztok!2napja vettem egy xvs125 dragstart.14ezer km-van benne,2003-as évjárat.Szinte makulátlan állapotú.Megbízhatónak tűnő eladótól avn a moci,a kérdésem pedig az lenne,hogy:adatlapja szerint ez a mmoci 118 km/h sebességre képes maximum,de alattam (80kg)épp 100 fölé megy egy picivel,mi lehet a baj,esetleg vigyem el szervízbe?Lehetséges hogy csak karbin vagy (fogalmam simcs,nem vagyok műszakilag hozzáéertő)kell állítani?Vagy hibásak az adatok.Jó lenne megtudnom,mert nem mintha 120-al szeretnék közlekedni,de jó volna úgy menni vele 90-100 hogy tudjam hogy van 20km/h tartalék!Ja igen,s hol lehet az olaj szintet megnézni?"
Ha a tolattyú ragad be azt meg érezni lehet azon hogy elkönnyül a gázbowden.. olyan mint amikor fel akad a gáz. ha ez van, akkor tolattyú ki, és finom csiszoló papírral óvatosan megcsiszolod körben, lehetőség szerint úgy hogy ne szedj le belőle 1 mm-t mert szar lesz.
Tettem egy képet a kicsikéről!