Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így nézne ki a kivett cső darab, menet közben semmi különbség nem volt a lukas csővel csak hogy rohadt hangja volt ahogy kifújt, illetve melegen az alapjárat 1500ról lement 1300ra, tehát a lukas csővel ugyan úgy durrogott mint előtte

ha csak simán ledugóznám a hengerből kijövő csövet akkor semmit nem vennék észre?
épp elég az 1-2 mm ahhoz hogy szivároghasson az olaj.
Köszönöm szépen. Épp csak 1-2 mm-ről van szó, szóval nem vészes lazulásról hála.
Okozhat. Mivel alumínium öntvénybe tekered a csavart bele, így ha túl húzod , nem a csavar fog elszakadni, hanem az aluban megy szarrá a menet... Ha végképp ki akar lazulni a történet, akkor menetRÖGZÍTŐ alkalmazása nem hátrány, hangsúlyozom.. menetRÖGZÍTŐ és nem csavarRAGASZTÓ, ha utóbbival rakod össze, az életben nem fogod kiszedni azt a csavart többet..
Szervízkönyvem sajna nincs... :( Ha jobban megvan húzva az okozhat vmi problémát? Az az oldali dekni, ahol az olaj kémlelő ablak van :$:$:$:$:$
szervízkönyv... nyomaték érték elolvasása.. nyomatékkulcs beállítása, majd nyomatékra húzása.. Ha nincs kifejezett nyomaték érték, akkor megnézed mekkora a csavar.. ha egyszerű M6x1es csavar, 8.8-as anyagból akkor 9.5 Nm lesz az elméleti folyáshatára, szárazon.
Táblázatból vagyok ilyen okos
Sziasztok!

Gyorsasági motoroknál van valami szabály mennyire kell ráhúzni a csavarokat a blokk deknijén? Csak azért mert nézegette m a csavarokat és mind kábé egyformán volt picit meglazulva. Lama kérdésnek tűnik gondolom sokaknak,de érdekelne a véleményetek...
Pair. Pontosan. A karbi működésére nincs hatással. A kipuba enged friss levegőt.
"AIR CUT OFF VALVES PREVENT "AFTER BURN" GENERATED WHEN THE THROTTLE IS SUDDENLY CLOSED WHEN THE THROTTLE IS SUDDENLY CLOSED, THE VALVE TEMPORARILY CLOSES THE SLOW-JET PASSAGEWAY---CREATING AN INSTANTLY RICHER MIXTURE AND THUS REDUCES "POP" SOUNDS UPON DE-ACCELERATION,,

Magyarra fordítva.. ez a cucc arra való, hogy a visszaégést gátolja meg motorféken. Tehát amikor hirtelen elzárod a gázt, nem fog durrogni a motor.. Ezt úgy éri el, hogy elzárja a levegő útját a karbiban, ezáltal azonnal előáll egy dúsabb keverék aminek okán nem fog akkorákat durrogni motorféken.

A helyedben én kidobnám a picsába az egész cuccot. sok értelmét nem látom, valószinüleg zajszennyezési normák miatt rakhatták bele.
Falsot szív , a többlet levegő miatt marad fent a fordulat szerintem.
A másik lehetőség az hogy a tolattyú ragad meg a karbiban..
Üdv mindenkinek!Kérdéssel fordulok hozzátok.125ccm-es Pit bike-om van.Bemelegedés után egy kövér gáz és felpörög majd le sem esik a fordulat mig leállitás után vissza nem hül a blokk..Nem tudom mi baja lehet?ötlet? mindenkinek köszönöm előre is Széles utat olcsó benzint!
és a kép:
Sziasztok!

Ismét kérdéssel fordulok hozzátok, a mellékelt képen látható " air cut-off valve"-nál a piros négyzetben lévő kis darab gumicső szétment ezt ki fogom cserélni ez nem probléma, az volna a kérdés, hogy valaki találkozott e már ilyennel és ha igen akkor tudja e hogy mi lehet az oka, hogy szétment, meg kérdezném, hogy ez a szelep mit csinál, az EU normának megfelelő kipuffgáz visszavezetés volna? úgynevezett pair szelep vagy az teljesen más? tuti hogy valahogy a kipuffhoz van köze mert rohadt hangja van így szétszakadva és fúj ki elég rendesen és amikor durran a kipuff akkor ott is látom a lángcsóvát.

jah és a szelepről ennyit találtam angolul:

What does a motorcycle air cut off valve do?

"AIR CUT OFF VALVES PREVENT "AFTER BURN" GENERATED WHEN THE THROTTLE IS SUDDENLY CLOSED WHEN THE THROTTLE IS SUDDENLY CLOSED, THE VALVE TEMPORARILY CLOSES THE SLOW-JET PASSAGEWAY---CREATING AN INSTANTLY RICHER MIXTURE AND THUS REDUCES "POP" SOUNDS UPON DE-ACCELERATION,,
Érdeklödnék,van egy Aprilia Leonardo 125-ös robogom.
Nagyon hamar melegszik és ha nem padlón huzom neki visszalasul,és nem egyenletessen megy hanem olyan akadozva hol lasabban hol könyedén gurulva.
Valami megoldás?
hali van 1 Yamaha DT50 M em és 55 nél többet nem megy :S pedig fúrva is lett de semmi:S hátul 49 es fogaskerék van.
egyik havernak simán 80 al repül. mi lehet a baj?
hello! ma hoztak nekem egy suzuki dr 600-as motort. de valamiért nincs szikra. pedig jeladó,gyujtása jó, de a kábelek eléggé összevissza vannak benne. aki tudna segiteni,leirhatná, mail: gardo@citromail.hu . köszönöm.
Sajnos,még az sem igaz, hogy drágán volna hozzá jó alkatrész, mert nicnsen se drágán, se olcsón.
Simsonhoz MINDEN kínai, tajvani, meg indiai, olyanok is....

A németekhez uygan azt a hulladékot viszik, csk a minpségellenőrzés jobb vélhetően némivel.

Éppen egy kolléga döntött bele a blokkjába pár 100 ezret, hogy ő majd minőségi német cuccoakt vesz....

Hát se.

dettó kínai, rozsdásan jön meg, pontatlan hulladék.

Én eddig 4 váltót vettem "német eredeti" címszóval, egy fos volt mindegyik, jvítgatni kellett, hogy hazsnálható legyen.

HA lálosan boldog lennék pár márkatársal együtt, ha volna drágán normális alkatrész, de nincsen.
Hali. Hogy kell a Motowell FU3B bukósisakot párosítani telóval bluetoothon?
előre is köszi:)
"Ez a baj a simson felújítással. ha olcsón akarsz kijönni, szar cuccokat fogsz bele venni.. kurva szarokat!" Na ezért nem javítok én Simsonokat. Kb. egy hónapja egy Romet M780 járt nálam, de csak azért vállaltam el, mert egy volt munkatársamé volt. Meg is szivatott a kis gép rendesen. Azaz nem a gép, hanem az utángyártott kisipari megszakító. Mikor raktam befelé, már akkor láttam hogy valami nem stimmel. Semmi sem volt egy síkba, sem derékszögbe, sem sehogy. Egy óráig reszelgettem, hajligattam hogy használható legyen. Berakás után szépen járt a motor, egészen addig míg kimentem vele az utca végéig. Ott leállt és hazatoltam. Nem adott szikrát tovább. Megszakító ki, és elborzadva látom hogy a megszakító felfogatása oválisra kopott. Mindezt kb 500 m után! Ezek után szereztünk bele egy gyári (használt) megszakítót, és a motor azóta is hiba nélkül üzemel. Mindenki sír hogy nincs pénz, de a minőséget meg elvárná....
Így van... így van. Főleg hogy simsonhoz, mzhez, és ilyen motorokhoz nem igazán szoktak odaadással gyártani bármit is. Csak egy példa. Mondjuk egy hondához, gyárt a prox 3 féle dugattyú szettet, wössner szintén, wertex szintén stb.. simsonhoz ki gyárt? Zichy jenő utcában az öreg jancsibácsi elhasználódott utasellátó-s kanalakból öntöget neked olcsó pénzért...

Ez a baj a simson felújítással. ha olcsón akarsz kijönni, szar cuccokat fogsz bele venni.. kurva szarokat!
Ha azt akarod hogy drágább legyen mint egy japán felújítása, akkor németből rendelsz. azok ki is fogják bírni a dolgot, és legalább németországban foglalkoznak még ezekkel a motorokkal, nagyon is. Mondhatni kultusz szimbólum németben. De nálunk csak arra jó hogy a 80éves tata boltba járjon, vagy a 14 éves srác a határba rajoljon vele amíg meg nem hal a motor...
Sajnos Simsonhoz minden elképzelhetőnél rosszabbak az utánygyári cuccok.

Egytől egyig mérethibás mindegyik, a gyárit meg sem közelítő az anyagminőség, hőkezelések úgyszólván nemlegesek, ilelsztéseket hagyjuk is, a felületiérdességgel együtt.

Minden beépítendő alkatrészt mérni kell, jó esetben csak eszterga, síkköszörű, marógép, hőkezelő kell egy blokk rendes felújításához:)
Szerintem te ne újíts fel motort. Fogalmad sincs miről kérdezgetnek...
hát pedig barátom ha minden cucc új, mégis csörög, akkor ott illesztésbeli gondok lesznek... Az hogy alapméretes semmit nem jelent. Főleg utángyártott cuccnál, főleg szoc motorhoz utángyártott cuccnál..
Alapméretes henger alapméretes dugattyú.
A 38.25 a következő méret az nem megy bele.
Tolómérővel mérsz henger illesztést? az baráti. 38.00? a tolomérő egy tizedes jegyig mér... A tolomérő ilyen téren csak saccoló. Intóval mérd meg a henger belső átmérőjét a tetején, közepén, alján, 4 irányból. Majd mérd meg a dugattyút egy mikrométerrel szintén 3 helyen, a csapszegre merőlegesen. Akkor lesz már valami illesztés szerű adat is a kezedben. De azzal hogy 38.00 , tolomérővel, azzal marha sokat nem lehet kezdeni..