Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1791-es telefonszámot felhívod, bediktálod a kódszámot ami a féken van, megadod az e-mail címed, és gyönyörű szép grafikont küldenek neked a fékbetéteid állapotáról, illetve, hogy mikor milyen erővel fékeztél, és a hozzá tartozó koordináta adatoról is...

Vagy egyszerűen ránézel, és megállapítod, hogy nincs fémig kopva.
Sziasztok! 2002-es yz250f-be keresek bontott, de jó állapotú berúgótengelyt. Aki esetleg tudna nekem segíteni az a d.domi13@hotmail.com-ra küldjön egy e-mailt. Előre is köszönöm!
Üdv.!

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy a fékbetétekről hogyan lehet megállapítani, hogy még használhatók-e?

Előre is köszönöm!
Szevasztok! Érdekelne engem valamiféle módszer, amivel a berugó karban meg lehetne javítani a racsnit..vagy ha nem lehet, akkor valami cucc amit esetleg ha a tengely és a berugó közzé teszek akkor megfogja Előre is köszi
Hello!
Nekem van egy Girela kk 125 vasárnap vettem és hol van itt az akkumulátor?
Nah akkor lesz munka!Lehet cserélgetni a korongokat meg számolgatni orrvérzésig.
Üdv. Urak!

A következő a kérdésem: Kawasaki EX250 1990 amerikai model, alapjáraton nem megy a baloldali henger. Alapjáratról nagyobb gázadásra fullad a motor,meg is áll. Nagyon finom gázadásra elindul és a henger is beindul, de amint vissza esik alapjáratra a fordulat a motor leáll.
A szerelő nem találja hibát, valaki találkozott már ilyennel, esetleg tud hozzá szólni, várom!
Köszi!
hát valami a vezérlés miatt talán
de mitöl ment el ilyen hamar
az nem jó haver
üdv most néztem meg a szivo szelepeket egy hengernél van 0.15 0.10 többinél nem mérhetö
Lehet hogy tuok a javításban segíteni.... Dobj egy e-mailt, címem az adatlapon.
Üdv.

Mit lehet tenni a lendkerékben a törött mágnessel. Nem levált hanem törött a 6-ból kettő.
Vissza lehet ragasztani valamivel úgy hogy ez tartós megoldás legyen?
Esetleg más megoldás?
Na szóval szétszedtem, és elsőre nem találtam semmi rendelleneset,DE miutám egy kicsit nézelődtem asszem megleltem a hibát!A veztengely jobb oldala a szívónál és a kipunál is lóg 15-17 század mm-ert, így már érthető a melegedésre előjövő kopogás, ami nem is szelepcsattogás nem is főtengelykopogás.És most kezdődik a gond:Ezt a hibát szakszerűen csak új hengerfejjel és új veztengellyel lehet orvosolni.De mivel ez egy harminc éves moci ezért így sajnos nem tudom megjavítani jöhet a jó Magyar találékonyság.Megjegyzésként említem azt a tényt hogy ha a japók a veztengely csapágyazását szimmetrikusra gyártják ,ez a hiba nem léphet fel. Ezt a mocit én viszonylag hosszú idő alatt újítottam fel , hengerfejeztem, fúrtam,szelepeltem a veztengelyt nem vizsgáltam meg csak azt néztem hogy van -e bemaródás rajta, a hézagra nem figyeltem.Hiba volt! Viszont a hiba csak nagyon meleg motornál jön elő és mivel a mociban most van 200 km-er a vezérmű lánc is engedett egy kicsit, így a veztengely le-föl jár 15-17 századot+ ehhez jön még a szelephézag.Hát innen ered a kopogó zaj.Csak úgy vegyetek mocit hogy alaposan felmelegítitek és így hallgatjátok meg az erőművet, ad -e valamilyen rendellenes hangot.
Karbit nézted már!Elég sok oka lehet ennek de szerintem először mindenképp a tüzelőanyagnál keresd a hibát!Utána gyertya...
Sziasztok segítséget szeretnék kérni abban,hogy van egy cagiva elafántom 125-ös és négyezer felett csak dADOG ÉS NEM PÖRÖG KI A HIBA MENET KÖZBEN JELENTKEZETT ÉS AZÓTA MEG IS MARADT VAN ÖTLETETEK?
Krisz30 ?
Sziasztok. Újonnan vett 125-ös cross KTM gs-emmel voltam ma pályázni. Persze, ok hogy 2T, de ez nagyon a legvégén megy csak, talán az utolsó 2000 fordulaton és azt is csak elég nehezen kapja fel. Ott aztán vágtat, de alatta azonnal nagyon semmi. Volt már sok 2T-m, TZR250, CRM125, RD350, stb, de ez a használható ford.szám tartomány szerintem túl kevés. Lehetséges, hogy azért, mert csak gyűrű lett cserélve benne, dugó pedig nem? De ha nincs elég kompresszió, akkor nem kipörögnie nem kellene tudnia?
Én is gondoltam, hogy erősebb rugókat teszek bele, de ahhoz bele kell, hogy nézzek, mert ha a lamellák kopottak, vagy netán a kosár is be van ütve, akkor vannak bajok... De akkor valamelyik nap megnézem, csak most lett feltöltve nemrég új olajjal és nem tudom, hogy lesz..

Köszi a segítséget!
hello
a kuplung behuzással minden motor csendesedik..Legalább is amik nekem voltak cbr 1100xx,hayabusa,fazer 1000.. ez teljesen normális.
ha van megfelelő holtjátéka a kuplungbowdennek,akkor nem csuszhat meg .. Ha így mégis csúszik akkor biza az már lassan kuka
ha minden tré akkor új lamellák,új kuplungrugókkal lehet maximálisan orvosolni a dolgot..
Ha nem nagyon ment szarrá a kuplung,akkor egy erösebb rugóval még segíthetsz a dolgon,persze nem örök életre ..
Remélem tudtam segíteni üdv.
Sziasztok! Van egy AM6-os blokkos motorom. Ha behúzom a kuplungot, akkor halkabb lesz a motor. Hallok némi kattogást is, nehezen tudom eldönteni, de szerintem az nem a főtengely. Ha kipörgetem a motort, akkor a kuplung elcsúszik. Szerintetek mi lehet vele? Miért lesz halkabb amikor behúzom a kuplungot és mitől csúszhat el? A bovden nincs túlfeszítve, van holtjáték, valamint 10W40-es Mol Dynamic olaj van benne.

Előre is köszönöm! Zoli
;) Szólj mindenképp mi lett!Te csinálod?
nah ez következik most
Amúgy szelep hézeg hogy áll?
Egyhengeres motornál azt mondom lehetséges,de egy sor 4-nél ilyen gyorsan és így...ha meg mégis akkor arról tudnál szerintem.