A véleményetek szeretném kérni! Vettem egy SV 1000rest és már az első métereknél feltűnt, hogy egy kicsit sokat fogyaszt. Tegnap mentem normális tempóban 5-6 ezernél váltva kb 80 kilómétert és a teli tankból jó ha maradt 3 liter Literben ki sem merem fejezni mert iszonyat sok.
Ami a motoron feltűnt! Nagyon ritkán az eddig összesen megtett kb 150km alatt kb 3 szor egy pillanatra kihagyott a motor, ami viszont állandóan jelentkezik, hogy durrog! Gyári a légszűrő és a kipufogó is nincs tuningolva semmi! Menni egyébként jól megy sok különbséget nem érzek a régi SV 1000remhez képest....
Lenne egy olyan kérdésem hogy.Van egy suzuki dr 600-am és néha van rajt szikra néhaa nincsen,de mostmár inkább nincsen.Amikor volt rajt szikra akor a fötengelyt megtekertettem furóval és mihelyst gyorsabban tekertettem gyengült a szikra.
CDI-t cseréltem rajta semmi se változott.Gyujtáskapcsolót átnéztem vezetékek a helyükön.A blokkbol jön fel áram azokon a vezetékeken ami a feszabájzóra megy,de máshol semmi.Mi lehet esetleg rossz,mert össze vissza rendelni nem akarok semit.
Esetleg ha tud valaki valami ötletet azt megköszönném vagy kapcsolási rajz vagy akármi segitség....
Szia. A vezérlést ugy raktam össze hogy a dugatyut holtpontra tettem és a henger fej jelére álitottam afogaskeréken lévö jelet. És igy be is indult csak a kipufogobol folyt az olaj mi lehet a baj? az olajlehuzo gyürü? A fötengelynek olajban kell álnia? Már ki szedtem a blokkot de még nem szedtem szét! Hogy keresem meg mi lehet a baj? Köszönöm hogy segitesz!
Hát 6,1-el még jó hogyha beindult. A gyűrűzés jó dolog de crossmotorokon nem szokták. Ha a henger kopott valamint a dugó is és csak gyűrűt cserélsz akkor bekövetkezhet hogy a szoknya letörik vagy valami hasonló dolog. De ha kimérted és csere határon belül van akkor jó lehet. A 4gyűrűcserét versenykörülmények közé adják meg és az a 25-ös gépeknél 7-8üzemóra, tehát ha igy cseréled akkor is 7×4=28üzemóra nempedig lehajtom a dugót, beleteszek 40üó-át és meggyűrűzöm, ilyen esetekben lehet kis javulás de a vége ezeknek az eseteknek, hogy az anyagfáradás miatt törni fog a dugó. Nekem a 250-ben most van 35üó, de csak enduróra van használva nem versenyre, akkor már kuka lenne, igy még szépen szedi a lábát!
A véleményetek szeretném kérni! Vettem egy SV 1000rest és már az első métereknél feltűnt, hogy egy kicsit sokat fogyaszt. Tegnap mentem normális tempóban 5-6 ezernél váltva kb 80 kilómétert és a teli tankból jó ha maradt 3 liter Literben ki sem merem fejezni mert iszonyat sok.
Ami a motoron feltűnt! Nagyon ritkán az eddig összesen megtett kb 150km alatt kb 3 szor egy pillanatra kihagyott a motor, ami viszont állandóan jelentkezik, hogy durrog! Gyári a légszűrő és a kipufogó is nincs tuningolva semmi! Menni egyébként jól megy sok különbséget nem érzek a régi SV 1000remhez képest....
Ötletek?
CDI-t cseréltem rajta semmi se változott.Gyujtáskapcsolót átnéztem vezetékek a helyükön.A blokkbol jön fel áram azokon a vezetékeken ami a feszabájzóra megy,de máshol semmi.Mi lehet esetleg rossz,mert össze vissza rendelni nem akarok semit.
Esetleg ha tud valaki valami ötletet azt megköszönném vagy kapcsolási rajz vagy akármi segitség....