Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudom hogy a kompresszio igy eltud tünni vagy sem?
karbit kipucoltam 2x tankot is mindent ujj bengaszürö
ujj gyertyák o gyürü tüszelep benzint nyom. mult7 vasárnap beindult pöccre járt fél percet azota semmi
Gyertyák képe?Állapota?
féktisztitoval eröteljesebben durrog de nem indul lángcsova a kipubol
Ellenőrizd az benyapumpát,és nézd meg féktisztítóval mit reagál indításkor!
Sziasztok!Nincs valakinek egy eladó keihin fcr 39-es karburátorba való jó állapotú gyorsító pumpa membránja?
Előre is köszönöm a tippet kedden megbontom.
Hali én aksi nélkül használom a motort.
csak tekeri az indito semmi jel az indulásra o gyürü tüszelep kicseréltem .egy két lángcsovát dob ennyi.lehet bengapumpa is kuka lett
Sziasztok!

A véleményetek szeretném kérni! Vettem egy SV 1000rest és már az első métereknél feltűnt, hogy egy kicsit sokat fogyaszt. Tegnap mentem normális tempóban 5-6 ezernél váltva kb 80 kilómétert és a teli tankból jó ha maradt 3 liter Literben ki sem merem fejezni mert iszonyat sok.

Ami a motoron feltűnt! Nagyon ritkán az eddig összesen megtett kb 150km alatt kb 3 szor egy pillanatra kihagyott a motor, ami viszont állandóan jelentkezik, hogy durrog! Gyári a légszűrő és a kipufogó is nincs tuningolva semmi! Menni egyébként jól megy sok különbséget nem érzek a régi SV 1000remhez képest....

Ötletek?

Alaplapot méresd ki és még a gyujtásmegszakitót is megnézetném-kiméretném.
Meghalt a fesszabályzód. A gyújtás csak az akkudról megy,azért gyengült le fordulaton..........szerintem
Hogy érted hogy más is lett?Mit csinál a motor?Vagy épp mit nem csinál?Írd le ahogy tudod hogy pontosan mi a gáz vele.
én is csak arra gondoltam de valami másis van lett
Ha tényleg így van akkor nem lehet nagy gáz.Karbi tisztítás,átnézés itt ott,a végére egy szinkron és lehet csapatni!Nem vészes!Pikk pakk megvan!
valoszinüleg moslék bengát tankoltan .szerintem etanollal kevert . moll kutnál tankoltam egy hete nem indul ennyi röviden.
Tud valaki helyet, ahol ferodoloztathatom a hátsó fékpofákat? Köszönöm!
Lenne egy olyan kérdésem hogy.Van egy suzuki dr 600-am és néha van rajt szikra néhaa nincsen,de mostmár inkább nincsen.Amikor volt rajt szikra akor a fötengelyt megtekertettem furóval és mihelyst gyorsabban tekertettem gyengült a szikra.
CDI-t cseréltem rajta semmi se változott.Gyujtáskapcsolót átnéztem vezetékek a helyükön.A blokkbol jön fel áram azokon a vezetékeken ami a feszabájzóra megy,de máshol semmi.Mi lehet esetleg rossz,mert össze vissza rendelni nem akarok semit.
Esetleg ha tud valaki valami ötletet azt megköszönném vagy kapcsolási rajz vagy akármi segitség....
Értem, köszönöm a tanácsot, megfogadom. Igaz, én sem versenyzésre használom, de legközelebb már kap dugót is.
Csá megtudja valaki mondani nekem hogy Suzuki DR 600-nak ugyan ugy müködnie kell-e aksi nélkül mint aksival?
Üdv!A KÖZPONTI KÁBELKÖTEG valószínüleg a nyaknál megtört és a műszerfalról elmegy időnként a test.Itt kellene nézelődnöd!
Szia. A vezérlést ugy raktam össze hogy a dugatyut holtpontra tettem és a henger fej jelére álitottam afogaskeréken lévö jelet. És igy be is indult csak a kipufogobol folyt az olaj mi lehet a baj? az olajlehuzo gyürü? A fötengelynek olajban kell álnia? Már ki szedtem a blokkot de még nem szedtem szét! Hogy keresem meg mi lehet a baj? Köszönöm hogy segitesz!
Hát 6,1-el még jó hogyha beindult. A gyűrűzés jó dolog de crossmotorokon nem szokták. Ha a henger kopott valamint a dugó is és csak gyűrűt cserélsz akkor bekövetkezhet hogy a szoknya letörik vagy valami hasonló dolog. De ha kimérted és csere határon belül van akkor jó lehet. A 4gyűrűcserét versenykörülmények közé adják meg és az a 25-ös gépeknél 7-8üzemóra, tehát ha igy cseréled akkor is 7×4=28üzemóra nempedig lehajtom a dugót, beleteszek 40üó-át és meggyűrűzöm, ilyen esetekben lehet kis javulás de a vége ezeknek az eseteknek, hogy az anyagfáradás miatt törni fog a dugó. Nekem a 250-ben most van 35üó, de csak enduróra van használva nem versenyre, akkor már kuka lenne, igy még szépen szedi a lábát!