Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nicasilos a henger akkor féltankot 3-4ezren aztán cső gáz! Ha hüvelyes akkor kb 2tank 3-4ezerig aztán adjad neki! Mivel Cr a 2tankot 200km-en betolja.
Mi a baj a géppel?
Szia, köszönöm a választ! Én úgy gondolkodtam, hogy mivel nem a dugó adja a kompressziót, hanem a gyűrű, hát csak azt cserélem, mivel a dugó gyári értéken van. A gyári kompresszió 8,6 gyűrű csere előtt 6,1 volt, most 8,5...és 25 éves a gép, még a gyári nicasilos hengerrel. Amúgy az egyel újabb SXE gépkönyve szerint minden 4. gyűrűzéssel kell csak dugót is cserélni, ezért bátorkodtam...
üdv! zxr 750 h1 ben tudsz segiteni?
Elvileg nem kell.. járatni..

Már miért kéne? Ebből sok vita van. Valaki ezt mondja valaki azt.
De ha gondolod egy tankot kicsurgathatsz finoman.. Legalább nem basz hanyat a ménes.
Üdv.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy mostanság rakom össze a motort (Honda cr125R) és hogy mily módon és meddig is kell járatni? Mennyit számít ha nikacilos vagy épp hüvelyezett a henger? Kérdeztem egy cross szerelőt ismerőst és ő azt mondta hogy 2 tankot kell kipercegtetni belőle és az elsőt még power alatt aztán a másodiknál már finoman lehet kezelgetni.
Tessék kiforgatni-kihasználni a rendelkezésre álló fordulattartományt és legalább a max.forg.nyom. leadása fölött 1500-2000 ford/perccel elváltani. Természetesen a gyertyákat meg kell tisztítani mielött áttérnék a normális üzemeltetéshez-vezetési stílushoz.
Amennyiben nem szeretné íly módon használni,akkor vegyen pl.egy fostalicska choppert.
Üdv.
sziasztok
van egy simson s51 em van. tirisztoros a gyújtása. Most cseréltem rajta gyújtó tekercset jeladót és tirisztort is összeraktam be indítottam ment szépen járattam egy kicsit majd egyszer megállt nézem a szikrát alacsony fordulaton van erősebben meg rugóm nincs mi lehet a probléma? tirisztor on van 1 poti azt is állítgattam de semmi valaki valami hazsnos ötlet? el szálz volna megint a tirisztor?
Sziasztok! Lég-olajos Banditom minden gyertyát zárlatossá tesz ha csak rövideket és ki fordulaton megyek. Mi a véleményetek miért? A gyertya gyári höértékü.
Szétkaptuk szerencsére a főtengely az jó csapágyak fúrás dugó és mehet
Én test problémát keresnék! Szerintem az lesz a bünös!
ha 4bar kompressziód van és ezekben lazán kellene lennie 10-11barnak akkor tudod mi van vele. Motorgenerál! Nekem a Kx 250 14bar a kompót. Ha 4bar-ra azt mondod, hogy jól megy akkor egy felujitás után mit fogsz mondani? Henger furás és uj dugó! Ha szétvan szedve akkor nézd meg a hajtókart is!
Sajnos a gyűrűzéssel adtál egy a szarnak egy pofont. Ezeket nem szokták gyűrűzni. Uj dugó és ha nicasilos a hengered akkor kb fél órát járasd 3-4ezren max aztán jöhet a stift gáz! Ezek versenymotorok kb 20üó-át megy el egy dugó és abból ha 10üó-át a járatással baszakodsz akkor mi marad a motorozásra?!
na megpróbáltam a vákumcsöve módszert de akkor sem akarja az igazat.
Lehúzod a vákum csövet a benzincsaptól, és erőssen szívod kb 10-15másodpercig.
Előtte igyál meg kb 2 pálinkát, mert elég szar íze lessz.
Utána hibátlanul indítható a motor.

A másik, nehezebb megoldás, hogy kiveszed a gyertyát és indítasz párat..

Ha a jeladó volt a hibás akkor faszairálykaralycupákcinegerajállatodabaszós. kocsiknál és kerekes targoncánál, meg fűkaszánál, és csattogóslepkénél végtelen óhm os ellenállást kell mérni.
hali. na tényleg a jeladó volt a rossz. ma meghoztam a másikat és most tökéletes. amúgy ki mit szokott csinálni ha a motor megszívja magát? mer nekem sikerült megszivatni rendesen. lehet akkor még amikor nemvolt szikra és önindítóztam.
Sziasztok, meggyűrűztem a KTM-emet, 125-ös cross 2T, szerintetek mennyit kíméljem (járassam be) ? 1.50-est használok bele keveréket, vastagítsam addig, vagy ha nem kapott új dugót, akkor nem kell?
Sziasztok olyan problémám lenne hoy össze raktam bátyám simsonját és sajnos nem ad szikrát a gyertyánál viszont engem meg üt a "szikra" a motor s50 gyujtással rendelkezik.jah am új gyújtó kábel, pipa, trafó,kondi.
Ha valaki tudna segíteni azt meg köszönném
köszi szépen
Rátaláltatok a hiba forrására valszeg ugyanis ez is csinálhat ilyet.Azért is lehet no alapjárat ha nics kompresszió, mert a motornak nincs ereje forgásban tartani magát kis fordulaton, ahogy rá húzod a szivatót a plusz üzemanyag tömít így átmenetileg nő a kompresszió, ahogy elfogy a motor felpörög akár hatezerig de kis fordulaton ez már nem elég .De ajó minőségű szimmeringről nem mondanék le a helyedben!No akkor eljött a motorfelújítás ideje-sok sikert kívánok hozzá!
Köszi a leírtakat.Ezeken mind végig mentem másik karbival is ezt csinálja.Viszont a kompressziót lemértük és csak sok rugdosásra ment fel 4-ig ez nem idézhet elő ilyen problémát?
Szia!Pedig jó helyen kerestél, ez tipikusan levegő benzin keverési arány probléma!Ha sok a levegő akkor csinálja így, csak plusz üzemanyaggal hajlandó menni(szívató), szívhat a hengertalpnál a membránnál a porlasztó is lehet a ludas és természetesen a főtengely szimmering a gyujtásoldalnál.Hiába cserélted ki ha bemaródás bemaródás van a főtengely csapján vagy rossz a szimmering minősége.Ezek a japók hamar kinyírják a gyenge gumiból készült szimmeringeket, ha javasolhatom a gyári a végén olcsóbb lesz mint az egyéb tömítés.A viton gumiból készültek még megfelelhetnek ha nincs gyárira lehetőséged.Üdv...
azért kell kihúzni a csatlakozót hogy ne hülyeségeket mérj .... és utána a jeladó szálja és a test között kell mérni az 80-120 ohmot ha megvan akkor jó ha nincs csere ennyi mi ebben a nagy nudli ?
Köszi a választ
azt írja a szervízmanuál hogy JELTEKERCS ELLENÁLÁ: 80-120OHM. és még azt hogy (idézem) húzza ki a jelgenerátor csatlakozóját. ezt kell mérni és ha az ellenálás végtelen vagy kevesebb, akkor a jelgenerátort cserélni kell. most akkor ezek ellent mondanak egymásnak. most mi is az igaz akkor?