Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A jeladónak végtelen ellenállást kell mutatnia.. Vagyis olyat, mintha a műszer nem csatlakozik semmire...
a műszer 1-est mutatott mikor nemvolt rádugva meg akkor is amikor rálett. aszem az végtelent jelez nem? haver ezt álítja ő jártasabb nálam villamosság terén.
Ha nincs semmi ellenállása akkor nem szakadás...
Akkor van szakadás ha VÉGTELEN az ellenállása...
mindenkit szivesen meghalgatok és ha az első próbálkozás nem eredményes akkor jön a második. ja és nem a cdi-t mondtam hogy rossz. a jeladónak nincs semmi ellenálása és ez ha jól sejtem szakadásra utal. vagy nem?
Miért gondolod, hogy a CDI a ludas? Nincsenek is ludjai.
Ezt mindenki tudja, hogy pásztorkodik.
Ha nincs szikra üsd összébb a gyertyahézagot, állítsd be a feszültségszabályzót, ellenőrizd a megszakító csúszási sebességét, Zsírozd be a fékkart, és pördülj hármat a nyakad körül... (Mégiscsak szerelő vagyok, fogadd meg a tanácsom)
Várom a fejleményeket!
szerelőkkel meg megjártam és nemigazán kiérletezek velük. inkáb iskolában tanultakra próbálok építeni
a jeladó a ludas. cdi-n kívűl mindent kidudtunk mérni.
keresd meg szikra keresővel..

vagy mérd ki az aksit, generátort, fesz szabályzót..

vagy vidd el szerelőhöz akinek van keresője :DDD
Biztos sok kompresszió van benne.. :DDDDDD
Sziasztok!Segitséget kérnék!Van egy DL1000-esem és amikor ráadom a gyujtást 10-böl 2-3 alkalommal elmegy a müszerfalrol minden.Az óra alapra áll /1 óráról indul/az irány jelzők folyamatosan világítanak addig amig pár masodperc mulva vissza nem jön minden a kijelzőkre.Amugy a motor pöc-röff,egyenletesen jár.Most cseréltem aksit benne erre gyanakodtam de nem jött be.Talán valami kontakt hiba?
Hali. Elkélne a segítség. Van egy Honda Ns125f- típusú motorom. Szét lett szedve a henger, és a henger fej tömítés céljából, és a karbi is le lett szedve. Vissza tettem, kerültem vele, és kb 100méter után leállt alattam. Ha húzom neki a gázt akkor elsőre beindul, de nem pörög fel. Mi lehet a gondja?
hali. van egy kis gondom. van egy suzuki gsxf 400-asom és szépen indult és egyszer akarnám indítani és nemsikerült. kiderült hogy egyik gyertya sem ad le szikrát. bizosítékokat néztem, gyújtókábelek és gyertyák újak. minden működik kivéve ez. mi lehet a probléma vagy mit nézzek még meg?
talán az FZR1000 exup (Mikuni DBST38)
Hali.
Tudna valaki segíteni abban hogy egy yamaha yzf 750r karbi mivel lehet még kompatibilis .
helló lenne olyan kérdésem honda dio af 34 em van gyári 50 es semmi áron nem akar el indulni útoljára mentem vele és menet közbe meg állt szikra van csa a szikra fojamatos nem szakad meg közbe akkor mi a teendőm mi lehet a baja és mit cseréljek rajta?
Kezd el szétszedegetni a blokkot, valószínű hogy a probléma nem csak egy szimering lesz.
Egyébként ha kicserélted a szelepszárszimeringet, hogy raktad össze úgy hogy elinduljon, ha nemtod hogy hogyan kell a vezérlést jelre rakni?
Sziasztok vetem egy xl 125 1977 hondát nem müködö képesen meg szeretném csinálni. Az a baja hogy amikor jár a mozor döl belöle az olaj a kipufogobol. A szelepszár szimeringet már kicseréltem az jó esetleg a blokba valami szimering ment ki? És még anyit hogy a vezérlést hogy kell pontosan beálitani? elöre is köszönöm.
Sziasztok olyan problémám lenne, hogy a motoron /kawasaki kmx/ nem tudok alapjáratot csinálni 3000 fordulattól ha lejjebb viszem akkor leáll.De ezt is csak úgy tudom ha a szívató egy picit rá van húzva. Ha vissza tolom akkor képes felmenni 6000-ig.csak szívatóval indul de néha bele lő a kipufogóba csak rugdosásnál.Motorozni lehet vele, jól is megy.Idáig amit csináltam rajta :főtengely szimering csere karbi pucolás.A henger falán van egy gyűrű törési törési nyom lehet,hogy ez befolyásolná?
Hali! Nem tud valaki egy Honda CBR 500 F-hez kapcsolási rajzot?
Tud.
Szia!

Ne dühöngj, nálam a gyújtótrafó meghibásodása okozott ilyen jelenséget.
Tud e valaki Honda CBR500F kapcsolási rajzot?
Most nem leszek itthon 2 napig, de utána megnézem.Majd írok...Üdv
írtam hogy valami gond van a motorral.
gyújtás kapcsoló szuper minden jó de mégsincs rendes szikra. Néha egy minimális van de azon kívül semmi. ez mitől lehet?
A kormányrögzítőből sehogy sem jön ki az egyik csavar, van valakinek ötlete, mit tegyek vele a roncsoláson és a csavarlazítón kívül?