a műszer 1-est mutatott mikor nemvolt rádugva meg akkor is amikor rálett. aszem az végtelent jelez nem? haver ezt álítja ő jártasabb nálam villamosság terén.
mindenkit szivesen meghalgatok és ha az első próbálkozás nem eredményes akkor jön a második. ja és nem a cdi-t mondtam hogy rossz. a jeladónak nincs semmi ellenálása és ez ha jól sejtem szakadásra utal. vagy nem?
Miért gondolod, hogy a CDI a ludas? Nincsenek is ludjai.
Ezt mindenki tudja, hogy pásztorkodik.
Ha nincs szikra üsd összébb a gyertyahézagot, állítsd be a feszültségszabályzót, ellenőrizd a megszakító csúszási sebességét, Zsírozd be a fékkart, és pördülj hármat a nyakad körül... (Mégiscsak szerelő vagyok, fogadd meg a tanácsom)
Várom a fejleményeket!
Sziasztok!Segitséget kérnék!Van egy DL1000-esem és amikor ráadom a gyujtást 10-böl 2-3 alkalommal elmegy a müszerfalrol minden.Az óra alapra áll /1 óráról indul/az irány jelzők folyamatosan világítanak addig amig pár masodperc mulva vissza nem jön minden a kijelzőkre.Amugy a motor pöc-röff,egyenletesen jár.Most cseréltem aksit benne erre gyanakodtam de nem jött be.Talán valami kontakt hiba?
Hali. Elkélne a segítség. Van egy Honda Ns125f- típusú motorom. Szét lett szedve a henger, és a henger fej tömítés céljából, és a karbi is le lett szedve. Vissza tettem, kerültem vele, és kb 100méter után leállt alattam. Ha húzom neki a gázt akkor elsőre beindul, de nem pörög fel. Mi lehet a gondja?
hali. van egy kis gondom. van egy suzuki gsxf 400-asom és szépen indult és egyszer akarnám indítani és nemsikerült. kiderült hogy egyik gyertya sem ad le szikrát. bizosítékokat néztem, gyújtókábelek és gyertyák újak. minden működik kivéve ez. mi lehet a probléma vagy mit nézzek még meg?
helló lenne olyan kérdésem honda dio af 34 em van gyári 50 es semmi áron nem akar el indulni útoljára mentem vele és menet közbe meg állt szikra van csa a szikra fojamatos nem szakad meg közbe akkor mi a teendőm mi lehet a baja és mit cseréljek rajta?
Kezd el szétszedegetni a blokkot, valószínű hogy a probléma nem csak egy szimering lesz.
Egyébként ha kicserélted a szelepszárszimeringet, hogy raktad össze úgy hogy elinduljon, ha nemtod hogy hogyan kell a vezérlést jelre rakni?
Sziasztok vetem egy xl 125 1977 hondát nem müködö képesen meg szeretném csinálni. Az a baja hogy amikor jár a mozor döl belöle az olaj a kipufogobol. A szelepszár szimeringet már kicseréltem az jó esetleg a blokba valami szimering ment ki? És még anyit hogy a vezérlést hogy kell pontosan beálitani? elöre is köszönöm.
Sziasztok olyan problémám lenne, hogy a motoron /kawasaki kmx/ nem tudok alapjáratot csinálni 3000 fordulattól ha lejjebb viszem akkor leáll.De ezt is csak úgy tudom ha a szívató egy picit rá van húzva. Ha vissza tolom akkor képes felmenni 6000-ig.csak szívatóval indul de néha bele lő a kipufogóba csak rugdosásnál.Motorozni lehet vele, jól is megy.Idáig amit csináltam rajta :főtengely szimering csere karbi pucolás.A henger falán van egy gyűrű törési törési nyom lehet,hogy ez befolyásolná?
írtam hogy valami gond van a motorral.
gyújtás kapcsoló szuper minden jó de mégsincs rendes szikra. Néha egy minimális van de azon kívül semmi. ez mitől lehet?
Akkor van szakadás ha VÉGTELEN az ellenállása...
Ezt mindenki tudja, hogy pásztorkodik.
Ha nincs szikra üsd összébb a gyertyahézagot, állítsd be a feszültségszabályzót, ellenőrizd a megszakító csúszási sebességét, Zsírozd be a fékkart, és pördülj hármat a nyakad körül... (Mégiscsak szerelő vagyok, fogadd meg a tanácsom)
Várom a fejleményeket!
vagy mérd ki az aksit, generátort, fesz szabályzót..
vagy vidd el szerelőhöz akinek van keresője :DDD
Tudna valaki segíteni abban hogy egy yamaha yzf 750r karbi mivel lehet még kompatibilis .
Egyébként ha kicserélted a szelepszárszimeringet, hogy raktad össze úgy hogy elinduljon, ha nemtod hogy hogyan kell a vezérlést jelre rakni?
Ne dühöngj, nálam a gyújtótrafó meghibásodása okozott ilyen jelenséget.
gyújtás kapcsoló szuper minden jó de mégsincs rendes szikra. Néha egy minimális van de azon kívül semmi. ez mitől lehet?