Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali. 1995 ös CR 125 géphez milyen gyertya való ? Ami a legjobb az érdekelne. Valamit itt Vp megyében ( Keszthely -Tapolca) Tud valaki motor szerelőt ? Lakamoto kihagyva inkább maszek érdekel. köszi
Sziasztok olyan problémám lenne, hogy nem bírom az alapjáratot beállítani.3000-nél stabilan pörög de ha lejjebb veszem akkor leáll.Indulni indul menni is jól megy a gyertya színe szürke és barna közt van.
Benzin van az olajadban. Ahogy melegszik a motor, a benzin elkezd párologni, és a kartergázcsövön át a légszűrőházba távozik, és ez már sok a motorodnak. Ezt a jelenséget szünteti meg a légszűrőház leszerelése. Elég lenne csak a kartergázcsövet lehúzni. Ekkor a kartergáz szabályosan meggyújtható.
Valószínűleg álló helyzetében folyt bele, a benzincsap, és a tűszelepek valamelyikének hibája miatt.
Szia! Köszönöm tanácsaidat. A szelephézag nemrég lett állítva,most a subertűt egy,majd mégegy szintel feljebb állítottam,most már határozotabban veszi a fordulatot,jobban reagál a gázkarra,és tovább bírja,tehát nem köpi be a gyertyát,járattam kb negyed óráig álló helyben közben néha forgattam 5-8ezer között,és kb4- 5km mentem vele azóta,de még nem mertem távolabb merészkedni vele,nem akarom visszafele tologatni,de most utána is indult rendesen.előzőleg valóban rettentően kormosak voltak a gyertyák,szóval sokat kapott,de még nem kiabálom el.Iridiumos NGK CR9EIX-es gyertya felől tudnál valami tapasztalatot,tanácsot adni megbizhatóság,tartósság,és karbantartás terén?üdv.
Szia boxer364 ! Valószinüleg sokat kap. Vagy nincs szelephézag. Nem rá való levegőszürő vagy tüszelep vagy nem sikerült a karbi tisztitás. Levegőszürő nélkül megy tovább, mig el nem kopik ? Akkor sok a benzin! Karburátorba nézve látszik, ha a suber mellöl alapjáraton feljön a benzin. Apránként tönkremennek a friss, drága gyertyák !
ezt sejtettem, de hogyan működik? v hova kell beszerelni? még sosem láttam ilyet
Sziasztok!hozzáértők segítségét kérem.GSX-R250RR-ről lenne szó.a jelenség a következő,faszán indul a gép egy pöccre hidegen, melegen egyaránt kitűnően gyorsul veszi a fordulatot maximálisan,semmi gond,de kb 2-3km után elkezd dadogni 5-7000-ig forog,nem pörög le akar állni,szinte alapjáraton is alig megy,gázkar fordításra egyáltalán nem reagál,és a szivató ráhuzásával sem.lekapom a légszürőházat,majd indítok,és azonnal indul,és veszi a fordulatot ismét,megemlíteném,hogy 2hónapos NGK iridium CR9EIX gyertya van benne,karbi alaposan ki lett tisztítva.ezzel a problémával már sorozatosan szivat a motor,nem tudom mi lehet a gond.ha valakinek tapasztalata lenne e téren kérem jelezze.előre is köszi.Üdv mindenkinek.
Gyorsváltó
helló. olyan kérdésem lenne h szerintetek mért van az h az első féknél a a karnál a dugattyú beragad, de van mikor behúzom a féket felkeményedik és egyszerűen beesik és elmegy a fékerő. már cseréltem benne karmantyúkat is, olajat is. és nem jövök rá h miért csinálhatja. pedig nem is koszos a rendszer.
helosztok
erdekelne a velemenyerek mejik robogo a jobb a vizhutesuek erdekelnenek az aprilija sr 50,yamaha aerox 50,vagy a suzuki katana a megbizhatobb hoszutavra tervezek motrot venni es nem szeretnek mellenyulni ,kis fogyasztasu es gyors legyen.kb 1998-2004 es mocikrol lenne szo.elore is koszonom
Sziasztok, tudja valaki, hogy egy 86-os KTM gs125-ös cross váltójába milyen olajat tegyek cserénél?
Másik kérdésem az lenne, hogy a gyűrűk cseréjéhez lehúzom a hengert, az alá kell-e új tömítés, és ha igen, vajon milyen vastag és milyen anyagú? A hengerfejet nem szedem le, mert megoldható a dolog anélkül is.
Köszönöm!
meg tudja valaki mondani, hogy ez mire való? nem igazán beszélni német
quickshifter
köszi az infót de sajnos más okból húztam le a hengert.
ha szar a szimmering jobban füstöl mert beszívja a karterbe az olajat ha nagyon szar vagy kijött a helyéről akkor már be se gyullad .... egyszerűbb és olcsóbb levenni a kuplungot és alánézni mint a hengert nemde ?
Lehúztam a hengert és a forgattyús házban az olajtól hígabb a benzinnél sűrűbb folyadék volt
Nem biztos!, de szerintem akkor füstölne és a gyertya nem szürke, hanem fekete és égett lenne, egy idő után elmenne az olajnyomásod is. szerintem, csak tipp
Nem száraz kuplungos /kawasaki kmx/a főtengely szimering szerintem be engedi az olajat a forgattyús házba de ez csak gyanús.
gondolom száraz kuplungról beszélsz, ha igen, akkor csúszik a kuplung , mert befolyik az olaj
Sziasztok
Valaki le tudná nekem írni a kuplung oldali főtengely szimering tüneteit ha rossz
Üdv.Köszönöm a segítséget.A henger használt volt de csak kevesett használták.A karbit megnézzük.
xado olajat használok amiben van kerámia 10W40 est, nekem még a gyors tempónál lévő olajfogyasztást is megszüntette
Majd meglátom milyen lesz a dolog, ha szarabbul a helyzet, akkor majd télen megcsináltatom, addig csak kihúzza.:)
hideg és melegoldali viszkozitása is nagyobb, nekem ez azt jelenti vastagabb, de lehet fogalomzavarban szenvedek.
Egyáltalán nem vastagabb, hanem magasabb a hőtűrése. Vastagabb akkor lenne, ha 15W-vel kezdődne.
Egyébként egy kiváló olaj!
Jobb nem lesz a kerekezestöl. Söt mivel mar kidobalja, egyre rosszabb szögben kapcsolodnak a kapcsolokörmök oldalai fogaskerekek. igy egyre nagyobb a terheles rajtuk. Amugy gyarilag ala van szedve par fokot, hogy ne a kapcsolovilla tartasa fokozatban, de mivel elindult a legömbölyödes, most mar a villa segit ebben ,es nagyobb terheleskor mar szetlökik egymast a fogaskerekek, es ekkor "dobja ki a sebesseget". Minel többet basztatod annal gyosabban megy tönkre.
Javitasra meg kell bontani blokkot , mint azt irtak. Vagy cserelik a megkopott parokat, vagy fel kell köszörültetni... Egyik sem olcso...