Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Fontos lenne, holnap kora reggelre (reggel 06:00, Budapesten) kéne nekem egy jó motorszerelő!
Lengéscsillapító cserére.
Ha esetleg tud valaki kérem szóljatok!
Holnap lenne 08:30kor a vezetéstechnikai tréningem... és most elszállt a lengéscsillapítóm!
Vettem másikat, csak be kéne szerelni!

Léci-léci... nagyon szeretnék holnap elmenni a tanfolyamra, már hónapok óta készülök rá, be vagyok zsongva...
Segítsetek léci!

Köszi KillBill
telefonszámom a reglapomon...
Ezt azért már ne.....
Semmi sem fog történni. Működik azzal is. Ha jól beállítod, akkor még jobb is lesz...
Sziasztok!
Káposztásmegyer,dunakeszi 4.ker környékén keresek motorszerelőt.
karburátor meg gázbowdennel szenvedek,egyszerüen nemtudom müködésre birni,valószinüleg egy szerelőnek pár perc lenne az egész Kawaxaski kmx125 ről lenne szó
hello

legyetek szívesek segíteni nekem a 123 rotax blokkban a kuplung állító csavarnak kifele vagy befele kell mozogni ha behúzom a kuplung kart ?
a segítséget előre is köszönöm
Üdv Péter
Sziasztok! Lenne, egy azt hiszem elég elme beteg kérdésem.
125-ös blokkra rá lehet-e tenni 50-es hengert? Meg gondolom másik karbi is kéne ahoz. Nem? Vagy ez apszolút hülyeség?
Hozzáértők segítségét kérném tisztelettel.
Mi van akkor ha egy hengerszetthez a gyártó 20/20-as karbit ajánl, én pedig 24/24-et használok? Azon kívül hogy sok lesz a fogyasztás.
nincs mit!
jó motorozást!
Szia Ádám#305 ! "a" verzió : Valoszinüleg tele öntötted . Csak a belül látható lamellákat kell ellepnie, hidegen. "b" : Ha felkeményednek a csövek és ugyis jön a folyadék, akkor nem sikerült a tömités csere. Ebben az esetben, általában sapka nélkül járatott motornál buborékok láthatók. "c" Együtt melegszik a hűtő a blokkal ? .......vizpumpa
Kösz szépen.Közben már én is találtam adatokat hogy hogyan lehet kiszámolni.A kérdés azért volt fontos,mert rendeltem 525-ös lánchoz lánckereket és 520 volt a kerékbe ütve.Én ezen fenn akadtam és kérdeztem a gsxr fórumosokat,hogy ez most jó vagy nem?Ott azt mondták ne rakjam össze.Engem idegesített a dolog és ahogy hozzáfértem megmértem a kerekeket a motoron és ugyan olyan vastagok voltak.Azért akartam,hogy valaki megmondja pontosan,hogy hogy is van ez?!Nem állt össze a kép.
Ma telefonáltam ahonnan rendeltem.Mint kiderült az 520 ami a kerékbe van ütve,egy gyártási szám,ami ebben az esetben egy másik méret száma annak aki másképp gondolja.Úgyhogy a kerék jó csak balfasz számozása van a gyártónak.
Nagyon egyszerű... Szétszeded a kuplungot, és megméred a fémlamellákat, meg a rugó hosszát, illetve szemrevételezéssel megállapítod, hogy a körmök nincsenek-e elkopva, vagy szétverve. A szervízkönyvben írja a minimum hosszt a rugóhoz, és a vastakságot a lamellákhoz is. Ha belefér, akkor maradhat, ha nem akkor csere. Ha meg van lé, akkor csere
Légtelenítsd le rendesen.
üdv mindenkinek le töröt a suzuki gsf 250 es be az egyik uszo tudja valaki honan lehetne szerezni válaszokat elöre is köszönöm
Hello!
Kuplungom meg-meg csuszik, egyre sűrűbben, így nagynehezen rávettem magam, h kiadjam a zsebemből a pénzt.
Na és most itt az én gondom: elég csak a lamellákat kicserélnem, vagy a hozzávaló rugókat is, és a köztük lévő lapokat is?
az 520-as lánc görgőjének a szélessége: 6.35mm; az 525- ösé: 7.95mm.
a hevederek falvastagsága 2.03mm-ről 2.25mm-re nő.
a csapok hossza pedig 20.20-21.70mm helyett, 22.95-24.20mm.

és természetesen az 525-ös nehezebb, méterenként 0.06 kg-mal.
Sziasztok!
Kipufogós emberkét keresek, aki az összekötő csövemet (54mm) össze tudná hozni az új dobommal (56mm), 2mm-t kellene tágítani rajta, hogy ne kotyogjon a cső a dobba.
Köszönöm előre is!
Üdv.
Hello, olyan kérdésel fordulnék hozzátok hogy frissen összerakott motorom (RM-Z 450) a hüttő túlfolyóján kinyomja a vizet és rövid idő alatt bőséges mennyiség tűnik el belőle. A motorban hengertérnél összes tömítés új. Szétszedés elött nem igen volt ilyen panasz. Lehet csak a hüttő sapkám lenne rossz? Már nem tudok mit megnézni mindent megnéztem már. Akinek van valami ötlete legyenszives írjon. Előre is köszönöm a segítséget.
Szóval a lyukkiosztás ugyanaz.Le tudnád ezt nekem számokban írni?
A vastagsága
Kérek valakit legyen szíves mondja meg,hogy mi a különbség az 520 és az 525-ös lánckerék között.
Köszi!
Nekem lenne egy nagyobb problémám mint eddig ami volt...
Le engedtem a hajtómű olajat(előtte mentem vele 1Km-ert ezalatt fel melegedett valamennyire), kivártam míg rendesen ki csepeg majd a be rugókart párszor le nyomkodtam végül, új olajat töltöttem bele, GL-4-es szabványú olasz hajtómű olajat.Eztán adódott egy kis problem... az egész művelet előtt Üresbe hagytam a motort mert közbe az üres jelsző plombát bütyköltem az most jó.Jelenleg nem tudom üresből átkapcsolni se egybe vagy kettőbe.Mit csináltam rosszul? Az olajat a nívó pálca két jelölés szintjéig töltöttem.
Sziasztok! 2000-es FZS 600 első telót szeretném szétszedni. Nincs meg természetesen a 90890-01460 számú célszerszám. Mivel lehet ezt helyettesíteni, vagy rajz nincs-e valakinek róla? Előre is köszi
Én a gyári gyújtás mellett szavaznék. Ha semmiképp nem megy, akkor jöhet a többi trükkös megoldás...
Úgy legyen.
Elsősorban probálkozni a megjavitással és csak legutoljára feltenni egy japán motorra kinai gyujtást !