"Nemrég generáloztam a motrot. Vettem új tömítést a hengerfejhez is. összeraktuk és kb másfél napig hajtottam. Megált. Szédszettük és bement a víz a hengerbe amin csudálkoztunk, hogy az új tömítés szétment, kb 1 cm vizszintes repedés volt rajta. Nemtudjuk mitől mehet szét a pakolás :( "
tan egyaltalan nem megy meg akarom venni csak eleg mesze van tolen es nem akarnak feleslegessen elmenni ezert erdeklodnek hogy mi lehet a baja.a tulaj azt mondja szepen gyullad es szepen is dolgozik de nem is indul meg,es egy mester azt monta neki hogy az elektronikajaval nem stimel valami,de en nem ertek hozza egyaltalan ezert kerdezem itt hogy tenyleg ijen problema lehet e vagy csak takargatnak valami nagyobb bajt
Itt kérdezem meg, talán ide való leginkább.
Olyan problémával állok szemben, hogy egykerekezéskor egyes fokozatban, ha játszok a gázzal (felveszem kerékre majd elveszem-újrahúzom ill húznám), akkor kidobja az egyest a motorom. (GSXR750 K5) Ezt a múlt heti hungaroringes pályázás után kezdte csinálni, előtte soha nem fordult elő, hibátlanul működött, ahogy kell. Pedig pályán az egyest nem is használtam, ott nem is kerekeztem, mégis előtte jó volt, utána nem. Mi okozhatja ezt a dolgot? Remélem nem valami váltóprobléma, nem örülnék neki, 16e Km van a motorban. Esetleg olaj? Olajban kb 2e km van és van is benne olaj elég. Lánc feszesség/lazaság okozhat ilyet? Esetleg más? Várom a tapasztaltak ötleteit!
Nos fogsz egy kis kupakos flakont, szerzel egy kis "ablakspricni"csövet (ami rámegy a légtelenítő csavar fejére), majd a flakon kupakját kilyukasztva belenyomod a csövet addig, hogy leérjen az aljáig. Tölts bele fékfolyadékot, hogy pumpálás közben ne levegőt szívjon vissza! Töltsd fel a tartályt olajjal, majd a flakonos "cuccot" helyezd magasabbra, mint a fékmunkahenger, nyisd meg a csavart, majd folyamatosan nyomd mindig végig a pedált, mindaddig amíg látod, hogy a levegőt pumpálja magából kifelé. Vigyázz, mert ha kifoly az olajtartájból eközben az oil, akkor kezdheted előröl, kb 1-2 X után kell tölteni.
A "nem megyek vissza a helyemre dugattyú" hibája a következő lehet. szedd le a helyéről a munkahengert, de az olajcsövet ne vedd le róla. Miután leszedted nyomd meg a pedált és finomn nyomasd ki a munkahengereket teljesen, hogy ugorjanak ki a helyükről. Miután kiestek a dugattyúk észre fogod venni a korróziót a munkahengerek oldalán. 2000-es csiszolópapír finoman, majd szilikonzsírral helyezd vissza őket és szereld a helyére fel a féket, utána légteleníts! Elmépletileg jó lesz.
Egyszerű! Cserélj hőgombát, ami nem 105-6 foknál, hanem 90 foknál lép működésbe. A termosztát kiszedése nem jó ötlet, mert az üzemmeleg motort nagyon langyos víz hűti ami nem szerencsés a "forró fémeknél".
Nemrég generáloztam a motrot. Vettem új tömítést a hengerfejhez is. összeraktuk és kb másfél napig hajtottam. Megált. Szédszettük és bement a víz a hengerbe amin csudálkoztunk, hogy az új tömítés szétment, kb 1 cm vizszintes repedés volt rajta. Nemtudjuk mitől mehet szét a pakolás :(
sziasztok nekem furián nincs gyújtás (am6 blokk ) ellenőrizni szeretném de nem tudom hogy kell a lenkeréktől ami feljön 4 kábel azt hogy próbalámpázzam le ?
sziasztok
tudna nekem segiterni valaki hogy mi lehet a baja az aprilija sr 50 nek ha szepen gyullad es dolgozik is de nem megy egyaltalan,azt monda a tulaj hogy az elektronikaja nem jo tan de en nem ertek hozza.tenyleg ojan baja lehet?es menyi lenne az alkatresz hozza .elore is koszonom
Hello Van itt valaki aki jól ért az aprilia rx 50 hez? Vagy akinek volt motorja és tapasztalt? 1 probléma lépett fel a motorral kapcs és jól jönne egy kis segítség...
Üdv mindenkinek.Van egy KLR 600 as motorom.Olyan problémám van vele ha bemelegszik elkezd dadogni.hidegen normálisan jár és nem füstől.De ha bemelegszik akkor füstöl is és dadog.Új dugó gyürü és fúrt henger van benne.Előre is köszönöm.
és mindezt ugy, hogy közben huzol egy teljes gázt, ha nincs kompresszióméröd akkor rugdosd meg párszor gyertya nélkül, és utána gyertyával, ha nincs nagy külömbség akkor elment a kompressziód, ez nem a legjobb tesztelés, de arra jó hogy nagyjábol tudd hogy az e a baj
Nincs senkinek semmi ötlete? :(
Olyan problémával állok szemben, hogy egykerekezéskor egyes fokozatban, ha játszok a gázzal (felveszem kerékre majd elveszem-újrahúzom ill húznám), akkor kidobja az egyest a motorom. (GSXR750 K5) Ezt a múlt heti hungaroringes pályázás után kezdte csinálni, előtte soha nem fordult elő, hibátlanul működött, ahogy kell. Pedig pályán az egyest nem is használtam, ott nem is kerekeztem, mégis előtte jó volt, utána nem. Mi okozhatja ezt a dolgot? Remélem nem valami váltóprobléma, nem örülnék neki, 16e Km van a motorban. Esetleg olaj? Olajban kb 2e km van és van is benne olaj elég. Lánc feszesség/lazaság okozhat ilyet? Esetleg más? Várom a tapasztaltak ötleteit!
A "nem megyek vissza a helyemre dugattyú" hibája a következő lehet. szedd le a helyéről a munkahengert, de az olajcsövet ne vedd le róla. Miután leszedted nyomd meg a pedált és finomn nyomasd ki a munkahengereket teljesen, hogy ugorjanak ki a helyükről. Miután kiestek a dugattyúk észre fogod venni a korróziót a munkahengerek oldalán. 2000-es csiszolópapír finoman, majd szilikonzsírral helyezd vissza őket és szereld a helyére fel a féket, utána légteleníts! Elmépletileg jó lesz.
tudna nekem segiterni valaki hogy mi lehet a baja az aprilija sr 50 nek ha szepen gyullad es dolgozik is de nem megy egyaltalan,azt monda a tulaj hogy az elektronikaja nem jo tan de en nem ertek hozza.tenyleg ojan baja lehet?es menyi lenne az alkatresz hozza .elore is koszonom
Onnan szedem őket.
Mi sem egyszerűbb, visszaviszed neki, és garanciában megoldja.