Okozhat, ha valamelyik nem szikrázik rendesen. Bár sztem a Semi1000 a színképre gondolt.
Más. Az 1ik barátomnak is volt ilyen jelenség a Hondáján. Ott az volt a probléma, h nyáron túlmelegedett neki az ECM-je, és az játszotta ezt, h leállt pár hengerének a gyújtása.
Sztem elektromos hibád lesz valahol, azaz kontakt hiba, vagy ami nekem volt régen. Pont ilyen hibám volt.
Kb fél nap méregetés után lett meg. Ha van kedved, és valamikor Komárom fele jársz megnézhetem...
Nekem a piaggio 4T robogóm ugyanezt csinálta. Csak alapjáraton állt le, 1-2 naponta, aztán 3 hónapig nem... Aztán naponta 2-3 szor, de csak alapjáraton, ha kicsit játszottam a gázzal a lámpánál, akkor soha. És utána egy pöccre indult. CDI-t cseréltem, és megszünt....
azzal már próbálkoztam.. :S de sajna nem sok eredmény.. azért akarom szét vágni és úgy takarítani mert a rezó falán már vastagon van a gané ami rá van már rohadva. egyébként a ha meg kopogtatom az oldalát hallani is hogy vastag, ez által tele van.. :S
Köszi szépen :) akkor inkább megy vissza a pufó és a rezót pedig ketté vágom ki takarítom és CO-val pedig össze varrom. nagyon szépen köszönöm még1x a segítséget.
gyakorlatilag szarrá vágod vele az egész motort... két ütemnek a LELKE A KIPUFOGÓ! szó szerint, így nagy betüvel ahogy írom. Inkább takarítsd ki a gyári rezonátort, és tenni fogja a dolgát.
Sziasztok! Van egy endurom 125cm3/ 2T. és az a tapasztalatom hogy ha a kipu.dobot le veszem és csak egy csövet rakok a helyére akkor jelentősebben jobban pörög, nagyobb a nyomaték, és stb. (igaz a hanja is nagyobb de az nem lényeg) és az lenne a kérdésem hogy ha én így hagyom hogy csak egy cső van rajta akkor ez miben befolyásolja az élettartamot? vagy mely alkatrészekre káros ez vagy egyáltalán káros e valamire? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv: Rossi111
Azt gondolom,mivel gázkészülékszerelőként dolgozom,hogy valami apró kis kontakt is lehet tényleg,pl a vészleállító kapcsolónál a kormányon áthúz egy picit a rázkódástól,mivel ez egyhengeres 650-es,nem biztos,hogy extrém nagy dolog,az apróságok az orrunk előtt is lehetnek.
Köszönöm szépen. Holnap hozom el a motort,ha nem csináltak vele semmi érdemlegeset a red baronban,akkor is elhozom,és átviszem valami LELKIISMERETES szerelőhöz.Elég rég küzdök ezzel a bajjal,csak van még ilyen szerelő....aki megnézi a gyújtást is alaposabban.
Tehát ez egy Suzuki XF 650 Freewind,léghűtéssel,tehát relatív gyorsan bemelegszik,ha hidegen indítom,kb 2 perc,de ez így volt mindig.A szervízben néztek gyújtást,karburátort,ezt tisztították is,kéttorkú karbi,elég nagy darab,vezetékelést néztek,kidörzsölődést,ilyesmi.Ilyeneket én is,műszaki ember vagyok,de nem motorszerelő.Lényegileg nem álltam ott mellettük,hogy miket néztek,de ezeket szerintem igen. Szóval leáll spontán,amikor akar,és utána úgy indul be azonnal,mintha mi sem történt volna,le sem veszem a gyújtást,ezt így motoron ülve,gurulva is tudja önindítóval.Máskor sosem áll le,gázadásra,vagy ilyesmi,csak alapjáraton,visszatolt szivatóval,üzemmelegen,aztán két napig semmi baja,teljesen rapszódikusan,összevissza.Van,hogy olyan gyorsan történik,1-ből kettőbe váltáskor behúzom a kuplungot,és le is áll,van,hogy 2 perc után a piros lámpánál. Alapjárat már lett állítva 1100-ra,1400-ra,mindig ugyanaz a vége:leáll néha.Most úszószintet állítottak le a red baronban,holnap hozom el,már a szerelő srác sem bízik benne,hogy ezzel megoldotta.... Jó lenne,ha meg tudnánk oldani,köszi.
Hol állt az előtt a motor?Miket néztek rajta pontosan a szervizben?És mi a pontos hibajelenség?Szóval leáll a motor magától amikor jónak látja.Utána mi van?Leveszed a gyújtást,vissza rá és indul megint?Vagy hogy szoktad újra indítani?Írj le pontosan mindent és megoldjuk!
Más. Az 1ik barátomnak is volt ilyen jelenség a Hondáján. Ott az volt a probléma, h nyáron túlmelegedett neki az ECM-je, és az játszotta ezt, h leállt pár hengerének a gyújtása.
Kb fél nap méregetés után lett meg. Ha van kedved, és valamikor Komárom fele jársz megnézhetem...
amugy a motrom peugeot jetforce