A kábeleket is átnézhetnéd első körben, jól csatlakoznak-e, esetleg oxidálódás... Nekem is volt hasonló gondom, mentem valamennyit, és leállt a vas, hidegen soha csak melegen.Vártam 5 percet és indult, nekem a CDI- ben egy szorító gumidugó nem jól volt benn és a hő+rezonancia tett be neki úgy hiszem.Megigazítottam, és már jó :)
és akkor mit ajánlasz mi lenne a legjobb megoldás?keresni egy ilyen motort és gyujtást átrakni,vagy ezt megprobálni feljavítnai vagy esetleg lehet másik motor gyujtását belevarázsolni?
Áram irány változásra kell bekötni a jeladót, diódával. Ettöl függetlenül nem biztos hogy órákat utaznék ezzel a tekercseléssel. De távol innen segithet ez is. 15 ezer forintos tétel és müködik.
"Egyéb gond nélkül (kompresszió, főteng.szim.) egy órán belül beinditom." Azért erre ne fogadj. Látsz Te itt gyújtás jeladót? Nem teljesen robogó gyújtás.....
Segítséget kérnék hogy amikor megyek a motorommal bemelegszik de nem forr fel a víz meg üzemi hőmérsékleten van de valamikor fogja magát és leáll egyszerűen nem ad szikrát elmegy a gyújtás... hogy mi lehet a problémája? 5 percet várok és újra indul.. gyújtótekercsre gyanakszom de nem tudom mi lehet a problémája hogy ezt csinálja...
Hali.srácok én már teljesen feladtam ezt az egészet!kicseréltük a mocin a trafót,de még mindig nem"húz át a szikra"(de szikra van).és még mindig tiszta száraz a gyertyánál.Remélem helyesen írtam mindent le,ne hogy vkinek szemetszurjon a szakzsargonom
hello.. van egy ETZ 150-enm és hidegen jól indul meg jol is megy de egy idő után valami elér egy olyan nagy hőfokot akkor 4-5ezer f/p-nél elkezd szagatni majd meg is áll. ezt mi okozhatja?tirisztor vagy valami más?
email:gyepres@citromail.hu előre is köszi
Passz. Így vettem. Végül is mindegy. Reméltem, hogy ez állítható, kalibrálható, vagy valami .... Köszi a segítséget. Legrosszabb esetben majd bemérem mennyit mutat az óra XY tempónál, aztán majd jól megjegyzem.
Tényleg! De hülye vagyok.
Meglátszik, h már félig alszok.
Mutatott valamikor is jól? Ha nem, akkor vagy órát, vagy a kihajtását cserélték ki, és nem jót raktak bele gondolom.
Az RM125 tudtommal CDI gyujtással üzemel és kiséretiesen hasonlit robogó dolgokhoz. Egy ügyes robogós ráköt egy tuning gyujtás dobozt egy müködő trafóval és akár még müködhet is ! Ha nem vagyok messze én is megoldom. Egyéb gond nélkül (kompresszió, főteng.szim.) egy órán belül beinditom.
Szerintem tudom mi a baja,add szikrát,mert megrázott.
Az a baja szerintem, hogy a dugattyú nem éri el a gyertyát.Más oka már nem lehet.Mert van egy kis hézag a henger meg a hengerfej között.
A kábeleket is átnézhetnéd első körben, jól csatlakoznak-e, esetleg oxidálódás... Nekem is volt hasonló gondom, mentem valamennyit, és leállt a vas, hidegen soha csak melegen.Vártam 5 percet és indult, nekem a CDI- ben egy szorító gumidugó nem jól volt benn és a hő+rezonancia tett be neki úgy hiszem.Megigazítottam, és már jó :)
Üdv!