Olyan problémával állok szembe, hogy szétszedtem a hátsó fékemet mert beleért egy kicsit a tárcsába. Szétszedtem kitakarítottam a dugattyúkat, mindent, de nem tudom jóra lelégteleníteni. Valaki elmond nekem egy tuti módszert amivel pik-pakk le tudom légteleníteni a féket? És mi okozhatja, hogyha lenyomom a pedált a dugattyú kijön de nem húzza vissza teljesen ez által beleér a kerékbe?
Üdv Mindenkinek! Olyan gonddal fordulnék hozzátok,hogy van 1 Kinroad XT50QT-m,csak nem tudunk rájönni,h mi a gondja.Gyujtás van,elektronika minden új benne,viszont a karbiból nem jut el a nafta a hengerekbe.Próbáltuk állítani a vezérlést is,de úgy se jó,s már nem tudjuk egyszerűen,h mi lehet a gondja. Remélem tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!
szia, van a gépbe kompresszió, mert ugye szivomotorrol beszélünk, és ha minden okés a karbival, bezincsappal, stb, akkor motorikus probléma lehet, ha jol látom 2 ütemü a géped, és ebben az esetben kompresszióhiány is elöfordulhat,
sziasztok.nem olyan régen írtam,hogy baj van a kx-emel!sajna nem jut el a karbitól a benga!javaslatra kipucoltam minden fuvokát és visszaraktam,de semmi.még mindig tiszta száraz a gyertya.mi lehet a gond!tudna nekem valaki ajánlani még valamit amit kitudnék probálni vagy vmi mielött szerelöhöz vinném?
Nem tudom a pontos évjáratot a te motoroddal kapcsolatban,de eléggé be lesz az a termosz építve,kipróbálhatod amúgy meg meg is nézheted mikor nyit.80-90 között kell nyitni gyárilag,szerintem érdemes ránézni,mehet a lábasba a tűz fölé meg egy hőmérő.
105-106 foknál kapcsol be a ventillátor. Elősször én is arra tippeltem hogy túl van öntve, de azt már kizártam. Mielőtt a hiba kijött full jelölésig öntöttem hidegen a kiegyenlítőt gondoltam az a baj aztán minimumon hagytam akkor is ugyanaz volt a helyzet! A fagyálló 30fokos! Szerelőnél volt rendbetetettem a blokkot és mióta hazahoztam azóta csinálja! Régen felmelegedett 105nél bekapcsolt a venti de nem folyt a víz! Köszi azért próbálkozok még mahinálni valamit vele esetleg nem tom mi van ha kiveszem a termoszt és kipróbálom anélkül? Vagy az csak kocsiknál működik itt nem tom hogy van!
sziasztok
tudna nekem segiterni valaki hogy mi lehet a baja az aprilija sr 50 nek ha szepen gyullad es dolgozik is de nem megy egyaltalan,azt monda a tulaj hogy az elektronikaja nem jo tan de en nem ertek hozza.tenyleg ojan baja lehet?es menyi lenne az alkatresz hozza .elore is koszonom
Nézd meg nem e túl van öntve folyadékkal,egyik ismerősöm is pont most szólt ez miatt hogy 100fok felett még nem megy a ventilátor.Szerintem ahhoz is lehet köze hogy az érzékelő a befecskendező rendszer alatt van és ott nem pontos,de ez csak az én tippem.Szóval nézd meg a szintet,és a fagyáspontját a folyadéknak.Azzal is lehet növelni a forráspontot!
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség. Ha az R1-en 100fok fölé megy a víz még a venti be sem kapcsol elkezdi hugyozni a hűtőfolyadékot alul a túlfolyón! Termosztát probléma lehet vele?
Gyorsmenetben nincs baj 75 fölé nem megy! Előre is köszi!
Köszi szépen!Közbe kimértem egy 2003as 600 hornetet pár tized eltérés a két moci közt .Remélem nem lesz baj csak az a fekete pörkölödés csunya a feszab csokiján.Mégegyszer kösz.Ricsi.
Sziasztok egy kis segítségre lene szükségem!
Az a gondom bajom hogy vanegy pitbikom és anak a karbin a tulfolyó nyomja ki a benzint mikor áll a motor kitakarítotam a karbit átnéztem minden jóvolt. Öszeraktam mentem egy kört vele és megint öszefüggően folyt ki a tulfolyón a benzin. már tippem sincs mi lehet a szar bene.
Van egy CBR600F3, ami elcsúszott, bal oldalra. Azóta nem akar indulni, indítózásra egy kattanó hangot ad az indítórelé. Biztosítékok elől-hátul átnézve, mind jó. Van ezen dőlésérzékelő, vagy fordult elő mással is ilyen?
akkor jó irányba megy a csavar de valamiért ha lazítom ha feszítem akkor is bevágja egyesbe úgy hogy nem lehet vele ki indulni rögtön lefullad ! mi lehet a probléma ?
szisztok!cbr 600f2 töltés paraméterek érdekelnének.Uj az aksim most alapjáraton kb 13,8 vilagitassal kb 13v. a feszabályzom megvan feketedve a csoki .lehet az elözö aksi miatt nyiródott ki mert szaraz volt.kicsereltem csak most félek ha rossz nehogy kinyirja az uj aksit. nemrég vettem a vasatIgaz hogy más 600 is jo hozzá?köszi Ricsi
Olyan problémával állok szembe, hogy szétszedtem a hátsó fékemet mert beleért egy kicsit a tárcsába. Szétszedtem kitakarítottam a dugattyúkat, mindent, de nem tudom jóra lelégteleníteni. Valaki elmond nekem egy tuti módszert amivel pik-pakk le tudom légteleníteni a féket? És mi okozhatja, hogyha lenyomom a pedált a dugattyú kijön de nem húzza vissza teljesen ez által beleér a kerékbe?