Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Olyan problémával állok szembe, hogy szétszedtem a hátsó fékemet mert beleért egy kicsit a tárcsába. Szétszedtem kitakarítottam a dugattyúkat, mindent, de nem tudom jóra lelégteleníteni. Valaki elmond nekem egy tuti módszert amivel pik-pakk le tudom légteleníteni a féket? És mi okozhatja, hogyha lenyomom a pedált a dugattyú kijön de nem húzza vissza teljesen ez által beleér a kerékbe?
Kiveszed a gyertyát és beleteszed a kompresszió mérőt és rárúgsz egy párat!
hello.elég nehéz lerudni a kart.de hol tom megnézni hogy mi a gebasz a kompresszioval?gondolom szét kell kapni a blokkot!
Üdv Mindenkinek! Olyan gonddal fordulnék hozzátok,hogy van 1 Kinroad XT50QT-m,csak nem tudunk rájönni,h mi a gondja.Gyujtás van,elektronika minden új benne,viszont a karbiból nem jut el a nafta a hengerekbe.Próbáltuk állítani a vezérlést is,de úgy se jó,s már nem tudjuk egyszerűen,h mi lehet a gondja. Remélem tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!
szia, van a gépbe kompresszió, mert ugye szivomotorrol beszélünk, és ha minden okés a karbival, bezincsappal, stb, akkor motorikus probléma lehet, ha jol látom 2 ütemü a géped, és ebben az esetben kompresszióhiány is elöfordulhat,
sziasztok.nem olyan régen írtam,hogy baj van a kx-emel!sajna nem jut el a karbitól a benga!javaslatra kipucoltam minden fuvokát és visszaraktam,de semmi.még mindig tiszta száraz a gyertya.mi lehet a gond!tudna nekem valaki ajánlani még valamit amit kitudnék probálni vagy vmi mielött szerelöhöz vinném?
Nem tudom a pontos évjáratot a te motoroddal kapcsolatban,de eléggé be lesz az a termosz építve,kipróbálhatod amúgy meg meg is nézheted mikor nyit.80-90 között kell nyitni gyárilag,szerintem érdemes ránézni,mehet a lábasba a tűz fölé meg egy hőmérő.
105-106 foknál kapcsol be a ventillátor. Elősször én is arra tippeltem hogy túl van öntve, de azt már kizártam. Mielőtt a hiba kijött full jelölésig öntöttem hidegen a kiegyenlítőt gondoltam az a baj aztán minimumon hagytam akkor is ugyanaz volt a helyzet! A fagyálló 30fokos! Szerelőnél volt rendbetetettem a blokkot és mióta hazahoztam azóta csinálja! Régen felmelegedett 105nél bekapcsolt a venti de nem folyt a víz! Köszi azért próbálkozok még mahinálni valamit vele esetleg nem tom mi van ha kiveszem a termoszt és kipróbálom anélkül? Vagy az csak kocsiknál működik itt nem tom hogy van!
sziasztok
tudna nekem segiterni valaki hogy mi lehet a baja az aprilija sr 50 nek ha szepen gyullad es dolgozik is de nem megy egyaltalan,azt monda a tulaj hogy az elektronikaja nem jo tan de en nem ertek hozza.tenyleg ojan baja lehet?es menyi lenne az alkatresz hozza .elore is koszonom
hello sos be kellene nekem 1989 évjáratú gpx 600. főtengely hajtókarral együtt primer hajtásos nem fogaskerék köszönöm
Nézd meg nem e túl van öntve folyadékkal,egyik ismerősöm is pont most szólt ez miatt hogy 100fok felett még nem megy a ventilátor.Szerintem ahhoz is lehet köze hogy az érzékelő a befecskendező rendszer alatt van és ott nem pontos,de ez csak az én tippem.Szóval nézd meg a szintet,és a fagyáspontját a folyadéknak.Azzal is lehet növelni a forráspontot!
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség. Ha az R1-en 100fok fölé megy a víz még a venti be sem kapcsol elkezdi hugyozni a hűtőfolyadékot alul a túlfolyón! Termosztát probléma lehet vele?
Gyorsmenetben nincs baj 75 fölé nem megy! Előre is köszi!
Köszi szépen!Közbe kimértem egy 2003as 600 hornetet pár tized eltérés a két moci közt .Remélem nem lesz baj csak az a fekete pörkölödés csunya a feszab csokiján.Mégegyszer kösz.Ricsi.
igen azt néztem meg elsőre semmi baja nincs.
Tűszelep tömít?
Sziasztok egy kis segítségre lene szükségem!
Az a gondom bajom hogy vanegy pitbikom és anak a karbin a tulfolyó nyomja ki a benzint mikor áll a motor kitakarítotam a karbit átnéztem minden jóvolt. Öszeraktam mentem egy kört vele és megint öszefüggően folyt ki a tulfolyón a benzin. már tippem sincs mi lehet a szar bene.
Van egy CBR600F3, ami elcsúszott, bal oldalra. Azóta nem akar indulni, indítózásra egy kattanó hangot ad az indítórelé. Biztosítékok elől-hátul átnézve, mind jó. Van ezen dőlésérzékelő, vagy fordult elő mással is ilyen?
akkor jó irányba megy a csavar de valamiért ha lazítom ha feszítem akkor is bevágja egyesbe úgy hogy nem lehet vele ki indulni rögtön lefullad ! mi lehet a probléma ?
Mi az hogy 20/20, meg 30/30?
Befelé.
Apszolút nem jó a köpcenti.
Próbáld meg leírni helyesen.
ha 14,4 volt és 13 volt között marad minden körülmények között, akkor nem lesz vele bajod.
szisztok!cbr 600f2 töltés paraméterek érdekelnének.Uj az aksim most alapjáraton kb 13,8 vilagitassal kb 13v. a feszabályzom megvan feketedve a csoki .lehet az elözö aksi miatt nyiródott ki mert szaraz volt.kicsereltem csak most félek ha rossz nehogy kinyirja az uj aksit. nemrég vettem a vasatIgaz hogy más 600 is jo hozzá?köszi Ricsi