szedd szét a karbit először és minden lyukat tisztíts át, lehet csak bekapott valamit a fúvókákba.
Ha nem, akkor jön a nagyobb meló, mert hiába új a blokk, sajnos az újraesztergált dolgok "sorjásak" és ahogy dolgoznak belül a dolgok letörnek róla és jobb esetben kilöki a henger, de rosszabb esetben töri a gyűrűket. Ez esetben amikor bemelegszik szétnyílnak a gyűrűk és elfogy a kompresszió.
Mielőtt a hengerhez nyúlnál szerezz egy kompresszió mérőt és hidegen nézd meg mennyi az adat, majd ha bemelegedett és leállt, akkor is, ha nem látsz nagy különbséget, akkor ne is szedd szét.
Szedd le, kell egy vízszintes vas (üllő) ahová egyesével felfekteted a féktárcsát és egy "dornival" elkezded egyesével kemény ütések közepette szétütni a szemek fejeit, hogy megfeszüljenek. Ez nekem bevált, 2 éve működik.
Ha az ember ezeket mondja, akkor az árra még kalkulálj kb 30-35 e Ft. javítást.
Az elektronika biztos nem, mert az vagy működik, vagy nem!
A karburátor valószínű koszos, lerakódott benne az olajos dzsuva, mert sokat nem használták télen.
Ezt csak tisztítani kell, kis tűvel kipiszkálni minden kis lyukat benne.
A legköltségesebb, ha hengerproblémás, itt dugó, gyűrűk, hengerfúrás (ez csak abban az esetben, ha meghúzta, esetleg megragadási nyomok vannak a hengerfalon)
Nekem volt robim, amiket lehetett hozzá kapni dugókat, gyűrűket azok nem bírtak annyit, mint amit csináltattam egy motorfelújítós szakemberrel. Ez közel 8000 km-t elment majdnem mindig csőgázon. Jobb,ha csináltatsz ebben az esetben, mert precízebb és lehet az anyagminőség is jobb sokkal.
Te tudod mit vállalsz be.
Ha beindulás után, akárhogyan is jár, de csörömpöl, akkor tuti szét kell szedni a hengert és még az alsó tűgörgőt is cserélni kell.
Üdv mindenkinek.Van egy KLR 600 as motorom.Olyan problémám van vele ha bemelegszik elkezd dadogni.hidegen normálisan jár és nem füstől.De ha bemelegszik akkor füstöl is és dadog.Új dugó gyürü és fúrt henger van benne.Előre is köszönöm.
nos utana erdeklodtem azt mondja a tulaj megy a masina csak nagyon roszul es fustol meg le is all ha dolgozik valamenyit.most meg a karburatort hibaztatja a multkor meg az elektonikat hibaztatta,
Köszi a választ. Hát, majd kiderül előbb utóbb, hogy mi a bibi, mindenesetre feszítettem kicsit most délután a láncon, és míg ma délelőtt is kidobálta, most délután egyszer sem. Tartsa meg jó szokását.:)
SEGÍTSÉG arra lennék kíváncsi hogy aprilia rx 123 rotaxban mennyinek kell lenni a gyújtótekercsből kijövő piros fekete és zöld kábel között az ellenállásnak ? mert nem jó a gyújtásom nincs szikra és lehet ez lesz a probléma mert mi 2 kábel között ezer körüli az ellenállás viszont az egyiknél nah 170 volt ... lehetséges ez lez a baj vagy a gyújtótrafó..
Nos akkor egyszerű! Nézd meg a hengerfejtömítés papírján, mit, mennyire kell meghúzni. Minden hengerfejtömítés mellé mellékelnek egy papírt, amin rajta kellene lennie minden adatnak. Ha mégsem, akkor GOOGLI!
De ha nincs, akkor a csavarokat, pici zsírral megkened éa mint az autókeket egyenletesen, mindig picit húzva megszorítod, majd 10 perc járatás után, próbálj még 45 fokot húzni (melegen) mindegyik csavarkán és kész is.
Oké, de nem hallottál még anyaghibáról?
Nekem van egy Volvo S70 T5 R jelzésű gépjárművem, aminek a motorjavítása utáni LE-k megzabolázását a gyári nem, de a fémből legyártatott hengerfejtömítés tökéletesen benttartja. Így a 360 LE-t könnyebben bentarthatom a hengertérben, függetlenül a víz és olajtértől.
Hmmmm, nekem is volt ilyen gondom (K5 Busa), sajnos váltóprobléma volt, mégpedig kapcsolóvilla végei megégtek, lekoptak és nem tudta teljesen összetolni a fogakat. Nem volt drága a javítás, csak k...-va körülményes és hosszabb meló.
Ha nem, akkor jön a nagyobb meló, mert hiába új a blokk, sajnos az újraesztergált dolgok "sorjásak" és ahogy dolgoznak belül a dolgok letörnek róla és jobb esetben kilöki a henger, de rosszabb esetben töri a gyűrűket. Ez esetben amikor bemelegszik szétnyílnak a gyűrűk és elfogy a kompresszió.
Mielőtt a hengerhez nyúlnál szerezz egy kompresszió mérőt és hidegen nézd meg mennyi az adat, majd ha bemelegedett és leállt, akkor is, ha nem látsz nagy különbséget, akkor ne is szedd szét.
Szedd le, kell egy vízszintes vas (üllő) ahová egyesével felfekteted a féktárcsát és egy "dornival" elkezded egyesével kemény ütések közepette szétütni a szemek fejeit, hogy megfeszüljenek. Ez nekem bevált, 2 éve működik.
Az elektronika biztos nem, mert az vagy működik, vagy nem!
A karburátor valószínű koszos, lerakódott benne az olajos dzsuva, mert sokat nem használták télen.
Ezt csak tisztítani kell, kis tűvel kipiszkálni minden kis lyukat benne.
A legköltségesebb, ha hengerproblémás, itt dugó, gyűrűk, hengerfúrás (ez csak abban az esetben, ha meghúzta, esetleg megragadási nyomok vannak a hengerfalon)
Nekem volt robim, amiket lehetett hozzá kapni dugókat, gyűrűket azok nem bírtak annyit, mint amit csináltattam egy motorfelújítós szakemberrel. Ez közel 8000 km-t elment majdnem mindig csőgázon. Jobb,ha csináltatsz ebben az esetben, mert precízebb és lehet az anyagminőség is jobb sokkal.
Te tudod mit vállalsz be.
Ha beindulás után, akárhogyan is jár, de csörömpöl, akkor tuti szét kell szedni a hengert és még az alsó tűgörgőt is cserélni kell.
Am köszi
De ha nincs, akkor a csavarokat, pici zsírral megkened éa mint az autókeket egyenletesen, mindig picit húzva megszorítod, majd 10 perc járatás után, próbálj még 45 fokot húzni (melegen) mindegyik csavarkán és kész is.
Nekem van egy Volvo S70 T5 R jelzésű gépjárművem, aminek a motorjavítása utáni LE-k megzabolázását a gyári nem, de a fémből legyártatott hengerfejtömítés tökéletesen benttartja. Így a 360 LE-t könnyebben bentarthatom a hengertérben, függetlenül a víz és olajtértől.
bocsi, velük
velük csináltass egy izmosabbat