Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

Nekem egy olyan problémám van, hogy a 78 as Honda CG ém, (125 ös 4 ütemü) váltója kifogástalanul működik felfelé, marha szépen kapcsol, de visszafelé szinte szétkell taposni a váltókart, hogy visszaváltson, az 1 est pedig vissza se tudom rakni. Nem tudom mi a fene lehet vele, remélem tud valaki segíteni, marha szar 2. al indulni :(
Előre is köszönöm ! Üdv: Laci
yamaha fzr 250, fz 400r alkatrészek eladóak, 89-es évjárat, kevés km.
Tel:
06305770865
Hívj bizalommal, alkatrészek személyesen megtekinthetőek, illetve
postai utánvétellel is, ez nem zsákbamacska, nagyon jó állapotú bontott alkatrészek, kevés km-el!

Kellemes estét mindenkinek!
Hali! Segítenétek légyszíves, AM6 ban a kuplunglamellák magasságára lennék kíváncsi, gyárilag milyenek mert nekem csúszik és nem tudom vajon emiatt vagy mi lehet az oka.. Köszi előre is!
Ne haragudj de számomra hihetetlen hogy nem lehet itthon yamahához rendelni ilyet.Nah majd utána nézek.
Egy rajz a dugattyúról konkrétan ez kellene 2 db + gyűrűszett 2db csapszeg.4db.zeeger.
Üdv!
faterom yamaha xs 400 asához keresünk már lassan 1 hónapja új v bontott dugattyút ,,magyaroroságon egyszerűen ehez a mocihoz semmit nem lehet kapni.

találtam egy amcsi oldalt. ahol van hozzá dugattyúszett..
az a bajom hogy angol tudáson nulla szövegfordítóval lefordítottam..
íme az üzenet amit kaptam..(megrendelni nem mertem smemit mert gyűrűből is van sokféle számozású.. HA valaki tudna segíteni mégis melyik számú alkatrészt kellene megrendelni hogy meglegyen a 2 komplett dugó szett 69,50 mm méretben... az óriási segítség lenne.

Ezt írták vissza alvázszámot írtam de ...

In regards to your motor we will need the complete model number and
information regarding what type of machine this is.
Once we have this information we can assist you with your parts
Thanks boats.net az oldal címe

modell number alatt nem értem mit akarnak..
a motor alvázszáma: 4G5003213
ezta mocit 1978-81 ig gyártották alvázszámból azt veszem ki h xs400G típusjelölés...

Aki tud kérem segítsen melyik part numbert kellen megrendelni vagy mit írni nekik válasznak Előre is köszönöm
Sziasztok elektromos problémám van a honda st 1100 panom-on.
A gond az vele hogy nincs szikra,és nem lehet inditani a kormányról.
ESETLEG VALAKI ÉRT AZ ELEKTROMOS PROBLÉMA MEGOLDÁSÁHOZ?
S:O:S!KÖSZI!
Mé nem letté inkább asztalos? Gyújtsd meg
Szeva

Az attól függ hol durran! Karburátor felől hallod a durranást, vagy a kipufogóból? Illetve milyen kipufogód van fent, és milyen motorról beszélünk pontosan?

Amúgy ha nyitott dobot teszel fel törvényszerű lesz a durrogás, a gyári kipufogó rendszer is durrog, csak azt a kipufogódob folytottsága miatt nem hallod ki annyira. Ha felteszel egy nyitott kipufogót, azért fog durrogni mint állat mert egyrészt nyitott lett a kipufogó rendszered ami teljesen más áramlástani beállításokat vonzana maga utána a szelepeknél és a szívórendszernél egyaránt az ideális üzem érdekében, másrészt nagyobb lesz a nyitott kipufogó "szívó hatása", negatív nyomása ha úgy tetszik, ezáltal több benzint tud kiszippantani a hengerből kipufogási ütem közben, tehát szegényebb keverékkel is jár a motor. Valami nem kóser, msn-- adatlap
Nem ismered azt a szót hogy viccelödés?
hello az én motorom is ezt csinálta 4 ütemünek inditáskor nem szabad gázt adni. a gyertya aranybarnán jó. nem jól van be karburálva a motor vagy fel van lazulva a gyujtás . és a durrogás a szelepnek sem tesz jót. de ha üres a rendszered nincs benne folytás a benne fel gyülemlő benzin göz is be robbanhat nekem is ezt csinálta a ktm 620 sc és a te610 is ezt csinálja.,
Hali
Okosakat kérdezném hogy a KTM em azt csinálja hogy minden gázelvételnél vagy kicsiket durran vagy 1 kurvanagyot .....
Miért van ez ? a gyertya aranybarnára van égve
Foglalkozzak ezzel vagy sem ? mennyire bassza szét a szelepeket ?
Előre is köszike !
(találgatások nem érdekelnek csak konkrét válaszok!)
"...szerelő vagyok elméletileg..." Rosszul kezded.....
SEGITENE VALAKI. ?
Hali vettem egy husqvarna Te610 est és már a faszom kivan vele. szerelő vagyok elméletileg. :D regeteg motor javitottam már és raktam össze dobozbol szarabtól szarabigg. de iet még nem basztam hogy ful fel ujitottam egy husqvarna te610 est. szelep dugo vezérmütengely vezérmü lánc hajtókar csapágyak szimeringek. tömités készlet. és egy rohadt hangot nem birok ki csavarni a motorból. szelephézagott be állitottam. 0.15mm mind a 2 oldalon. a gyujtást ki mértem már ugyebár ezen AMAL SEM gyujtás van. ami szerintem egy kalap szar. de a megfelelö értékeket mutatja. a + és a - kábel között 12 V a zöld testkábel és a narancs sárga jeladó kábel között pedig 24. ezek a gyári értékek. karburátot a régi rajta. de rendesen át lett alkatrész pucoló géppel takaritva át fujva kompresszoral és benzint is kap uj gyertáyt is raktam már bele. a vezérlés pontosan jelre lett téve. már 4x is át néztem hogy hátha de mégse. Tehát benzin szikra van és motor hang nincs ha valaki tud segiteni hogy mit nézzek még át várok pár választ üdvözlet péter.
Sziasztok srácok.
Van egy eladó 50 ccm is blokkom Cagiva elefánt blokkom. Dugó és henger kell rá. Van mellé Két 50 es hengerem, meg az egyik henger mellé egy dugó is a henger és a dugó. Ha lehetne egyben adnám el a motort. Akit érdekel írjon nyugodtan, vagy telefonon is elérhető vagyok délutáni órákban 06706696899
Sziasztok!
Olyan embert keresek, aki tud gyújtást újratekercselni. Egyik ismerősömnek kellene a KTM-jén. csak precíz, jó dolgozó ember írjon!

Köszi előre is
Szeva ! Én kivettem a határológyűrűt az első variátornál és kifúrtam a 6 db görgőt keresztben egy 5-ös fúróval (így könyített lett :) ) és most egészen jól megy,viszont indítási gondom van.Legalább 10* rá kell rúgni,hogy elinduljon,viszont így is sokszor leáll.Olyan mintha az automata szivató nem csinálna semmit.Ha gázt húzok neki akkor ,meg azonnal leáll.Viszont ,ha elindul bemelegszik,utána szépen folyamatosan húz,megy jól (65),az alapjáratot is sikerült beállítanom ,mert olyat csinált eddig,hogy
ha bemelegedett ,akkor álló helyzetben (pl. lámpánál) 3000-et is pörgött.Néztek is a mellettem lévő autósok :) Van ötleted,hogy az automata szivatót hogyan lehet manuálisra átvarázsolni ? Közben megtaláltam a pontos nevét a mocinak egy fém táblán van rajta : NINGBO LONGJIA , LJ50QT-F.
Üdv mindenkinek ismét!
Most az lenne az aktuális kérdésem, hogy ha mögém ül egy 70 kilós ember, mennyit kell állítani a hátsó teleszkópón 400as Kawa ZXR-nél, milyen irányban kell, és mien eszközzel tudnám megoldani? Mennénk szerpentinezni, de úgy vettem észre, ez nem olyan mint a 250es, hanem sokkal jobban leül a háta ilyen esetben, lehet azért ,mert sportosabb a geometriája, futóműve gondolom. Nem szeretném ha elemelkedne egy kanyarban az eleje vagy ilyesmi, bár a 250essel jót szerpentineztem utassal(jobban tapadt a hátsó gumi...:)
Azt hiszem most a hátsó teló 60kilóra lehet állítva, mert az előző tulaj se volt egy nagydarab.
Tovább jutottam! Most már müködik minden jól,az öninditó is jófelé forgat,csak világitásom nincs abszolút! Index,fék lámpa van! Világitás csak úgy van ha a fesszabályzó testkábeléhez pluszt vezetek,de akor ha a fő test kábelt vázhoz teszem szikrit rendesen! Most akor lehet hogy a fesszabályzóm ment szarrá és amiat nincs világitás? Mert átnéztem az összes vezetéket és minden sérülést megszüntetem! Sajnos volt pár sérülés és az okozta a galibát,de most nem találom mi miat nincs világitás!
Motor szerelést vállalok! olcsón,gyórsan,megbízható munkát végzek! Monoron! 06-30-892-95-90 Hívjatok nyugodtan bármikor!üdv.

Nagymotorokat nem vállalok még! tehát 300ccm felett!
Sziasztok.
Olyanba kellene nekem segitség h a motoron hogy kössem direktre a hűtöventimet mert alapba nem kapcsolbe. Mit hova kössek ? köszikee
Hali.ha a kipuba durrog,akkor utógyújtás.a megszakítóval kezdj. Nézd meg milyen állapotú,ill.milyen a felülete.Ha be van égve,félrekopott,akkor csere.Lehetőleg olyat vegyél,aminek át van fúrva a közepe. /üllőn is,kalapácson is./Ha nem akarod cserélni akkor túreszelő,vagy finom polírpípir.Felcsiszolod és O.K.A gyújtást a felső holdponttól mérve 2,6mm-re állísd.Ekkor kezdjen a megszakító nyitni és amikor a fhp.-hoz ér akkorra legyen teljesen nyitott.A megszakító hézagot 0,4mmre állitod és hajrá. Remélem tudtam segíteni.Még valami: Nézd meg a szikrát.Ha erőteljes lilás akkor O.K.,ha sárgásan,gyengén muzsikál,akkor kondicsere. Üdv.
Na az elektronika mindig is nehéz volt nekem!
Szóval van hogy a test és a váz is áram alat van!
Hibák: nincs világitásom(Ha van akkor áram alat van a test és a váz is), Az öninditó visszafelé forog, van hogy ha az öninditó gombját megnyomom bekapcsol a világitás!
De ha volt világitásom, akor áram alat volt az egyik test kábel és a váz is,vagy ezzel ne foglalkozak,úgy kell lenie? Mert különben ilyenkor minden okés,csak az zavar hogy áram szaladgál ahol tudtzomal nem kéne!