Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen
Köszi szépen
Semmi1000!

Hát igen, tudnak meglepetéseket okozni.
Az egyik ismerősőmnek 07-es CBR 600RR-nél hasonló jelenségek voltak. Kiderült, hogy több 10000km-en keresztül zárt exup-al használta, pedig ő is sok szervizen végig ment. Hibalámpát stb. nem kapott. Gyakorlatilag hibás exup-al tönkre lehet tenni egy motort. A motor nagyobb kárt szenved, mintha versenypályán folyamatosan nagy terheléssel használnák.

Ez kb. olyan, mintha egy ruhával befognák a számat és fussak több km.-en keresztül. A blokk szinte folyamatosan túlhevűlt, amire a szenzorok is elég érzékennyek (össze-vissza rángatott, erős vibrációk voltak és csörgös volt)
tegyél rá egy vastagabb rongyot és locsold meg fékfolyadékkal
nekem egy éjszaka alatt felmarta, egy körömkefével egész jól lejött, itt-ott kellett dörzsölgetni csak
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy régi műanyag idomról,hogy lehet szépen festéket eltávolítani?
Sziasztok. Van egy 600as CBR-em, sajnos eszi az olajat, meg a váltója is nehezen veszi a sebességeket. Hozzánk legközelebb egy zirci szerelőt találtam. Dénes Árpád. Kinek mi a véleménye róla? Korrekt szerelő? Jól szerel? japán gépekhez mennyire ért? Ha valakinek van tapasztalata vele, kérem írjon. Köszönöm.
Nem szedtem még szét 98-as cbr blokkot,de gondolom nincs benne hisz sor 4-es,de azért írtam oda mert nem ismerem,de mégis van olyan motor ami bár ritka,de sor 4 létére van benne.Én azért minden esetre oda írtam,érzékeltetni hogy a hibát nem kint kell keresni.Elnézést a hibáért!
A CBR 600 F-ben hol van a kiegyenlítő tengely? Csak úgy kérdezem..
Csak okosan!És remélem meglesz a gond!Egy rossz csapágy vagy egy kis kopás vagy törés belül épp elegendő hogy a pontosan illesztett alkatrészeket,amiknek azért súlyuk is van és lendületük,azokat kizökkentsék.

Azért írj ha van valami!
Tehát belső hiba is lehetséges. Na arra nem is gondoltunk. Ha majd megyünk arra megmutatom, de addig remélem meglesz a hiba és ha lehet akkor orvosoljuk is.

Kösz.
Érdekes dolog ám az biztos.A 07-es és 08-as gépeken is, bár nem mindegyiken de ugyan ez a hiba mint amit te leírtál,és eddig senki nem jött rá soha.Ráz a motor abban a tartományban mint amit te is mondasz,viszont nem a felfogatás lesz hanem belül valami.Egy gép amiről tudom hogy ez volt a tünet,az sok szervizen keresztül ment,neki csapágyat kellett cserélni és a váltótengelyt de a hang ugyan úgy megmaradt és a remegés.
Én szívem szerint a kiegyenlítő tengelyre tippelnék nálatok vagy a csapágyra.Ne vedd ezt szinte semmibe hisz nem látom,nem hallom....úgy biztos könnyebb lenne....
98 és 60 ezer alatt kicsivel.
Hanyas évjáratú a motor és menyi km van benne?
Sziasztok.

Egy ismerősöm motorján valami nem klappol és sajnos minden ötletből kifogytam.

CBR 600 as. A probléma, hogy az egész motor berezonál bizonyos sebesség felett illetve fordulatszámnál. A sebesség olyan 140-170 ig, forfulatszám pedig 7 ezertől kezdődik. Először idomra gyanakodtunk, de mindent le és felraktunk csavarrögzítő, aztán kerékre gyanakodtunk, de rezgés közben kuplung és már el is tűnik a rezgés. Karbiszonkron is megvolt.

Esetleg ilyet csinálhat egy motortartó kilazulása vagy bármi eszetekbe jut szívesen fogadjuk.

Előri is kösz.
Sziasztok!
A karburátort azért cseréltem le, mert az egyik membrán ki volt szakadva és a yamahánál kb 65.000 HUF lett volna egy db, így vettem 20.000 HUF-ért egy komplett karbit két jó és két szakadt membránnal. A régi karburátor a korábbi szerelőm állítása szerint már igen kopott volt, ezért döntöttem úgy, hogy veszek egy másikat. (Hozzáteszem, hogy szerintem a régi szerelőm szakította ki azt az egy membránt is, a tisztítás utáni összeszerelésnél, csak utána elfelejtett szólni.)
A belső állapotáról már nem tudok semmit sem, mert jelenleg is szerelőnél van a gép.
A gyári csapágya talán a 6204. Persze lehet hogy tévedek....
Szerintem ez a szimmering: 20X30/34X5/6,1 és 20X42/43X8/9. A C4-es csapágy jobban igénybevett blokkba való, ha nagy fordulaton használod, esetleg 70-es hengered van, mivel nagyobb az illesztési hézaga. Bemelegedésig nagyobb hangja van mint a C3-nak, de üzem közben ezt abbahagyja.
köszi meg jöt a mail
Hali mindenkinek!

Eladó egy első és egy hátsó alumínium JT lánckerék 15/48-as fogszámmal.Zsír új.520-as lánchoz való.Véletlenül ilyet kaptam az 530-as lánchoz. De mivel felraktam a kerékre már nem cserélik ki.A lánc felhelyezése előtt raktuk fel utána vettük csak észre.Ha valakit érdekelne korrekt áron eladom.Új ára 15.000-! Közel féláron megszámítom mivel most vehetek egy 530-as lánckerék szettet is!

Üd.:Nagyi
itt a az mail cimem ger14@freemail.hu
Benzin ellátása biztosított? A karbikban a tűszelepnél szokott lenni egy kicsi szűrő, azok is tiszták?
Fúvókáid mérete megegyezik a gyáriakkal, nincsenek beszűkülve a furatok? valami világos helyen nézzél beléjük nagyítóval hogy látszódik-e benne lerakódás(alapjárati, teljesítmény rendszer fúvókái). alapjárati csavarok bevannak állítva rendesen? Miért cserélted le a karburátor sort? Membránok nincsenek kiszakadva? Tolattyúk alján lévő furatok megegyeznek a gyárival?
Szerintem a karburátorban lesz valami gebasz,mégpedig valami elért benne,vagy megrepedt vagy szétszakadt.A karburátor körül nézz át mindent ami gumi,nincs e valami kirepedve pl.
Ha közelebb lennél elvállalnám szívesen,hisz a mustang is motor,szerelő meg nem válogat.De a közeledben lehet tudnék egy szerelőt aki elvállalja.Email-en elküldhetem a számot!
Sziasztok!
Köszi a válaszokat!
Vissza szereltük a gyári légszűrőt az FZR-re, annyit változott a helyzet, hogy 1-esben rendesen kipörög, jól húz, de amint felváltok 2-esbe ismét ledadog, ahogy a továbbiakban a többi sebességfokozatban is. Egy két durranást is hallatott.
Azt gondolom, hogy ha 1-esben leforog, akkor az elektronikai hibát kizárnám.
A karburátor beállításával lehet valami keveredés.
Ha van még tipp mondjátok.
Üdv! Vlad!
Ja a sportlégszűrő valóban nem csúcsszuper minőségű, tettem fel képet róla.