Hát igen, tudnak meglepetéseket okozni.
Az egyik ismerősőmnek 07-es CBR 600RR-nél hasonló jelenségek voltak. Kiderült, hogy több 10000km-en keresztül zárt exup-al használta, pedig ő is sok szervizen végig ment. Hibalámpát stb. nem kapott. Gyakorlatilag hibás exup-al tönkre lehet tenni egy motort. A motor nagyobb kárt szenved, mintha versenypályán folyamatosan nagy terheléssel használnák.
Ez kb. olyan, mintha egy ruhával befognák a számat és fussak több km.-en keresztül. A blokk szinte folyamatosan túlhevűlt, amire a szenzorok is elég érzékennyek (össze-vissza rángatott, erős vibrációk voltak és csörgös volt)
tegyél rá egy vastagabb rongyot és locsold meg fékfolyadékkal
nekem egy éjszaka alatt felmarta, egy körömkefével egész jól lejött, itt-ott kellett dörzsölgetni csak
Sziasztok. Van egy 600as CBR-em, sajnos eszi az olajat, meg a váltója is nehezen veszi a sebességeket. Hozzánk legközelebb egy zirci szerelőt találtam. Dénes Árpád. Kinek mi a véleménye róla? Korrekt szerelő? Jól szerel? japán gépekhez mennyire ért? Ha valakinek van tapasztalata vele, kérem írjon. Köszönöm.
Nem szedtem még szét 98-as cbr blokkot,de gondolom nincs benne hisz sor 4-es,de azért írtam oda mert nem ismerem,de mégis van olyan motor ami bár ritka,de sor 4 létére van benne.Én azért minden esetre oda írtam,érzékeltetni hogy a hibát nem kint kell keresni.Elnézést a hibáért!
Csak okosan!És remélem meglesz a gond!Egy rossz csapágy vagy egy kis kopás vagy törés belül épp elegendő hogy a pontosan illesztett alkatrészeket,amiknek azért súlyuk is van és lendületük,azokat kizökkentsék.
Tehát belső hiba is lehetséges. Na arra nem is gondoltunk. Ha majd megyünk arra megmutatom, de addig remélem meglesz a hiba és ha lehet akkor orvosoljuk is.
Érdekes dolog ám az biztos.A 07-es és 08-as gépeken is, bár nem mindegyiken de ugyan ez a hiba mint amit te leírtál,és eddig senki nem jött rá soha.Ráz a motor abban a tartományban mint amit te is mondasz,viszont nem a felfogatás lesz hanem belül valami.Egy gép amiről tudom hogy ez volt a tünet,az sok szervizen keresztül ment,neki csapágyat kellett cserélni és a váltótengelyt de a hang ugyan úgy megmaradt és a remegés.
Én szívem szerint a kiegyenlítő tengelyre tippelnék nálatok vagy a csapágyra.Ne vedd ezt szinte semmibe hisz nem látom,nem hallom....úgy biztos könnyebb lenne....
Egy ismerősöm motorján valami nem klappol és sajnos minden ötletből kifogytam.
CBR 600 as. A probléma, hogy az egész motor berezonál bizonyos sebesség felett illetve fordulatszámnál. A sebesség olyan 140-170 ig, forfulatszám pedig 7 ezertől kezdődik. Először idomra gyanakodtunk, de mindent le és felraktunk csavarrögzítő, aztán kerékre gyanakodtunk, de rezgés közben kuplung és már el is tűnik a rezgés. Karbiszonkron is megvolt.
Esetleg ilyet csinálhat egy motortartó kilazulása vagy bármi eszetekbe jut szívesen fogadjuk.
Sziasztok!
A karburátort azért cseréltem le, mert az egyik membrán ki volt szakadva és a yamahánál kb 65.000 HUF lett volna egy db, így vettem 20.000 HUF-ért egy komplett karbit két jó és két szakadt membránnal. A régi karburátor a korábbi szerelőm állítása szerint már igen kopott volt, ezért döntöttem úgy, hogy veszek egy másikat. (Hozzáteszem, hogy szerintem a régi szerelőm szakította ki azt az egy membránt is, a tisztítás utáni összeszerelésnél, csak utána elfelejtett szólni.)
A belső állapotáról már nem tudok semmit sem, mert jelenleg is szerelőnél van a gép.
Szerintem ez a szimmering: 20X30/34X5/6,1 és 20X42/43X8/9. A C4-es csapágy jobban igénybevett blokkba való, ha nagy fordulaton használod, esetleg 70-es hengered van, mivel nagyobb az illesztési hézaga. Bemelegedésig nagyobb hangja van mint a C3-nak, de üzem közben ezt abbahagyja.
Eladó egy első és egy hátsó alumínium JT lánckerék 15/48-as fogszámmal.Zsír új.520-as lánchoz való.Véletlenül ilyet kaptam az 530-as lánchoz. De mivel felraktam a kerékre már nem cserélik ki.A lánc felhelyezése előtt raktuk fel utána vettük csak észre.Ha valakit érdekelne korrekt áron eladom.Új ára 15.000-! Közel féláron megszámítom mivel most vehetek egy 530-as lánckerék szettet is!
Fúvókáid mérete megegyezik a gyáriakkal, nincsenek beszűkülve a furatok? valami világos helyen nézzél beléjük nagyítóval hogy látszódik-e benne lerakódás(alapjárati, teljesítmény rendszer fúvókái). alapjárati csavarok bevannak állítva rendesen? Miért cserélted le a karburátor sort? Membránok nincsenek kiszakadva? Tolattyúk alján lévő furatok megegyeznek a gyárival?
Szerintem a karburátorban lesz valami gebasz,mégpedig valami elért benne,vagy megrepedt vagy szétszakadt.A karburátor körül nézz át mindent ami gumi,nincs e valami kirepedve pl.
Ha közelebb lennél elvállalnám szívesen,hisz a mustang is motor,szerelő meg nem válogat.De a közeledben lehet tudnék egy szerelőt aki elvállalja.Email-en elküldhetem a számot!
Sziasztok!
Köszi a válaszokat!
Vissza szereltük a gyári légszűrőt az FZR-re, annyit változott a helyzet, hogy 1-esben rendesen kipörög, jól húz, de amint felváltok 2-esbe ismét ledadog, ahogy a továbbiakban a többi sebességfokozatban is. Egy két durranást is hallatott.
Azt gondolom, hogy ha 1-esben leforog, akkor az elektronikai hibát kizárnám.
A karburátor beállításával lehet valami keveredés.
Ha van még tipp mondjátok.
Üdv! Vlad!
Ja a sportlégszűrő valóban nem csúcsszuper minőségű, tettem fel képet róla.
Hát igen, tudnak meglepetéseket okozni.
Az egyik ismerősőmnek 07-es CBR 600RR-nél hasonló jelenségek voltak. Kiderült, hogy több 10000km-en keresztül zárt exup-al használta, pedig ő is sok szervizen végig ment. Hibalámpát stb. nem kapott. Gyakorlatilag hibás exup-al tönkre lehet tenni egy motort. A motor nagyobb kárt szenved, mintha versenypályán folyamatosan nagy terheléssel használnák.
Ez kb. olyan, mintha egy ruhával befognák a számat és fussak több km.-en keresztül. A blokk szinte folyamatosan túlhevűlt, amire a szenzorok is elég érzékennyek (össze-vissza rángatott, erős vibrációk voltak és csörgös volt)
nekem egy éjszaka alatt felmarta, egy körömkefével egész jól lejött, itt-ott kellett dörzsölgetni csak
Tudnátok abban segíteni, hogy régi műanyag idomról,hogy lehet szépen festéket eltávolítani?
Azért írj ha van valami!
Kösz.
Én szívem szerint a kiegyenlítő tengelyre tippelnék nálatok vagy a csapágyra.Ne vedd ezt szinte semmibe hisz nem látom,nem hallom....úgy biztos könnyebb lenne....
Egy ismerősöm motorján valami nem klappol és sajnos minden ötletből kifogytam.
CBR 600 as. A probléma, hogy az egész motor berezonál bizonyos sebesség felett illetve fordulatszámnál. A sebesség olyan 140-170 ig, forfulatszám pedig 7 ezertől kezdődik. Először idomra gyanakodtunk, de mindent le és felraktunk csavarrögzítő, aztán kerékre gyanakodtunk, de rezgés közben kuplung és már el is tűnik a rezgés. Karbiszonkron is megvolt.
Esetleg ilyet csinálhat egy motortartó kilazulása vagy bármi eszetekbe jut szívesen fogadjuk.
Előri is kösz.
A karburátort azért cseréltem le, mert az egyik membrán ki volt szakadva és a yamahánál kb 65.000 HUF lett volna egy db, így vettem 20.000 HUF-ért egy komplett karbit két jó és két szakadt membránnal. A régi karburátor a korábbi szerelőm állítása szerint már igen kopott volt, ezért döntöttem úgy, hogy veszek egy másikat. (Hozzáteszem, hogy szerintem a régi szerelőm szakította ki azt az egy membránt is, a tisztítás utáni összeszerelésnél, csak utána elfelejtett szólni.)
A belső állapotáról már nem tudok semmit sem, mert jelenleg is szerelőnél van a gép.
Eladó egy első és egy hátsó alumínium JT lánckerék 15/48-as fogszámmal.Zsír új.520-as lánchoz való.Véletlenül ilyet kaptam az 530-as lánchoz. De mivel felraktam a kerékre már nem cserélik ki.A lánc felhelyezése előtt raktuk fel utána vettük csak észre.Ha valakit érdekelne korrekt áron eladom.Új ára 15.000-! Közel féláron megszámítom mivel most vehetek egy 530-as lánckerék szettet is!
Üd.:Nagyi
Köszi a válaszokat!
Vissza szereltük a gyári légszűrőt az FZR-re, annyit változott a helyzet, hogy 1-esben rendesen kipörög, jól húz, de amint felváltok 2-esbe ismét ledadog, ahogy a továbbiakban a többi sebességfokozatban is. Egy két durranást is hallatott.
Azt gondolom, hogy ha 1-esben leforog, akkor az elektronikai hibát kizárnám.
A karburátor beállításával lehet valami keveredés.
Ha van még tipp mondjátok.
Üdv! Vlad!
Ja a sportlégszűrő valóban nem csúcsszuper minőségű, tettem fel képet róla.