Nem látom és nem hallom a motort de egy ennyi idős motornál előbb gyanakodnék a gyertyára meg a karburátorra mint elektronika.Főleg ha csak időnként.Rá kellene nézni!Viszont ha elektronika akkor is fel lehet tenni a kérdést hogy melyik része......?Én azt mondom egy kis átnézés és kipucolás és elképzelhető hogy megoldódna a probléma!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.... apum venne egy XJ 400 ast , 93 as évjárat. Hibája hogy 2.henger időnként leáll . Ez volt a leírásba.
Mi lehet szerintetek a baja ? Gondoltunk a gyertyára , de mondták hogy lehet a gyújtás elektronikával van gond.... Tudnátok egy körülbelüli árat mondni menyiért lehetne megszerelni vagy valahol utánanézni ?
Üdv Bálint
Heló srácok, megtudná mondani nekem vki a felvő vizes minarelli főtengely csapágy méreteit?, szimering méreteket, és hogy melyik csapány a legjobb, tartósabb (c3 c4.... ), Malaguti f12 lc (97) előre is köszi
Milyen az a "sportlégszűrő"? Gondolom a kispolszkilégszűrőt raktátok fel amit szeretettel próbálnak sportlégszűrőnek árulni főleg autósboltokban. Ha az van rajta sosem lesz jó, ja meg 10X annyi ganajt enged be mint a gyári.
hello! valaki tudna 1 jó tanáccsal ellátni van 1 simson s51-esem eddig minden jó volt rajta 1 ideje de tegnap + ma se tudtam kihúzatni mert a kipufogó elkezdet durrogni és az miért van? A gyújtás állítódót el vagy mi? Előre is köszönöm!
Üdvözlök Mindenkit!
Tanácsra lenne szükségem!
Egy 91-es évjáratú Yamaha Fzr 1000 exup makrancoskodik.
Érdekes a probléma, karburátort cseréltem benne, össze lett hangolva a sportlégszűrővel a kipufogóval, minden be lett állítva. A motor álló helyzetben a szerelőpadon tökéletesen működik, jó a hangja, rendesen felpörög, bivaly, azonban menet közben, minden sebességi fokozatban, kb 5000-6000-es fordulatszám környékén mintha letiltana, ledadog. Olyan mintha elvenné a gyújtást.
Próbáltuk a szerelővel visszarakni az eredeti karbit, de azzal is ezt produkálja. Most már a szerelő is tanácstalan, pedig ismeri az FZR-t elég jól, mert ilyennel versenyeztek hajdanán.
A karburátort rátettük egy másik motorra, az tökéletesen működött vele.
Gyújtás problémára gyanakodva kicseréltem a gyertyákat, a gyújtókábeleket, nincsen változás. A gyertyák szépek nem kokszosak.
Még megpróbáljuk visszatenni a gyári lészűrőt, nem-e túl sok levegőt kap.
Ha van valakinek tippje szívesen veszem!
Előre is köszi mindenkinek!
Üdv! Vlad!
Udv sokkal konnyebben tekeri az oninditot eddig super! Pedig az akksiba nem sok kraft volt es megis indult! Ma ketszer probaltam majd holnap delelott is megnezem meg befujom a csatikat wd 40-el! Nem artok vele! Sajna a heten delutanos vagyok! Amugy kosz az eddigieket irtam email-t neked:-)
Sajnos ez nem jó jel
Valószínű hogy váltó problémád van,a váltó fogaskerekén lévő kapcsolókörmök és a léptető villa kopása okozza ezt a jelenséget...
_Bontott váltót szerintem olcsó pénzért talász..
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A gép egy 125-ös Piaggio Skipper.( Gilera Runner blokkos). Szét van szedve az egész blokk. Amikor összehúztuk a blokkot a főtengely szorul. Ha meglazítjuk egy-két tized mm-t a csavarokat, akkor tökéletesen forog. A csapágyház és az illesztések teljesen tiszták. A főtengelyen a csapágy ütközésig a helyén van. Gondoltuk szétszedjük még egyszer(5x) és összerakjuk hátha jobb lesz, de nem, ugyanúgy szorul ha meghúzzuk a csavarokat. Kopogtattuk a blokkot, a főtengelyt is bronzal de nem lett jó.
Hozzáértők tanácsát várom!
sziaztok nekem van cbr 600 rr és olyt csinál másodikba mész és huzod neki olyan mint ha rákuplongolna menet közbe vagy nem tom mit csinálhat hogy mitöl lehet ez?
engem alig használt / használt / új ( persze műszaki képes ) hátsó féktárcsa érdekelne egy 2001-es Yamaha majához.
akár utángyártott is jó, a lényeg hogy műszakin átslisszoljon ( van egy olyan gyanúm miszerint egy pici 8-assal a tárcsában, már nem fog átmenni )
ha esetleg szeged, vagy környékén tudtok olyan helyet ahol ilyemire lehet bukkani, azt megköszönném, ha valaki megemlítené :)
Egy kis segítséget szeretnék kérni.... apum venne egy XJ 400 ast , 93 as évjárat. Hibája hogy 2.henger időnként leáll . Ez volt a leírásba.
Mi lehet szerintetek a baja ? Gondoltunk a gyertyára , de mondták hogy lehet a gyújtás elektronikával van gond.... Tudnátok egy körülbelüli árat mondni menyiért lehetne megszerelni vagy valahol utánanézni ?
Üdv Bálint
Tanácsra lenne szükségem!
Egy 91-es évjáratú Yamaha Fzr 1000 exup makrancoskodik.
Érdekes a probléma, karburátort cseréltem benne, össze lett hangolva a sportlégszűrővel a kipufogóval, minden be lett állítva. A motor álló helyzetben a szerelőpadon tökéletesen működik, jó a hangja, rendesen felpörög, bivaly, azonban menet közben, minden sebességi fokozatban, kb 5000-6000-es fordulatszám környékén mintha letiltana, ledadog. Olyan mintha elvenné a gyújtást.
Próbáltuk a szerelővel visszarakni az eredeti karbit, de azzal is ezt produkálja. Most már a szerelő is tanácstalan, pedig ismeri az FZR-t elég jól, mert ilyennel versenyeztek hajdanán.
A karburátort rátettük egy másik motorra, az tökéletesen működött vele.
Gyújtás problémára gyanakodva kicseréltem a gyertyákat, a gyújtókábeleket, nincsen változás. A gyertyák szépek nem kokszosak.
Még megpróbáljuk visszatenni a gyári lészűrőt, nem-e túl sok levegőt kap.
Ha van valakinek tippje szívesen veszem!
Előre is köszi mindenkinek!
Üdv! Vlad!
Miújság a géppel?
Sajnos ez nem jó jel
Valószínű hogy váltó problémád van,a váltó fogaskerekén lévő kapcsolókörmök és a léptető villa kopása okozza ezt a jelenséget...
_Bontott váltót szerintem olcsó pénzért talász..
Segítségre lenne szükségem. A gép egy 125-ös Piaggio Skipper.( Gilera Runner blokkos). Szét van szedve az egész blokk. Amikor összehúztuk a blokkot a főtengely szorul. Ha meglazítjuk egy-két tized mm-t a csavarokat, akkor tökéletesen forog. A csapágyház és az illesztések teljesen tiszták. A főtengelyen a csapágy ütközésig a helyén van. Gondoltuk szétszedjük még egyszer(5x) és összerakjuk hátha jobb lesz, de nem, ugyanúgy szorul ha meghúzzuk a csavarokat. Kopogtattuk a blokkot, a főtengelyt is bronzal de nem lett jó.
Hozzáértők tanácsát várom!
akár utángyártott is jó, a lényeg hogy műszakin átslisszoljon ( van egy olyan gyanúm miszerint egy pici 8-assal a tárcsában, már nem fog átmenni )
ha esetleg szeged, vagy környékén tudtok olyan helyet ahol ilyemire lehet bukkani, azt megköszönném, ha valaki megemlítené :)