Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor viszont tényleg minden jel arra utal hogy önindító!Szerintem szedd le,szedd szét és nézz körül miújság benne!
Helo megint! A problemam megmaradt! Feltoltott akksival elindul a gep! Másodjára mar nehezen forgat! Probaltam egy masik akksirol is akkor is nehezen indul nagyon nehezen! Szal akksi jo! Akkor mi lehet a gond? Mar egy kicsit el vagyok kendove! Nem tudom mit csinaljak. Mit nezzek valaki azt mondta az inditomotor! A generator jo mert visszatolt csak mikor inditani akarnam megint akkor mar nehezen forgatja!
köszönöm az instrukciókat... akkor a vizsgáim után neki is látok hülyére bontani a gépet, és kipucolni belőle mindent.
Köszönöm a gyors válaszokat.
Hello. Kitakaritottam a karbit, hozzanyultam a levego allito csavarhoz is, de max 1 negyedet forditottam el. A moci megy is szepen de a fogyasztasa az megnott 3.5 rol 6-7 re kb.
Mi a nyavajarontas lehet a gond? \
Sok esetben ugyan az a bowden találkozik a karbinál szóval semmi extra.A karbihoz meg érdekesen lehet hozzáférni,ezek a nagy robogók olyanok hogy kezdhetsz neki a bontásnak a leghátuljánál és úgy szépen az egymásra csúsztatott idomokat leszedni.
még kezdő vagyok ennek a gépnek a kezelésében, de a gázkarból miért jön ki 2 bowden is? :S
"...mindenki szidja ezeket a szerencsétlen kínai csodákat ..." Kitudja miért....
Ne ne bazz. Elkezdtem olvasni mintha valami komoly szöveg lenne, aztán rájöttem hogy hol a hiba......
ez oké, de hogy férek hozzá a karbihoz? :) kis robogóknál megszoktam hogy kiveszem az ülést, és az az alatti " box " -ot de ennél hogy a viharba férek majd oda? :) az ülést és az az alatti boxot megpróbáltam kivenni, de csak odáig jutottam hogy egy halom csavart kitekertem belőle, de a box csak nem akart kijönni... esetleg máshonnan kell majd hozzáférni?
Nem biztos hogy csak állítani kell az alapjáratin,szerintem először szedd szét és takarítsd ki az egész karbit és a légszűrőt, ha nem változik akkor tekergesd az állítócsavart.De szerintem egy alapos takarítás megfogja oldani a problémát,az alapjárat csak úgy nem szokott elmászkálni,annak oka van!
Sziasztok!
nemrég a tulajdonomba került egy Yamaha Majesty YP250-es gép, nagyon szeretem, de van vele egy pici gondom, ha felmelegszik a motor, üzemi hőmérsékletre, akkor ugye a szívató kikapcsol, és volt alapjárat - nincs alapjárat...
hol találom meg ebben a gépben az alapjárati állító csavart?
facetheproo@citromail.hu
itt elérhető vagyok, és előre is köszönöm a segítséget.
Szia! Fiamnak is ilyen motorja van,benzincsap hibályából egyszer vékonyan folyt a benzin,azt nézzétek meg hogy folyik e rendesen,karbitisztítás mindenképpen,úszó is be szokott feszülni az úszóházba,szarul van illesztve.Az 50-es keverék szerintem kevés neki,én 40-esre szoktam legalább.Üdv Peti
Üres tankkal érkezett(posta miatt).Öntöttem bele kb fél litert a bekevert benzinből.Nagyon szépen ment napokig, (sosem fogyott ki teljesen) most még kb fél liter van a 2 literből.Mindig ujra lehet indítani de mindig ugyan ez van.Megpróbálom kipucolni valahogy és megírom az eredményt.Ezeket annyira összerakták, hogy alig lehet odaférni a cucchoz.
Ezért mondjuk tényleg felesleges idejárni...
Miután leáll rögtön lehet újra indítani? Ezt hányszor lehet eljátszani vele? Egy helyben alapjáraton meddig jár?
Az olajat amikor beleöntötted a benzinbe összekeverted rendessen? (megráztad a motort jó alapossan?)
Ezeknek nem valami vastag a benzin csöve.
Ereszd le az üzemanyagot, és indulj el a tank tisztítással, aztán benzincsap, szűrő, karburátor...
De először megpróbálhatod levenni a benzincsövet és belefújni finoman kompresszorral, vagy szájjal a tank felé és a karburátor felé is. Majd egy csavarhúzó kemény felével megkopogtatni határozottan a karburátor alját.

Mikor megvetted akkor ment rendessen?
Kifogyott a benzin, tankoltál és azóta nem megy?
Akkor biztossan dugulás.
Köszi.Kicsit gyanus volt nekem a sok blabla az előbb, meg 2. henger egy berántós 2 üteműn....
Szia!

Nem tudom miért kell parasztnak lenni gondolok itt "motorszerelo" kollégára, ha valaki kérdez valamit miért kell baromságokat írni.


Karbit tisztítsátok ki, az lenne az első lépés, benzinszint állítás, esetleg ha így elfogy rá kéne nézni eleget átenged-e a tűszelep az úszóházban, tehát nem az-e a gond, hogy lassan folyik le a benzin.

Üdv!
Köszi.Holnap visszatérünk a témára,ma mennem kell.
kicsréled a kipufogót a minarelli fekvőhengeres motor kipuja passzol rá aprilia scarabeo pl és 15-2O al fog többet menni
Minden fojtás benne van,ha tudod mit kell kiberherni,megköszönném :)
2300 km van benne,olyan mint az új gép :)
2 ütemű ,léghűtéses
4 ütemű ? vagy 2 ütemű ?
Köszi.De most ez nekem egy kihívás,mert mindenki szidja ezeket a szerencsétlen kínai csodákat (Longija LJ50QT-F) és kiváncsi vagyok
mit tudnak.Persze,egyszerűbb lenne venni egy tuningolt Aprilia-t ,de hol ott a kihívás ? :) Ráülsz a készre és húzod neki.Vagy megveszed tuningolatlanul a Malaguti f15-öt és megveszed hozzá a cuccokat rászereled és megint csak húzod neki... De egy kínainál sok a kihívás :)
Nem akarok én versenygépet készíteni belőle,de egy 70-es tempót biztosan ki lehet hozni belőle és lámpánál dinamikus indulást.Ennyi lenne a cél.
90% üzemanyag pumpa hiba. Be kellene kötni egy nyomásmérőt a rendszerbe, és azt figyelni... Fi lámpa nem világít, vagy nem villog? TPS szenzor beállítás?
eladod és veszel egy olasz robeszt kevesebb szopcsi lesz vele és van hozzájuk tuning cucc egy rakás gyártótól