Hali!
Az attól függ milyen moci,és hogy hol csináltatod és kivel!Mivel ahhoz a blokkot szét kell kapni,vegyünk most nagy gépet,akkor az belefut néhol 80-100.000-be,de még lehet így is keveset mondtam,de ha csak olyan szerelőt keresel aki otthon is dolgozik nem csak szervíz, (sok ilyen van) akkor nem vészes általában fél ár vagy még annyi sem.Egyén függő!
hali .ezt az üzit nekem szántad?:) merthogy nem az enyémre irja,h válasz,ccsak a tartalmából inkább tűnik az én kérdésemre válasznak,mint amire itt valójában mutat a link:D
nah, ez a szinkroncsatlakozó ez hol található pontosan a karbin,megnézem,hátha ott lesz az árulás,amugy ma próbálgattam, felül se megy ugy mint kéne, 2500ig nagyon gáz,felette jobb,de ott se úgy megy mint kéne,cseréltem ma benne gyertyasort, ssemmi javulás,ez a karbi gyanus nekem, kitakaritottam,membránokat,tűket megnéztem,minden okés,ez a szinkron csatlakozó esetleg jó ötlet lehet,akkor hol nézzem pontosan?:)
előre is köszi
üdv
Ha teljesen gyári akkor tuti van benne valami fojtás ahogy mondod.Nézd meg a varió részénél a két tárcsa között van e egy kis távtartó persely,ha van akkor azt vedd ki hogy a két tárcsa közelebb tudjon menni egymáshoz,ezen kívül még elektronika szokott lenni amit csak rádugsz és kész!De a variónál az a kis persely jelentősen javít a helyzeten,valamit kicserélheted benne a görgőket is!
szia!nekem akkor csinált ilyet az RR, amikor az egyik szinkroncsatlakozó dugós volt és lelőtte egy indításnál.ettől függetlenül lehet gyertya is.a melegedés az fura.az út alatt nem volt semmi fura?Üdv!
Sziasztok ! Egy QM BETA boldog tulaja lettem.Tudom sokan szidják ezeket a mocikat,de nekem jó lesz :) Annyit szeretnék rajta összesen tuningolni (minden még a gyári rajta),hogy lámpánál lendületesen induljon el.Nem célom ezzel a mocival elérni az "iszonyat" sebességet.Nem is arra való.De annyit biztosan ki lehet belőle szedni,hogy menjen 70-el és lámpánál jó lendületesen induljon el.Jelen pillanatban 50-nél leszabályoz,de érzem rajta menne még,de a gyári folytás(ok),leszabályozzák.Aki tud nekem segíteni,mit merre,azt megköszönném.Nem akarok rá 70-es hengert,meg semmi tuning kipuf,csak a folytások eltávolításában kérnék segítséget.Köszönöm.Autószerelő műhelyben dolgozom,mint autóklímás,valami fogalmam van a motorokról,de súgjatok ,pláne akinek ilyen mocija van és "folytástalanította" :) Attila
Hali!
Találkozott már valaki pici DID 270h-s láncal?
Picike suzuki robogóba kinyúlt és kéne bele egy új hol érdemes az ilyet keresni?
KB milyen árakba mozoghat?
Köszi!
Sziasztok! A segítségetek kérném. Gsxr 750 '99-es Amotor bal oldaláról (ha szemből nézzük akkor jobb oldalról) hallok valami cicergést. Ez hidegen egyáltalán nincs csak melegen, és az az érdekes hogy valamikor nem csinálja. Alapjáraton is is lehet hallani de ott teljesen ütemtelenül ciccen egyet-egyet fordulaton viszon ütemsen csinálja 2800 és 4000-es fordulat között főleg motorféknél és ebben a fordulatszám tartományba tartott gázon nagyon lehet hallani. Szelephézagok jók, szívó15 kip.250 mindegyik. Ezeknek tudom hogy gyári hibája a vez. lánc feszítő, de az a blokk másik oldalán van és az csöndbe van onnan nem hallok semmit. Mi lehet az? Én már teljesen tanácstalan vagyok. Köszi a segítséget. És ha kérhetném a 16 évesek kíméljenek meg. Ne írkáljanak mindenféle hülyeségeket mert kikészülök rajtuk.
Hali.
elmentünk motorozni valamelyik nap,és menet közben azt vettem észre,hogy az alapjárat 1300ról lement 1000re,a nyomaték eltünt alapjárat-2500fordulat között,vagyhát olyan dadogósan kicsit hörgősen nehézkesen megy 2500ig terhelés alatt,felette ugyanolyan mint régen volt,jah és jobban is melegszik a motor,mint eddig.
karbisort kiganéztam, semmi javulás... ötletek? haver aszonta a gyertyák lehetnek szarok.
Normális hogy melegben ( 20 c fok körül) az automata szívató nem működik ? Beindítom és egyből pöpecül jár a motor.Kérdésem még hogy ha meleg van akkor azért nem kéne pár másodperce bekapcsolnia?
Oldalsztender érzékelő van rajta? Az produkál ilyent. Funkcióját tekintve arra való, hogy ne induljon el a jóember úgy, hogy kint felejtette a kitámasztót, ezért lefullasztja a motort. Ha meghibásodott, akkor is produkálhat ilyent. Vagy a kuplungkarnál lévő érintkezőket nézd meg.
Sziasztok, ujabb probléma lépet fel a 600-as yamaha XT-mnel, begyujtom megy picit lodoz aztán behuzom a kuplungot berakom wagy az 1-est wagy a 2-est es leful, bedoglik mielott kiengedném a kuplungot , ugyhalom mindha nemkapna szikrát wagy nemtudom, de nemfér a fejmbe, walaki esetleg tunna nekm segíteni? fontos lenne
Az attól függ milyen moci,és hogy hol csináltatod és kivel!Mivel ahhoz a blokkot szét kell kapni,vegyünk most nagy gépet,akkor az belefut néhol 80-100.000-be,de még lehet így is keveset mondtam,de ha csak olyan szerelőt keresel aki otthon is dolgozik nem csak szervíz, (sok ilyen van) akkor nem vészes általában fél ár vagy még annyi sem.Egyén függő!