Sziasztok! SOS kellene egy kis segítség! 2006-os SV1000S tulaj vagyok! 2db titán Bódis dob van rajta, meg benne van még a lambdaszonda. 110-nél, 150-nél, vagy bármely más sebességnél, ha csak tartom a fordulatot és egy gázállással haladok, a motor szaggat folyamatosan. A motornak hibátlan alapjárata van. Nem durrog, hibátlanul gyorsul. De a folyamatos haladást nem kultiválja.
Elvileg minden vákumcsövet átnéztem, folyamatosan szervizelt, légszűrő is tiszta, a benzin is jó. Ezt hónapok óta csinálja és nem találom a hibát. Ha tudnátok valami ötletet vagy tapasztalatot, kérlek segítsetek. Ráadásul holnap mennék vagy 400km-t,de ez igy nem olyan jó. Városban nem zavart mert itt nem megyek egy tempoban. Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv: Jano
Valami eldugulhatott. Nézz bele a 2-es henger szívó szelepébe, ezeknek a pocketeknek a nitrogénes szelepe általában ereszteni szokott, és ezért nem megy többet 150m nél,.
Vagy talán a gumibizgentyű az injektorsor alatt, az el szokott öregedni a belpiacos gépeknél a hirtelene klímaváltozás miadt.
Egyszerű megoldásként ki kell szedni, és egy csavart betekerni a helyére.
Talán a benzincsap vákummembránja elszakadt, esetleg a főfúvóka féklevegőszivattyúja eldugította a nyomáskapcsoló relét, és nem kap sziliciumkarbidot a powercsattanólepke.
Sziasztok. Tudom kissé furcsa :-) de nem vagyok nagy motoros. Vettem a kisfiam szülinapjára (kb 1.5 hete) egy pocket bike-ot.Szinte uj kb 2 km volt benne.Karc sehol stb.Keveréket 1:50 arányban raktam bele természetesen 2t-s olajjal.Kb két napja jött elő olyan probléma, hogy beindítom(szivatóval) szivató ki mocira fel és kb 100-150m-t megy és bruhaházva, vagy csak simán leáll.SDzivató, indít és ugyanez.Mi lehet a gubanc? A gyertyát beköpte, megtakarítottam, de ugyanez.Rossz a benzin keverék és bekoszolta a karbit?Már az agyamra megy a gyerek meg menne.Segítség!Köszii előre is.
Egy amatőr :-)
Sziasztok ! Van valakinek tapasztalata a QM Beat nevű robogóval ?
Keresek olyan valakit ,aki kicsi tuning ügyben tudna segíteni.Az is elég lenne,ha valaki megmondaná milyen motor is van ehhez ,illetve milyen alkatrészekre lehet cserélni a gyári cuccot.Gondolok ilyenre : ha pl. jó lenne bele a yamaha jog cucc stb. Az is jó lenne,ha valaki tudna olyan oldalt adni,ahol ilyen motorokról szól a csevely :) Attila
szasztok
uj indexeket kapott a mocc
de az 5 w helyett csak 3 w os izzók vannak benne ilyen pici cseresznyeizzók! ha netán nem kapok 5 wattosba mit tudok vele kezdeni h villogjon is ne csak világítson?
nemtom keni e valaki a témát a kdx 125el kapcsolatban abból is azt h a powerszelepeket hogy lehet állitani.
Én egy állitási lehetőséget látok de nem merem átállittani nehogy nagyobb bajt csináljak mint jot.
elöre is köszi
A link nem jó.Holnap megyek a motoromba aksit venni a boltban ezt a két típust árulják a gépemhez. Amelyiknek a teteje teljesen zárt azt fektethetem illetve az oldalára dönthetem ? A másik amelyik képen a tartályok vannak az olcsóbb de azt hanyagolnám akkor.Szóval akkor a teljesen zárt legyen?
Nem tudom pontosan mi lehet a gáz bár nekem gyanús hogy a gyűrű,ha pedig az akkor még össze kell állni,bár ezt ki tudod deríteni,menj nagyon olajos benzinnel,ha gyűrű a baj akkor csitulni kell a hangnak.Mit cseréltél még benne?
Sziasztok! Olyan problémám van hogy most cseréltem dugót a simómba, de nagyon ciripel a gyűrű,persze csak 40-fölött mi lehet a baj? Valaki segítsen.Ja S51.
én olyan akut tettem a robeszba ami a szünetmentes tápokban van
az teljesen zárt, és jóval olcsóbb volt mint a motorba való zselés
aztán annak mindegy hogy áll akár a feje tetején is lehet
Baj ha az új akkumulátor fektetve rakom be a motorba ? Sajnos a gyári kialakítás csak ezt teszi lehetővé a gyári aksival is.A boltban azt mondták nem tesz jót az aksinak .Ezt a gondozás mentes savas aksit vegyem vagy ami zselés.?
Sziasztok!
Olyan fontos kérdésem lenne, hogy nekem van egy 2006-os Rieju MRX 50-es endurom, és a kipufogó elejénél van egy ilyen füst-elvezető cső. Az folytja valamennyire a motort? Ma viszem CO-hegesztőshöz, mivel van a kipufogón egy lyuk, és azzal együtt akkor a füst-elvezetőt is le lehetne szedni. Szóval akkor a kérdés: a füst elvezető valamilyen mértékben folytás vagy nem? Hallottam ezt is, azt is...Köszi, Imi.
Szerintem nézd végig valahol nem kap-e falsot a csonkoknál.
Plusz mérj rá az akksira mennyit tölt13,7-14.7 volt között van alapjárattól 6-7 ezerig akkor nicsn gond.
Az is előfordulhat, hogy valami elektromos bibi, nekem a 400 RR járt összevissza amikor nem volt tőkéletes a töltés meg félig szétcsapta a CDI-t.
hali.szelepnézag volt mérve tavaly szezon kezdet elött,rendbe volt mind.karbi szinkron az már ráférne,na de az egyik pillanatról a másikra nemhinném hogy igy elállítódik vagy ilyesmi,ilyen drasztikus szinten.megnézem majd ezeket a csavarokat,láttam is őket tegnap amikor a karbit takaritottam,még gondolkodtam is hogy mi lehet az:D denem néztem végig hogy mindbe benne van e,de gyanítom hogy benne van.membránok rendbe vannak azt is néztem.
4 csavar van a szívócsonkon(az öntvényben) 5 ös csavarok. Ha kicsavarod és beteszel a helyére egy közdarabot, oda tudod csatlakoztatni a szinkronórát. Az egyiken nekem gumidugó volt lehet gyárilag de nemtudom miéárt, mert a benzincsapom nem vákuumos.Szóval nekem azt lőtte le, becsavartam a heéyre egy 5 ös csavart és kész is lett:)
Esetleg azt érdemes megnézni a membránok nincsenek-e elrepedve.
Amúgy indításkor nincs gond se hidegen se melegen?
Nemtudom miért ne arra írta, pőedig arra kattintottam,akkorelnézést :)
Elvileg minden vákumcsövet átnéztem, folyamatosan szervizelt, légszűrő is tiszta, a benzin is jó. Ezt hónapok óta csinálja és nem találom a hibát. Ha tudnátok valami ötletet vagy tapasztalatot, kérlek segítsetek. Ráadásul holnap mennék vagy 400km-t,de ez igy nem olyan jó. Városban nem zavart mert itt nem megyek egy tempoban. Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv: Jano