Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! SOS kellene egy kis segítség! 2006-os SV1000S tulaj vagyok! 2db titán Bódis dob van rajta, meg benne van még a lambdaszonda. 110-nél, 150-nél, vagy bármely más sebességnél, ha csak tartom a fordulatot és egy gázállással haladok, a motor szaggat folyamatosan. A motornak hibátlan alapjárata van. Nem durrog, hibátlanul gyorsul. De a folyamatos haladást nem kultiválja.
Elvileg minden vákumcsövet átnéztem, folyamatosan szervizelt, légszűrő is tiszta, a benzin is jó. Ezt hónapok óta csinálja és nem találom a hibát. Ha tudnátok valami ötletet vagy tapasztalatot, kérlek segítsetek. Ráadásul holnap mennék vagy 400km-t,de ez igy nem olyan jó. Városban nem zavart mert itt nem megyek egy tempoban. Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv: Jano
Köszönöm a gyors választ, de mint írtam nem vagyok túl nagy motor szaki így ezek nekem kissé kínai.Esetleg egyszerűbben?Bocsesz......
Valami eldugulhatott. Nézz bele a 2-es henger szívó szelepébe, ezeknek a pocketeknek a nitrogénes szelepe általában ereszteni szokott, és ezért nem megy többet 150m nél,.
Vagy talán a gumibizgentyű az injektorsor alatt, az el szokott öregedni a belpiacos gépeknél a hirtelene klímaváltozás miadt.
Egyszerű megoldásként ki kell szedni, és egy csavart betekerni a helyére.
Talán a benzincsap vákummembránja elszakadt, esetleg a főfúvóka féklevegőszivattyúja eldugította a nyomáskapcsoló relét, és nem kap sziliciumkarbidot a powercsattanólepke.
Sziasztok. Tudom kissé furcsa :-) de nem vagyok nagy motoros. Vettem a kisfiam szülinapjára (kb 1.5 hete) egy pocket bike-ot.Szinte uj kb 2 km volt benne.Karc sehol stb.Keveréket 1:50 arányban raktam bele természetesen 2t-s olajjal.Kb két napja jött elő olyan probléma, hogy beindítom(szivatóval) szivató ki mocira fel és kb 100-150m-t megy és bruhaházva, vagy csak simán leáll.SDzivató, indít és ugyanez.Mi lehet a gubanc? A gyertyát beköpte, megtakarítottam, de ugyanez.Rossz a benzin keverék és bekoszolta a karbit?Már az agyamra megy a gyerek meg menne.Segítség!Köszii előre is.
Egy amatőr :-)
Sziasztok ! Van valakinek tapasztalata a QM Beat nevű robogóval ?
Keresek olyan valakit ,aki kicsi tuning ügyben tudna segíteni.Az is elég lenne,ha valaki megmondaná milyen motor is van ehhez ,illetve milyen alkatrészekre lehet cserélni a gyári cuccot.Gondolok ilyenre : ha pl. jó lenne bele a yamaha jog cucc stb. Az is jó lenne,ha valaki tudna olyan oldalt adni,ahol ilyen motorokról szól a csevely :) Attila
hali.nézegettem én sokmindent,de semmi eredmény,jövőhét elején viszem 1 komoly szerelőhöz,majd ő megcsinálja,én nem tok rájönni
szasztok
uj indexeket kapott a mocc
de az 5 w helyett csak 3 w os izzók vannak benne ilyen pici cseresznyeizzók! ha netán nem kapok 5 wattosba mit tudok vele kezdeni h villogjon is ne csak világítson?
elektromos motor nyitja?2 nyelves a power?
nemtom keni e valaki a témát a kdx 125el kapcsolatban abból is azt h a powerszelepeket hogy lehet állitani.
Én egy állitási lehetőséget látok de nem merem átállittani nehogy nagyobb bajt csináljak mint jot.
elöre is köszi
Igen!Mindenképp a zöldet vedd meg!
A link nem jó.Holnap megyek a motoromba aksit venni a boltban ezt a két típust árulják a gépemhez. Amelyiknek a teteje teljesen zárt azt fektethetem illetve az oldalára dönthetem ? A másik amelyik képen a tartályok vannak az olcsóbb de azt hanyagolnám akkor.Szóval akkor a teljesen zárt legyen?
Ezt az akkumulátor szeretném megvenni :

http://www.robogoaruhaz.hu/817...*80*95.htm

Ezt berakhatom az oldalára fektetve ?
Nem tudom pontosan mi lehet a gáz bár nekem gyanús hogy a gyűrű,ha pedig az akkor még össze kell állni,bár ezt ki tudod deríteni,menj nagyon olajos benzinnel,ha gyűrű a baj akkor csitulni kell a hangnak.Mit cseréltél még benne?
Sziasztok! Olyan problémám van hogy most cseréltem dugót a simómba, de nagyon ciripel a gyűrű,persze csak 40-fölött mi lehet a baj? Valaki segítsen.Ja S51.
A "sima" savas akksit csak állítva szabad berakni. A "zseléset" bárhogy.
Igen!Az egy fojtás lenne,vágd le úgy onnan hogy maradjon egy 2cm-es csonk kb,amit majd rá lehet hajlítani hogy a saját anyagával legyen befoltozva!
én olyan akut tettem a robeszba ami a szünetmentes tápokban van
az teljesen zárt, és jóval olcsóbb volt mint a motorba való zselés
aztán annak mindegy hogy áll akár a feje tetején is lehet
Nem igazán egészséges de majd rá fogsz jönni,de ha már választani lehet mindenképp a zárt rendszerűt tedd bele!
Baj ha az új akkumulátor fektetve rakom be a motorba ? Sajnos a gyári kialakítás csak ezt teszi lehetővé a gyári aksival is.A boltban azt mondták nem tesz jót az aksinak .Ezt a gondozás mentes savas aksit vegyem vagy ami zselés.?
Sziasztok!
Olyan fontos kérdésem lenne, hogy nekem van egy 2006-os Rieju MRX 50-es endurom, és a kipufogó elejénél van egy ilyen füst-elvezető cső. Az folytja valamennyire a motort? Ma viszem CO-hegesztőshöz, mivel van a kipufogón egy lyuk, és azzal együtt akkor a füst-elvezetőt is le lehetne szedni. Szóval akkor a kérdés: a füst elvezető valamilyen mértékben folytás vagy nem? Hallottam ezt is, azt is...Köszi, Imi.
Szia!

Szerintem nézd végig valahol nem kap-e falsot a csonkoknál.
Plusz mérj rá az akksira mennyit tölt13,7-14.7 volt között van alapjárattól 6-7 ezerig akkor nicsn gond.
Az is előfordulhat, hogy valami elektromos bibi, nekem a 400 RR járt összevissza amikor nem volt tőkéletes a töltés meg félig szétcsapta a CDI-t.

Próbáld meg ezeket hátha siekrül.

Üdv!
Koszi!
hali.szelepnézag volt mérve tavaly szezon kezdet elött,rendbe volt mind.karbi szinkron az már ráférne,na de az egyik pillanatról a másikra nemhinném hogy igy elállítódik vagy ilyesmi,ilyen drasztikus szinten.megnézem majd ezeket a csavarokat,láttam is őket tegnap amikor a karbit takaritottam,még gondolkodtam is hogy mi lehet az:D denem néztem végig hogy mindbe benne van e,de gyanítom hogy benne van.membránok rendbe vannak azt is néztem.
Még csak annyi, hogy általános beállítás mikor volt az RR en? Gondolok itt szelephézag állításra és szinkronizálásra.
Szia!

4 csavar van a szívócsonkon(az öntvényben) 5 ös csavarok. Ha kicsavarod és beteszel a helyére egy közdarabot, oda tudod csatlakoztatni a szinkronórát. Az egyiken nekem gumidugó volt lehet gyárilag de nemtudom miéárt, mert a benzincsapom nem vákuumos.Szóval nekem azt lőtte le, becsavartam a heéyre egy 5 ös csavart és kész is lett:)

Esetleg azt érdemes megnézni a membránok nincsenek-e elrepedve.
Amúgy indításkor nincs gond se hidegen se melegen?

Nemtudom miért ne arra írta, pőedig arra kattintottam,akkorelnézést :)

Üdv!