Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Simán telefolyt a hengered. Vedd ki a gyertyát és úgy próbáld meg átforgatni. Ha megy, szellőztesd ki, aztán gyertya vissza, oszt gó.
Sziasztok! Az YZ250F-embe márciusban cseréltem hűtővizet. Az első indításnál a túlfolyón kinyomta a felesleget, azóta kb 8 üzemórát mentem vele és egyszer se folyt belőle. De tegnap egy fél óra után elkezdet folyni a túlfolyóból a víz. Miután leállítottam a motort elállt a folyás. Ez normális, vagy valami baja van? Kérlek segítsetek. Előre is köszönöm
Borulásgátló vész elektronika esetleg, mint majdnem minden motorban?!
Motorfüggő a dolog de elég sokban tudja befolyásolni a fokolt vez. teng. a motort.
Nem kell fokolt veztengely, Bőven elég egy cseresznyekompótos dugó, és egy tank nitrohigitó.

Körülbelül semmit sem változna...
sziasztok
volna 1 olyan kérdésem hogy kb mennyit és miben válltozna a motorom ha rakok bele 1 fokolt vez tengelyt, már van denne 1 emelt kompotos dugó is, am ez 2005ös ktm sx 450 amiröl szó van
Nézd meg, hogy van-e szikra, benzines-e a gyertya, vagy olajos.
Köszi.Akkor megpróbálom kicserélni.
Talán a kondenzátor ment benne tönkre. A Service Manualban bennevan, hogy ne fektessük lodalra amotort mert nem tesz jót a fegyverzetnek.
Esetleg az oldalra fektetés hatására jól teleömlött benzinnel. Gyertya ki, szikrát ellenőrizd és gyertya nélkül üresen néhányszor forgasd át a motort.
Az önindító szabadonfutó kopott el.
Az a baj hogy olyan helyre mehetett az olaj ahonnan nem, biztos hogy lefolyna.Nem tudom melyik oldalra volt borítva a motor,de ott nézelődj és gondolkozz hogy hová mehetett be,lehet csak az oldalát kell leszedni mondjuk mert valamerre a gyújtáshoz folyt az olaj.De ez csak egy tipp így látatlanba.De ha már olyan helyre folyt mondjuk az olaj,és tényleg az a baja,akkor az rossz helyen van és takarítani kell!
Szerinted érdemes csumára leereszteni az oaljat meg mindent? Az ut kb 20 perc volt, de 100%hogy az tett be neki, csak nem tom mi lehet
Az oldalára fektetés tette be neki a kaput!Valami elképzelhető hogy elmozdult benne vagy olaj rossz helyre folyt!
Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek mi történhetett a motorral? Vettem egy 125ös pitbek-ot pöcc röff és ment is a gép ahol kiprobaltuk semmi para nem volt vele elöttünk rakta össze a karbit mert tisztitva volt, Beraktuk a kocsiba oldalára fektetve, szedjük ki probaljuk indotani semmi, mégegyszer, semmi. Karbit szétszettük összeraktuk. Elképzelésem sincs hogy mi lehet. Ha valakinek van azt megkösönném:D Elöri is köszi. Csaóó
Hali mindenkinek!

El kelne egy kis segítség!Van egy Malaguti F15-ös robogóm.Az a problémám,hogy amikor önindítóval indítok nem tekeri meg a motort,hanem recseg mint egy racsni.Az önindítót teszteltem és teljesen jó.Mi lehet a probléma?
Hmm..aludtam egyet és most ismét elindítottam a gépet.A motor most rendesen elindult,rendesen felmelegedett és tartotta az alapjáratot.Viszont a reflektor továbbra is ég és egy hiba-visszajelző lámpa is.Ez elvileg csak akkor ég ha gond van a világítással.Az hogy rángatott a motor,nem lehet attól a kis rugótól,ami tegnap beleesett?Vagy az nem tudja úgy akadályozni a benzin folyását a szűrőben?
"Álló helyzetben nem vehet fel áramot. Lehet hogy víz került a kábelkötegre, pl. mosásnál. Esetleg sós trutyi ha télen felcsapta az útra szórt okosságot."
Így gondolom, én is, de nem volt mosva a közelmúltban. Gondoltam, a gyujtáselektronika csinálhat ilyesmit, mert nem értem. Ha az általad mondott lenne,, akkor folyamatos lenne az áramfelvétel, de nem.
Hát most nagy gebasz van a gépemmel .Tegnap este mentem vele munkába és miközben bemelegítettem észrevettem,hogy kicsit egyenetlenül jár.Majd menet közben nekiállt rángatózni mintha le akarna állni.Meg felnyomtam a reflektort de ki már nem tudtam kapcsolni.Szépen világított tovább,amikor kikapcsoltam.És ha visszaengedtem a gázt,mindkét kipufogó durrogott egy párat.Ma reggel hazafele menet meg indításnál szivatóval már szinte semmi alapjárat nem volt mert 1000 és 2500 között ugrált a fordulatszám mutatója,úgy járt a motor.Az üres fokozat visszajelző meg villogott.Vagy legalábbis nem egyenletesen égett,hanem "vibrált" közben.Menet közbe meg még jobban rángatott mint befele jövet.Már azt hittem haza se érek.Mondjuk mire hazaértem kicsit javult a helyzet,talán mert jobban fel volt melegedve a motor.Nem tudom.De így el se merek indulni a szerelőhöz,mert lehet nem bírná ki azt az 50 km-t,vagy gallyra tenném így a motort.Mert gondolom annak se tesz jót,ha így jár.Az akksira otthon rámértem.Otthon már volt normális alapjárat és ott 13.2 V-ot mértem,gázra meg 14.1-t.Szal elvileg ott minden ok.Lehet megint valami olyan ki megszivatós gond lesz mint tavaly.akkor a kuplung kar alatti mikrokapcsoló ment tönkre és mikor sebességbe kapcsoltam a gépet majd kiengedtem a kuplungot szépen leállt a motor.Vagy gyújtáselektronikai hiba?Nincs konkrét tippem,de szvsz a "beragadt" reflektor,dadogva/durrogva járó motor és villogó üres-fokozat jelző lámpa elektromos hibát sejtet.De hogy hol.... Valakinek ötlete?Nem tenném tönkre a gépet,ha elviszem a szerelőhöz?Vagy inkább ne induljak el vele?
Igen már kezdem látni, hogy valami más is elkerülte a figyelmem mert ez a történet így leírva nem stimmel. Tényleg mindegy kell lennie.
Holnap megnézem
Ajánlani nem tudok akksit, mert a méret is számít. Próbáld ki a spirálcellás Topin akkukat. (Nem reklám...). A méretre figyelj oda, és a jobbos vagy balos polaritásra is.
"...Az már oké miért nem mindegy a szivató vezetéke melyik-melyik..." De márpedig mindegy. Az egy sima ellenállás.
ja, rajz van hozzá a neten
Na hat ennek nagyon orulok! Marmint az akksimnak! senkiben sem bizhat az ember! Akar vehettem volna egy 2 eves hasznalt akksit is! Tudsz egy olyat ajanlani ami jo bele? 190-es a gyari inditoarama! Ezek szerint az en akksim veszit az aramerossegebol! Volt hogy bebikaztam mert a kuton ragadtam es akkor is egy poccre indult tehat az indito motor is hibatlan volt! Valahogyan szerzek egy akksit probara! Majd szetnezek es ha azzal jo akkor ezt visszaviszem es bedobom az ablakon hogy bassza meg. Koszonom az agytagitast azert igy sokkal konnyebb megoldani a problemat!
Sziasztok!
Ma egy számomra érdekes dolgot tapasztaltam, nekiálltam egy 100-as bwsnek. Lepukkant robogó, nehezen indul, nics világítás, görgözés, fék javítás stb volt az óhaj. világítást akárhogy próbáltam megcsinálni nem ment sehogy. Elô a kapcs rajz, egybôl kiszúrom, hogy a generátorból feljövô világitás vezetéknek köze van a szivatóhoz. Nézem, szivató vezetéke elszakadva mindkettô (2fekete:) ). Haha király megvan a megoldás a világításra meg a nehezen indulásra, megforrasztom, nem megy semmi úgyan úgy. áááááá Közben eszembe jut, hogy attól, hogy el van szakadva a szivató vezetéke, pont állandóan szivatnia kéne tehát az egésznek semmi értelme. Fasza mondom akkor mára ennyi este 8 van sok lesz ez már mára. Közben a haverom beszól, hogy próbáljuk meg megfordítani a két vezetéket a szivatónál. Persze mondom mit értesz te ehhez de nem tart semeddig végsô elkeseredésemben próbáljuk.
Jó lett minden.
Az már oké miért nem mindegy a szivató vezetéke melyik-melyik.
De miért nem megy a fény ha el van szakadva szivató?
Remélem nem jöttök rá egy perc alatt mert az szarul éríntene :)))
Üdv