Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kezdődő hengerfejesség
Igen én voltam!
Jaaah így más!Te írtál lánc ügyben is ha jól emlékszem!
Hello
Nincs rajt kiegyenlítő tartály.Egyébként Ktm exc 450-ről van szó.
varta ytx7a-bs aksi van a motoromban.Ez gondozásmentes ? nem kell savakkal meg desztillált vizel útána tölteni soha ? Mert a sarukon fehér savasodás volt.És lehet hallani hogy lötyög benne a sav.Van itthon egy egy http://www.argep.hu/trend/DIAM... DiaMec egyszer beinditotam és faszán beindult de ez elvileg nem motor aksi.Ezzel is lehetne használni?
Kiegyenlítő tartály hogy áll?
oke
Sziasztok!
Miért van az hogy a hűttőtartályban csökken a víz szint?
Amúgy a motor normálisan működik,nincs vele gond.
Köszi!
Az mondjuk olyan 20-30 perc lehetett,addigra már ki kell elvileg hogy pezsegje magát.Érdekes a dolog.Nah agyalok egy sort rajta szépen!
Az ugy volt hogy egyik nap megrendeltem masik nap elmentem erte Pécsre! Ott feltoltotte nekem volt egy kis tartaly azokat kiszurkalta belefolyt a sav egy 15 masodperc volt az egesz! Beraktam a kocsiba ugy hogy nehogy kifollyon, hazajottem lezartam! beleraktam a motorba! Lenyegeben ennyi volt!
Az mondjuk annyira nem jó ha fehér.Bár volt olyan nekem is és jó volt de elvileg nem kellene.A menete hogy volt az akksi újkori beüzemelésének pontosan?Ha gondozásmentes akkor feltöltés után állni kel neki 30-60percet és csak utána lezárni!És ahhoz meg adott a folyadék mennyisége csak bele kell tölteni,szóval nem kel utána tölteni ha új az akksi!
Ramertem az akksira is! Ugy tunik jo! Igaz van rajta aza lezaro csik! Es ott a tetejen ki van feheredve! Az mitol lehet? Az elso inditas az jo bar a multkor akkor sem indult mikor sokaig allt! Valami leszivna? Mert ezek szerint toltesem van! akkor generator jo! Mondom az elso lampa masik rajta meg az indexek ledesek meg egy relet raktam fel! ebben kulonbozik! Azt hogyan tudom kimerni hogyha valami leszivja? Mertsztem az indito motor is jo! mert az elobb is egy poccre indult de tenyleg! Nem kell utanatoltenem az akksiba? marmint desztillalltat! mert allitolag gondozasmentes feltoltotte es lezartam ennyi volt! de az akksi teteje aza lezaro mellett kifeherdetett! mikor a motor jar 14.7 volton van stabilan! nem tudom mit csinaljak!
Figyu,sztem egy szimpla szerelő ,autószerelő is kiveheti a gyertyát,de akár Te is,mindössze egy 16-os gyertyakulcs kell hozzá!Ha szelepszár szimeringes lenne,csak hidegen füstölne,mert hosszú idő mire az olaj átszivárog,utána viszont elég.Tipikus hibajelenség ha beszorulnak az olajlehúzó gyűrűk,de ezt nagyon nem tudom elképzelni,főleg egy hondánál!A benzin ami benne van,mennyi idős?Az is elképzelhető,hogy csupa szutyok a légszűrőd,és ha a házban felgyült némi benzin és olaj keveréke,azt is felszippanthatja olykor.Lennie kéne egy gumicsőnek,ami le van dugózva valahol egy közösítőben lógicál a lengővilla környékén a blokk közelében,ez egy leeresztő,húzd ki a dugót,ha csurog a cucc az lehetett a gond,de azért érdemes lenne elvinned egy dokihoz kivizsgálásra ennyi állás után.Sok sikert,és írj mi sikerült,ciao
Hali!
Az utolsó írásod óta vetted bele az új akkumulátort?Érdekes a helyzet az biztos!Első amit mondtam már hogy mérj rá az akksira,8V alatt kuka.Rákötött akksival indítsd be a motort,és mérj töltést.Ha az rendben van akkor már csak az akksi maradt,kivéve akkor ha valamit amit nem veszel észre,állá,leállított motornál is leszívja az akksit.Nem tudom van e valami extra a mocidon,gondolok itt riasztó meg ilyenek.Ha nincs ami leszívja.A töltésed folyamatosan rendben van és megfelelő,akkor az akku lesz a bűnös sztem!
Udvozletem megint irok!929 el kapcsban! tegnap elmentem motorozni hazajottem leraktam a gepet! Ma megyek ki! elsoree indult hagytam picit vartam vele leallitottam! utana megint el szerettem volna inditani de mar nem sikerult kozben rajta volt a multimeter az akkun! Mikor inditottam a gepet volt hogy leesett 5voltra! msot az elobb felraktam tolotre az akksit es megint megprobaltam egy poccre indult megint! Mi lehet a baj? Uj akksi van benne jo a legolcsobb mert erre volt hirtelen penzem! a motoron ledes indexek vannak amiket en raktam fel meg egy hozza valo rele! Mit probaljak mit nezzek meg rajta? Toltesem az van! de olyan mintha az akkuban nem lenne ero a kovetkezo inditasra! 190a-es kellene bele marmint inditoaramnbak ez meg amit vettem 130-as! Nem baj hogy kerdezgetek nem akarom szerelohoz vinni mert lehet a gatyamat is oda fizetem nem bizok bennuk. Tapasztalat! Persze tiszetelet a kivetelnek!
Van egy kis gondom az SR-el,most raktam ra egy sportdobot ,azota jobban megy ,jobban gyorsul, csak egy a pajom vele hogy mikor allo helybol indulok elkezd egy kicsit szaggatni,horogni a motor de ez par meter mulva elmulik,vagy amikor megyek parton felfele egy ideig huz mind az allat es aztan fokozatosan lassul le es a vegen mar csak horog a motor es nem huz semmit.Mielott a gyari dob volt akkor nem ment isgy de nem csinalta ezt.Megtudnatok mondani mit tugyak csinalni,mar probaltam beallitani de akarhogy allitgatom csak ugyan ezzt csinalja.MIert lehet ez?MIt tegyek?
Legyszi segitsetek !
A mikro késes biztosítékhoz kell a ház is amibe beleteszed.Teljesen más mint az üveges!Asszem 15A-es szokott lenni benne.Biztosíték nélkül mérj rá hogy van e úgy töltés az akkun,és mérj rá biztosítékkel is,akkor megfogod látni hogy az volt e a baj vagy sem.Azt pedig vedd figyelembe hogy egy 12V-os akksi ha lemegy 8V-ra vagy annál lentebb,akkor szinte 99%hogy kuka.Lehet valami miatt tönkrement és már nem képes feltölteni a motor de attól van töltés.Az a lényeg hogy az akksira mérj rá mindenképp,és ha megvan a 8V feletti feszültség akkor az jó,ha viszont nincs akkor nem a motor a bűnös.De mindkét dolgot egy két méréssel tisztázni tudod!Bármi van írj!
Biztosíték miatt előfordulhat hogy nem veszi fel az akkumulátor a töltést ? Napi 50 km ert mentem a motorral de a napi első indítás nagyon furcsa volt ( megnyomtam az önindító gombot 2-3 másodpercig semmi és mintha az aksiban nem lett volna erő de beindult maga motor elsőre ) tavaly sosem csinált ilyet.Kivetem az aksit a saruk be voltak oxidálódva letisztogattam vissza raktam az aksit de az nem adott töltést.Üveg biztosíték volt benne de eltörve kicseréltem új sarukkal egy 15 Amperes autós biztosítékra , aksi egyből adott töltést de az önindítót már alig és végül meg sem bírta tekerni be sem indult.Felraktam tölteni az aksit( 6 Ah) de teljesen le volt merülve.Beraktam egy 2,7 Ah aksit ami 4 hónapja fel sem volt töltve de egyből beindította .Fater azt mondja a szar biztosíték miatt nem vehette fel a töltést és mára megadta magát.Az aksi télen melegben volt havonta feltöltve és tavaly hibátlanul működött.Egy 6 Ah -s gondozásmentes Varta.Amúgy egy 125 ős 4 ütemű Suzuki robogóról van szó .Most egy 15 amperes biztosíték van a motorban de ha ez nem lenne jó egy ilyen robogóba mekkora kéne ? Milyen az a mikrokéses biztosíték?
Pest megyei, Gomba:) Nagyon rendes vagy,ezt nem várom el senktől, ha van műhelyed, és megnéznéd, elgurolok én a géppel....
Jaah bocsi!valamit elnéztem!Azt hittem pesti vagy!:) Mert megyek fel pestre busszal és gondoltam a gyertyákra ránézhettünk volna!De most olvastam az adatlapod!
Hol vagy megtalálható pesten?Melyik kerület?
Ez 2006-os injektoros.... Olajfogyást nem lehetett eddig olyan komolyan észrevenni, igaz ez nívópálcás, nem ablakos megoldás...
Olyan 8 liter körül eszik...Ez elég sok, de nekem a CBF1000 is közel 7 litert evett. az az érdekes, h nem minden gázadásra csinálja, főleg terhelés alatt és ha alacsony fordulatról gyorsítok, vagy döntés, után. Illetve, átmentem 2 vasúti szar átjárón, és haverom mondta,h akkor qrvára lökte kifelé....
Az a gáz, hogy én csak motorozom...nem merem bevállalni , h kiszedem a gyertyákat:) Mire gondolsz? mi lehet tré?
Szia semi1000!

Próbálgattam a karbiállítást. A szintet úgy tudtam belóni,hogy levettem a karbit,leszedtem az alját. Annyira telefolyik benzinnel hogyha nem csavarozom be az alját feszítő 4 csavart akkor folyik belőle a benya:( Ha kicsit lejjebb veszem a szintet,akkor meg ki se nyit az úszó. Ez normális?