Nemrég összeraktam egy féket brembó radális főfékhengerből, egy GSXR nyergéből és fém fékcsőből. Nem bírom kilégteleníteni, már elég sok mindent megpróbáltam. Tegnap feltöltöttem újra az egészet alulról, attól se lett jobb. Van nyomáspont, csak tök fos. Erős a gyanúm, hogy a két hátsó dugattyú mögött maradt levegő, de akármennyit próbáltam légteleníteni a nyerget, nem hozott semmi eredményt. A főfékhenger légtelenítése szintén. Kezdek ötlettelen lenni. A fék egy yamaha WR-re került, a fékcső több helyen kanyarog, de már próbáltam úgy is hogy egyenes volt, úgy se lett jobb. Valaki tudna segíteni? Köszönöm előre is!
a töltésem 13.9-14.2V környékén van (úgy emlékszem) az izzók biztos ,hogy jó méretűek ,mert már jó ideje ezek vannak benne. Az automatáról nem tudok nyilatkozni.Lehet ,hogy azzal van a baj? Feleslegesen nem szeretnék venni indexrelét 3000 környékén láttam.A töltést még megmérem valamikor. De most tettem be a fesszabot csak nem tölt ennyire túl. Az tudom ,hogy 13 fölött van még távolságival is.
A töltést meg tudod mérni. Nagy fordulaton sem mehet föl túlságosan. 14.5V lenne az ideális, de ha tartósan túltölt (15V fölött), akkor az már káros lehet az összes elektronikus kütyüre a motoron. Nézd meg hogy az előírt teljesítményű izzók vannak-e az irányjelzőkben. Nézd át a vezetékcsatlakozásokat, esetleg cserélj akkut. Ha ettől sem jön helyre, akkor a villogóautomata cserére szorul.
50-ről 60-asra elmész egy motorosboltba ahol csinálnak gép munkát és ott csinálják meg . 4 felömlősre több ember is alakít át hengert. simson.hu-n van sok. Linkelek 1-2-t http://www.simson.hu/index.php...
Hali!
Nem tudom hová írjak. Kérdéssel fordulnék a nagyérdemű felé. Indexeim elég érdekesen villognak. Alapjáraton tökéletes. Alacsony fordulaton is jó,magasabb fordulaton pl előzésnél kiteszem és elkezd nagyon gyorsan villogni ,aztán szinte el sem alszik. Most vettem új feszültség szabályozót szóval ,most már a töltésem elég jó. Édesapám szerint túl tölt és ezért csinálja,ez ellen tudok valamit tenni?
Tudnátok segíteni?:S Simsonhengerről lenne szó!
Ki az aki csinál egy utángyártott 50es hengerből 60 ccm 4 felömlős hengert?Nektek ki csinálta? ki csinálja és mennyiért,hol?telefonszám van?:S
Figyu. Az a füst vagy sok benzin (ez még karbis? mert akkor lehet, hogy karbitisztításkor elkövették azt a tipikus hibát, hogy felbővítették a fúvókákat)), vagy sok olaj (letapadt olajlehúzógyűrűk esetleg).
Valamelyikből soknak kell fogynia.
Motorozz, és figyeld.
Sztem lehet olcsóbban is venni bele szszimeringet.
A gyárinak veszett ára van. Amikor cseréltem a CB-mnél, akkor rájöttem én is. Amúgy akkor kell még hozzá egy hengerfejtömítés. Na abból viszont gyárit érdemes venni.
Szia!Melőtt megbontanátok a mocit,légyszi tudnál mondani egy gyertyaképet?A legjobb lenne,hideg és meleg is,de a meleg a fotosabb,esetleg egy fényképpel illusztrálva,mert az rengeteget elárul a hibákról.Száraz,kormos,fekete,barna,mintha új lenne,stb,és próbálj meg óvatosan a füstbe is beleszagolni,mennyire olajos.A fénykép nem muszáj,viszont van egy két gyanum.ciao...
A telószámmal sokra nem megyek. Egy hibát a netes leírás, vagy a telefonos beszélgetés alapján kiszűrni nem lehet. Ha hozzáértő nézte a motort, akkor neki tudnia kell a megoldást. Át kell nézni a csatlakozásokat, az esetleges kábelszakadásokat. Ha nincs meg a hiba kiderítéséhez szükséges szerszám, műszer (esetleg tudás), akkor sokat segítenek a pótalkatrészek, legalább a próba erejéig. Bár aki ezt a megoldást választja, ott lehet hogy többe fog kerülni a hús, mint a leves.....
Próbálták azt is, felpörgették, majd visszaengedték a fordulatot, és újból ráhúztak....Ilyenkor nem csinálta. Ezért azt mondták, h tuti nem ez a gond. Én is erre gondoltam. Tényleg csak terhelés alatt nyomja. Szimering csere ( 16db, gyári), illetve szelephézag állítás mennyibe fáj körülbelül? Illetve nagyon szeretném mielőbb nyugodtan használni a vasat, úgyhogy MAMi-t lehet nem várom meg.... Te vállalnád? Vagy tudsz esetleg ajánlani valakit?
Ugyan ilyen problémája volt egy 600-as f4 i-nek is.Ugyan ez a füst amit te mondasz,és ugyan úgy.Szelepszár szimering ki lett cserélve,meg rá lett nézve a hézagra és semmi probléma nincs a géppel.(yamaha szervízben, és szolnok megyében vagyok) Lárom írtál a mami.hu-nak is,ott tutira meglesz a gond,mert nagyon jó emberek és szerelők,de ha a szimeringre nem néztetek rá akkor 90% hogy az lesz a baj,mégpedig azért mert sokat állt a motor mint ahogy írtad is. ;)
Sziasztok!
Keresztapám Cagiva Raptorját csinálgatjuk. SV650-es blokk van benne, még karburátoros. Ma beállítottam a karburátor szinkront. De még mindig nem lett jó teljesen. Alapjáratról gázadásra fullad, picive felette már tökéletesen reagál mindenre.
Karburátor teljesen ki lett pucolva, a szívócsonknál falsot szívott, de ez meg lett csinálva. Légszűrő nélkül még jobban fullad.
Szivatóval és még hidegen durrog a kipufogóba (és a légszűrőbe is néha), utána meg amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet.
Az én Suzuki SV-m viszont légszűrő nélkül is jól reagál a gázra, csak durrog erősen.
Tudtok segíteni ez ügyben mi lehet még? Szelephézag jó.
Köszönöm!
Én a kipufogót kizárnám mert ha a lerakódás lenne akkor már elmúlt volna annyi menet után és csak fekete színű kormos füst jönne.A kékes szín mindenképp olajra utal,és azt mondanám hogy szimering,főleg az állás miatt.Bár azt mondod nem eszi az olajat,és hogy a hengerfejnél rendben vannak a dolgok.Én csak egy szerelő vagyok a sok közül,és ahány szerelő annyi tipp,de szerintem a befecskendezőnél lesz a gond!Minden esetre megköszönném ha majd írnál hogy mi is volt!Már érdekel engem is!
Múlt héten vettem egy 1100xx-et. 19000 van benne, banki lefoglalt motor volt, elég sokat állt, szinte egy évig csak indítgatták és próbakört mentek vele 1-2 alkalommal. Az a problémám vele, hogy gázadásra, főleg alacsony fordulaton, illetve kanyarban, döntés után erőteljesen , kékes-szürkén füstöl.
Több szerelőnél is jártam vele, ellenőrizték kontrasztanyaggal, műszerekkel a hengerfejet, de mindent rendben találtak. Új , olaj illetve szűrők vannak benne! Motor bontatlan. A szerelők azt mondták, h nagyon jó állapotú a gép. Szerintük a kipufogóban lévő lerakódás miatt füstöl. Ezer km. körül mentem vele, és még mindig csinálja. Néha egész nagy felhőket lő ki magából, de alacsony fordulaton szinte mindig füstöl. Olajfogyás,nincs! víz tök tiszta! Csak terhelés alatt füstöl.
Nemrég összeraktam egy féket brembó radális főfékhengerből, egy GSXR nyergéből és fém fékcsőből. Nem bírom kilégteleníteni, már elég sok mindent megpróbáltam. Tegnap feltöltöttem újra az egészet alulról, attól se lett jobb. Van nyomáspont, csak tök fos. Erős a gyanúm, hogy a két hátsó dugattyú mögött maradt levegő, de akármennyit próbáltam légteleníteni a nyerget, nem hozott semmi eredményt. A főfékhenger légtelenítése szintén. Kezdek ötlettelen lenni. A fék egy yamaha WR-re került, a fékcső több helyen kanyarog, de már próbáltam úgy is hogy egyenes volt, úgy se lett jobb. Valaki tudna segíteni? Köszönöm előre is!
P