Mai nap, mentem vele. Úgy hogy a relére van kötve a pumpa és működik. Egyszerűen nem tudunk rájönni, hogy miért csinálhatja. Ha hosszabb ideig állt a motor (1-2 hét legalább) akkor utána, beindul megy is, és egyszer csak 15-20km, után érzem hogy gyengül és leáll. És nem tudunk rájönni, miért csinálja, eddig kb. 5-6-szor játszotta el ezt. Na ezt magyarázza meg nekem valamelyik nagyokos ...
Ebben mondjuk igazat adok teljes mértékben!aki ért hozzá az meg is mondja mi a gáz.Működni kell,de nem működik,akkor valami nincs rendben,annak viszont nyoma van!HA gondolod emailben adok egy telószámot ő majd elmondja neked hogy miújság is van ott pontosan!:)
Csumpi. Nem oly rég vettem egy crm 125 öt. Apró pici atomokra szedtem (szedtük) mert egy teljes felújításon, átalakításon akarom átlökni. Kellene nekem minden féle rajz róla amit csak tudtok légyszi tegyétek már fel. meg ha majd elakadok valahol lehet h kérek segítséget is ha nem baj! :) üdv mindenkinek és jó motorozást
"...egy új benzinpumpa megszakító relé is 25ezer újonnan..." Ez meg egy vicc. Az tutira egy sima 12V-os relé, max van benne egy védődióda. 500 Ft az autósboltban....
"...Méregette már hozzáértő ember, de nem tudott rájönni mi a baja..." Ne viccelj már. Ha egy ténylegesen(!) "hozzáértő ember" méregette volna, akkor már meg is lenne javítva. A kontárok meg elmehetnek a fa....ba....
Nézd meg akksival mit reagál ha direktre kötöd és nincs beépítve,működik e mindig,játssz vele egy párszor,és ha teljesen jó akkor valószínű máshol lesz a gond!Írj hogy mi lett a vége!Találunk megoldást!
Ha jó állapotban van az a lánc akkor hagyhatod rajta,mint már írtam csak az új láncnak van egy kis hangja de am teljesen jó szokott lenni!Önindítót szoktak felújítani viszont az cégtől,embertől függ,mindenképp kérj árajánlatot mert van amikor megéri újítani!
Méregette már hozzáértő ember, de nem tudott rájönni mi a baja. Eddig a tünetek mindig úgy kezdődtek. Elindultam mentem (15-20) km-t és utána leállt, és hiába indítóztam nem indult(ezt kb. 5-6szor játszotta már el 1 év alatt). Az aksi szar is volt már benne gondoltam amiatt csinálja, de idén kapott új aksit és ezzel is ugyanúgy kínlódik.
Hello!
Csak azért kérdezem mert most nekem a 450es exc-n egy 520-as KMC lánc van! Így vettem most a motort!
Csak annyi bajom van hogy nemtudom,hogy lecseréljem egy jobbra vagy jó ez?
Mert nem akarok úgy járni hogy motorozás közben szakad el!
Amúgy önindítót érdemes felújítani vagy egyátalán lehet?
Előre is köszönöm a választ!
Nem tudod minek mennyi az ellenállása.Nem mondom hogy baja lesz ha direktre kötöd,de jobban jársz ha előbb megméred hogy így mindenestől ha be van építve mennyi áramot kap.Ha nem férsz hozzá akkor tűt a vezetékbe és úgy mérj rá.De szívem szerint azt mondom nyugodtan kösd rá direktre mert eddig amennyit én csináltam semelyiknek nem lett baja,csak biztonság kedvéért mérj rá.Az is lehet hogy ne ma pumpának van baja hanem valami vezeték!Írj hogy mi lett az eredmény!
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, hátha találkozott már szerelésben jártas ember hasonló problémával. Van egy CBR 600 F3-asom, a motoron minden működik, de ha ráadom a gyújtás az AC pumpa nem megy. A pumpa 12 Voltról jó. Tavaly tavasszal is szar volt, nyáron nem volt vele probléma, most tavasszal is probléma van vele. Néha megy a pumpa, valamikor meg menet közben leáll, utána a jó istennek se indul be csatolok egy képet is a kapcsolásról, az a baj egy új benzinpumpa megszakító relé is 25ezer újonnan, mondjuk bontóból is lehet venni, de lehet nem is az a baja. Az nagy gond lenne ha direktbe kötném az aksira és raknék közzé egy kapcsolót, úgyis a pumpába lévő gumimembrán kapcsolja, vagy úgy leégne?
Olyan mintha inkább kormos lenne?Mert az viszont szelep!Te látod hogy olajos fekete-e vagy inkább ilyen kormos.Minden esetre érdemes sztem a szelepekre ránézni!
Szia!
Nem igazán inkább akkor füstöl feketén amikor oda húzom neki kb 8000-es fordulattól ha vissza engedem akkor nem és ha szelepszár szimering lenne akkor inkább kékes szürke füst jönne belőle de ez fekete mint ha rengeteg üzemanyag égne.
Veszel féktisztítót,és miközben indítanád a motort,vagy önindító vagy berúgás,a szimeringhez fújj oda féktisztítót,nézd meg minden lehetséges helyen.Ha szimering a baja akkor be fog indulni miután odafújtad neki a cumót.De ezt megnézheted több helyen is,mert nem csak ott szívhat falsot.Én az egész blokkot befújtam multkor,beindult,utána szűkítettem a kört és szépen apránként nyomtam minden felé,még meg nem lett a hiba!Azért mondom ezt a megoldást meg olcsó és egyszerű anélkül hogy szétborítanád az egészet a semmiért!
Karbit tiszta, alapjáratot lejjebb vettem arra amit a könyve ír 1300, így jó melegen.
Csak azért kérdezem mert most nekem a 450es exc-n egy 520-as KMC lánc van! Így vettem most a motort!
Csak annyi bajom van hogy nemtudom,hogy lecseréljem egy jobbra vagy jó ez?
Mert nem akarok úgy járni hogy motorozás közben szakad el!
Amúgy önindítót érdemes felújítani vagy egyátalán lehet?
Előre is köszönöm a választ!
Inkább kormos mint olajos én is ettől tartok így hétvégén lesz mivel foglalkozni.
Nem igazán inkább akkor füstöl feketén amikor oda húzom neki kb 8000-es fordulattól ha vissza engedem akkor nem és ha szelepszár szimering lenne akkor inkább kékes szürke füst jönne belőle de ez fekete mint ha rengeteg üzemanyag égne.