Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről szól ez a fórum!Bármi van írj nyugodtan!;)
Köszönöm a választ!
Jó éjt!És ha holnap nem sikerül leírok mindent aztán hátha!Megoldjuk az biztos!;)
A tű asszem majdnem teljesen lenntvan. Felülről a 2. nútba van,4 nút van benne összesen. Holnap megpróbálom beállítani,és írok,hogy mi let belőle. Mentem aludni. Jó éjt mindenkinek:)
Am ha szeretnéd összeszedem gondolatom és leírom neked az egésznek a menetét szóról szóra!Szóval szólj ha inkább az legyen,és akkor végig tudod követni az egészet lépésről lépésre!:)
Mindenfelekeppen! Irok!
Addig nem kell hogy teljesen bőgjön a motor.Koncentrálj csak arra hogy egy lap beállítás legyen.Am a tű az hogy áll?Min?Max?Középen?Azzal is tudsz variálni és abból is kiderül hogy mi a nem okés!
Így már értem:) Köszönöm szépen a segítséget! Az alapjárat állító csavart is teljesen tekerjem be? Ha bemelegítés után kifelé csavarom akkor eléri a motor maximális fordulatát is? Csak mert 0.8 üzemórás még a dugattyúm:(
Igen!Bocsi ha furán fogalmazom!Majdcsak összehozzuk valahogy!
Ha leírod másképpen akkor tuti tudni fogom,de mi az a tolózár?:) Alapjáratállító csavarra gondolsz?
Igazán nincs mit!Remélem jó lesz a gép!Írj mindenképp!
Így a leírtak alapján azt mondom sokat kap.Próbáljuk meg a legelejétől,nekem sikerülni szokott ha már nagy a baj:Állítsd be a benzinszintet,a karbin lévő jelöléshez.Utána az állító csavarral emeld meg a tolózárat,az alapjárati levegőszabályzó csavart tekerd be teljesen,majd másfél fordulatot visszafelé.Ez után ha jó akkor alacsony fordulaton érd el az üzemi hőmérsékletet.A bemelegedés után a levegőszabályzó csavart lassan tekerd be mindaddig, amíg a motor járása egyenetlen nem lesz.Ekkor csavard azt kifelé mindaddig, amíg a motor el nem éri az adott tolózár állás melletti maximális fordulatát.
Koszi ertem mar! na holnap megmerem az akksit aztan jelentkezem! remelem csak ez volt a baj! Koszonok mindent addig is
A kanna az olajnyomást jelzi,ha jár a motor akkor kell elaludni,de ha gyújtáson van akkor csak azért világít hogy indítás előtt lásd hogy a jelző lámpa működni fog ha baj van.
Szerinted sokat kap vagy keveset? (sztem sokat) Ha sokat kap akkor úgy állítsam,hogy alacsonyabb legyen az úszószint a karbiba,ha keveset akkor magasabb?
ertem akkor a kanna nem szamit rajta! de annak ki kell aludnia? Nem is figyeltem meg!
Persze!Erre írtam hogy pontos beállítás.nyugodtan állíts rajta,mert átlagos karbi problémának tűnik!
A karbitisztítás már megvolt. Esetleg van ennek köze az úszószinthez?
A kis kannával ne foglakozz ha csak a gyújtás van rajta,a piros LED az az immo-nak a jelzője!
Vannak meg rendes emberek
Na most kiszaladtam de nem azert! raadtam a gyujtast! es neztem a kijelzot van egy piror kis led ami vilagit! ez sztem nem ezzel kapcsolatos! mivel nemreg vettem a motort! es mellette jelez egy kis kannat sztem az olaj lehet! Igazam van? cserelnem kell azt is?
Ezzel a méréssel rájössz biztosra hogy egyáltalán van e még értelme tölteni meg erőltetni az akksit vagy sem.Bármi van írj nyugodtan!Végére járunk és megoldjuk!;)
Koszonom szepen a valaszod! Oke kiprobalom! amugy amiket leirtam massal nem lehet baj szted? tehat toltesre gondolok! mert most olvasom a papirjat ha fel evet all az akksi akkor tolteni kell nekem meg ez kimaradt! majd holnap mikor hazajovok kiprobalom! Szivesen veszek minden tanacsot!
Mérj rá az akksira úgy hogy le van kötve a gépről,ha 8 V vagy az alatt van akkor teljesen kuka,ha az felett akkor töltsd fel ahogy kell és nézd meg megint meddig bírja.;)
Nem unod még?......minek?