Az hogy lehet e fúrni nagyrészt a hengertől függ,sajnos mi így nem tudjuk látatlanba.Ha nicasilos a hengered akkor nem kel la fúrást erőltetni.140-nél gondolom akkor ragadt meg a motorod amikor visszaengedted a gázt.Ha tényleg megragadt.Bár hátsó féket írtál de gondolom elírtad mert az csak úgy magától nem fog be.
sziasztok ,egy 1991 es honda nsr 125 motorom van 140el pengettem amikor befogott a hátsófék aztán leált a motor talán egy pillanatra meg is ragadt ,próbáltam beindítani de nem indult ,lehet e ezt a tipust még furni? vagy csak a karbi dugult volna el á de nem hiszem mert akkor nem fogott be volna a hátsó kerék.borsoszsolti@hotmail.com
Szabadonfutónak hívják. Nincs felragasztva. Lehet, hogy le tudod húzni gyári lehúzó nélkül de olyan dolgokat tehetsz tönkre, amik a gyári lehúzó árának tízszeresébe kerülnek.
Elmondásod alapján fingod sincs az egészről, szerintem egy szerelő egy tizes körül szét-össze szórja, és ha ettől mattot kapsz, akkor a szabadonfutó áráról ne is érdeklődj...
Na helo mindenki! Na most kiprobaltam ami eszembe jutott! elosszor is levettem a motorrol a toltot! gyujtas raadtam egett a piros lampa meg a kis kanna ott figyelt! elinditottam poccre indult! Es elaludt a piros lampa csak az ures egett zolden! 14.70--71 ennyit mutatott a muszer! stabilan!fenyszorot felkapcsoltam visszaesett 12.90-re! 2000 fordulatot adtam neki beallt 14.60-ra! lehet picit jobban kellett volna neki huzni na de nem akartam! fenyszorot lekapcsoltam alapjaraton ment a moci ismet 14.70-71 ! majd este fele ezt megint eljatszom! meg most rajtahagytam a muszert megnezem mennyit mutat majd este fele voltban! Varom a valaszod:-) mit probaljak meg! ki akarom szurni a hibat ha meg fennal nem tudom! Most jo volt!
Üzemmeleg motornál miért esik lassabban vissza a fordulat?
Lehet a nyitott dob miatt? Légszűrő, fúvóka gyári.
Amúgy jól megy.
Suzuki Sv650 2002 kaburátoros.
Igen a lehúzós témát már ismerjük, lett hozzá csinálva, de a ragasztó annyira megfogta, hogy inkább a lehúzó hajlik meg. A gyári lehúzó meg tudtommal nem olcsó .
5 részből áll a történet,akkor neked kizárásos alapon a fogaskerék meg a mögötte lévő alkatrész között van a hiba.A pontos okát nem tudom így látatlanba de szívesen küldök képet neked ha az segít.Ha írsz a semi1000@freemail.hu címre akkor rövid időn belül mennek a képek.
Van nekem egy 250-es Suzuki marauder-em, az önindító és a mágneskerék között valahogy elszállt a kapcsolat, így a motort csak tolással lehet beindítani. Segítsetek, ha tudtok, előre is köszönöm!
Tudna nekem segíteni valaki abban,hogy tudnék egy Suzuki Tsr központi telót gazdaságosan felújítani ? A munkamenet érdekelne igazán mert még sosem csináltam ilyet...
Előre is köszi a válaszokat!
Elmondásod alapján fingod sincs az egészről, szerintem egy szerelő egy tizes körül szét-össze szórja, és ha ettől mattot kapsz, akkor a szabadonfutó áráról ne is érdeklődj...
A mágneskerék mögött egyébként valami centrifugál kuplunghoz hasonló dolog van?
Üzemmeleg motornál miért esik lassabban vissza a fordulat?
Lehet a nyitott dob miatt? Légszűrő, fúvóka gyári.
Amúgy jól megy.
Suzuki Sv650 2002 kaburátoros.
Köszönöm!
A mágnest csak lehúzóval tudod levenni! A szabadonfutó a mágnes hátuljára van felcsavarozva!
Van nekem egy 250-es Suzuki marauder-em, az önindító és a mágneskerék között valahogy elszállt a kapcsolat, így a motort csak tolással lehet beindítani. Segítsetek, ha tudtok, előre is köszönöm!
Tudna nekem segíteni valaki abban,hogy tudnék egy Suzuki Tsr központi telót gazdaságosan felújítani ? A munkamenet érdekelne igazán mert még sosem csináltam ilyet...
Előre is köszi a válaszokat!