Sziasztok!
Nem hondás kérdése van,de 2t. Gondoltam hátha tud valaki segíteni. Olyat csinál a mocim,hogy negyedgázon kb elkezd hörögni(van mikor ennél nagyobb fordulaton csinálja) és ha húzom neki jobban fullad kicsit. De ha tartom azon a szinten a gázt,akkor abbahagyja kb. 2-3mp után és ha még kicsit ráhúzok akkor pörög majdnem ki teljesen. Karbira gyanakszok,vagy sokat kap vagy keveset... Valakinek volt már hasonló problémája?
Üdv. Misi
Udv mindenkinek! Van egy 929-es cbr-em! Vettem bele egy uj aksit ami bele valo! ytz10s! Vadi uj elottem toltottek fel! fel orat vartam es lezartam! beleraktam a mociba es elmentem motorozni na de egy ket alkalommal mentem max egy orat azota ma akarom inditani es nem indul elosszor forgat utana pedig valapi kerepel a biztositek dobozban a fobiztositek kornyeken eltunnek a szamok a kijelzorol is tehat nincvs benn eleg nafta! Na mikor bebikaztuk akkor elindult es ramertem hogy mennyi aram van bent! 14.5v volt benne meg akkor is mikor mindent felkapcsoltam varosi helyzetjelzo meg reflektor! egy pillanatra visszaesett 12.5 de egy picit odahuztam neki nem nagyon ugy 3ezres fordulatig es szepen visszaallt 14.5 -re! Az akksit nem kellett volna toltenem mikor megvettem? vagy mit probaljak meg? mert mikor megyek vele nem all meg meg ilyesmi! Nagyon megkoszonnem a segitseget tapasztalatot! Mert nem szivesen viszem szerelohoz egy parszor nagyon porul jartam mert en ugy latom megvaltozott a vilag es mindenkinek csaka penz kell de nem ugy csinalja meg ahogy elvarnam es felek barhova is vinni! Koszonom aki tud segitsen vagy adjon tanacsot hogy mit nezzek at rajta! Udvozlettel Jancsee
Ez attól függ mekkora már az eltérés a hézagnál.Van akinek minimálisan észrevehető,van akinek nehezen indul,de olyat is csináltam már hogy be sem indult csak ha az egész blokkot hőlégfúvóval felmelegítették először.Ha csak megméred abból kiderül hogy jó e vagy sem (a gyári értékekhez képest).Lapkákat rendelni lehet, 380-400ft/db.Ha megakadsz vagy nem jutsz dűlőre vele természetesen vállalok javítást.Bármilyen kérdésed van e-mailben is elérsz: semi1000@freemail.hu
Még nem cseréltem ilyesmit. Lapkákat honnan lehet beszerezni? Előfordulhat, hogy ettől be se induljon? elsőre amúgy simán. Adott esetben vállalsz javítást?
A levegőszűrőt megnéztem, szerintem, és a szervízes srácok szerint is jó. Az volt az első amire gyanakodtam. A tanknál a benzinszűrőt nézzem meg? 44000 van benne. A szelephézag ennyire lehet rossz?
Ha csak dobot cseréltél akkor gondolom megmaradt a lambda-szondád.A lambda értéket kellene megnézni,ebből kiderülne hogy miből is kellene neki több illetve kevesebb!
Egy kérdés:
- Adott egy 2004-es Kawasaki Z750. A gyári kipufogót lecseréltem egy HP corse nyitott sportdobra. Ennek az eredménye az lett, hogy alacsony fordulaton nem húz annyira, nem olyan dinamikus, illetve hidegindításkor kicsit jobban dadog pár másodpercig, mint gyári kipufogóval. Na mármost ez mire vezethető vissza : Benzinhiány, avagy levegőhiány ?
Lényegében a kérdés annyi, hogy ha levegőhiány, és a GYÁRI levegőszűrőt kicserélem Sportlégszűrőre akkor sokat javul a helyzet, vagy az injektor térképet is módosítani kell ?
Nem várok nagy teljesítmény növekedést, csak azt szeretném, hogy ne szenvedjen annyira kis fordulaton (1500-3000 rpm)
Ha sokat állt akkor érdemes átnézni a tanknál a dolgokat hogy ott kap e elég benzint a karbi,és természetesen a levegőszűrőt.Amúgy mennyi km van benne?Szelephézag?
Sziasztok!
GS500-am van. Nagyon sok állás után jutányosan tudtam megvenni, de van vele egy gondom. Amikor hazahoztam is úgy sikerült, hogy az alapjárati állítócsavart teljesen kitekertem, és így is nagyon erőtlen volt. A gázzal folyamatosan játszva végül valahogy sikerült hazakeverednem. Egy profi szervízben azt mondták tuti az alapjárati rendszerrel van gond, szedjem szét a karbit. így is történt, a fúvókákat szépen egy tűvel ki is pucoltam. mintha kicsit javult volna, de az alap problémán nem sokat változtatott. Ha beindítom a motort, akkor hidegen szivatóval indítom egy kis időre azonnal beindul, aztán leáll. Ezután szinte lehetetlen beindítani, vagy nagyon magas alapjárattal esetleg.
Kicseréltem a komplett karbit, hátha... Nem változott semmi.
Az lennne a problémám,hogy legyártattam ujból az összes fékcsövet,és az ésszejelüléseket hogy melyik hol volt szépen letépdesték róla igyhát nem vagyok benne biztos melyik hova is jön pontosan!KÖSZIKE MINDENKINEK A SEGITSÉGÉRT!
Attól függ milyen célra használod,bár versenykörülményeket is bírnia kell.Asszem ez a lánc 3400kg szakítószilárdságú és 500ccm-ig ajánlott,egyedül amiben minimális eltérés van az az hogy a te mocid elvileg 52,2 Le és ez 50Le-ig van,de ez minimális és szerintem jelentéktelen.Én motorszerelő fejjel adom rá áldásom és azt mondom tedd fel nyugodtan,nem lesz vele semmi gáz,tökéletes lánc!;)
Nem hondás kérdése van,de 2t. Gondoltam hátha tud valaki segíteni. Olyat csinál a mocim,hogy negyedgázon kb elkezd hörögni(van mikor ennél nagyobb fordulaton csinálja) és ha húzom neki jobban fullad kicsit. De ha tartom azon a szinten a gázt,akkor abbahagyja kb. 2-3mp után és ha még kicsit ráhúzok akkor pörög majdnem ki teljesen. Karbira gyanakszok,vagy sokat kap vagy keveset... Valakinek volt már hasonló problémája?
Üdv. Misi
Még kell kép?Mert látom írtál de azt is látom hogy közben kaptál segítséget!:) Remélem sikerült a dolog!;)
Egy kérdés:
- Adott egy 2004-es Kawasaki Z750. A gyári kipufogót lecseréltem egy HP corse nyitott sportdobra. Ennek az eredménye az lett, hogy alacsony fordulaton nem húz annyira, nem olyan dinamikus, illetve hidegindításkor kicsit jobban dadog pár másodpercig, mint gyári kipufogóval. Na mármost ez mire vezethető vissza : Benzinhiány, avagy levegőhiány ?
Lényegében a kérdés annyi, hogy ha levegőhiány, és a GYÁRI levegőszűrőt kicserélem Sportlégszűrőre akkor sokat javul a helyzet, vagy az injektor térképet is módosítani kell ?
Nem várok nagy teljesítmény növekedést, csak azt szeretném, hogy ne szenvedjen annyira kis fordulaton (1500-3000 rpm)
Köszi előre is!
Akinek van KJ1L kódú léptető villája, légy szíves írjon.
Előre is köszi
Üdv.
GS500-am van. Nagyon sok állás után jutányosan tudtam megvenni, de van vele egy gondom. Amikor hazahoztam is úgy sikerült, hogy az alapjárati állítócsavart teljesen kitekertem, és így is nagyon erőtlen volt. A gázzal folyamatosan játszva végül valahogy sikerült hazakeverednem. Egy profi szervízben azt mondták tuti az alapjárati rendszerrel van gond, szedjem szét a karbit. így is történt, a fúvókákat szépen egy tűvel ki is pucoltam. mintha kicsit javult volna, de az alap problémán nem sokat változtatott. Ha beindítom a motort, akkor hidegen szivatóval indítom egy kis időre azonnal beindul, aztán leáll. Ezután szinte lehetetlen beindítani, vagy nagyon magas alapjárattal esetleg.
Kicseréltem a komplett karbit, hátha... Nem változott semmi.
A 25-ös pont tartalmazza az elvezetést.
Ami teljesen tökéletes és bírja is az a EBC Extreme Pro fékbetét,ezzel tuti nem lesz gondod!;)
EBC hullámos tárcsára milyen fékbetétet érdemes venni hogy fogjon is és ne fogyjon el 20perc alatt?