Sziasztok!
Szerintetek 450-es exc-n megállná a helyét a sima 520-as erősített Iris lánc?Amúgy az Iris 520 RXP lánc-ra gondolok.
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!Tudna nekem valaki segiteni,hogy hol találok HONDA st 1100 Pan Europam fékrendszeréhez valamilyen rajzot amin látszanak a fékcsövek is!KÖSZÖNETTEL!
Valamit elrágódott rendesen.Hogy pontosan mi is zajlik le benne azt nehéz leírni de eltudom képzelni.Jobb nem lesz,szóval mindenképp szét kell szedni,mert anélkül esélytelen a javulás!
Sziasztok tudna nekem valaki tanácsot adni.Honda mtx japán blokkosról lenne szó.Ha felrakom kettesbe akkor a lánckerék tengely csak ugrál de nem hajt csak úgy bírom ki venni,hogy leállítom és tologatom előre hátra de úgy is nehéz .
a 62-es Izs 35o vendájznisprengoló célszerszáma pont jó erre gondolom van a polcon mivelhogy minden rendes szerelő megrendelte valamikor ... ha keményíteni kell a telón a floriolhoz rendes vajat keverek a margarinok szart se érnek esetleg disznózsírt ...
lehet hogy igazad van mert túlságosan füstöl a kipufugó az valószínú kartergáz.
a te általad ajánlott olajról azt hallotam hogy túlságosan puha amikor rossival találkoztam a hungaroringen azt ajánlotta melegicsek delma vajat és keverjem össze napraforgó olajal.. floriolal az a baj hogy túl sok benne a amino sav és a telitetlen zsírsav.. azt inkább tojásrántottához ajánlom. azért köszönöm az ötleteket barátom..
a karter szívócsőzárószelepet honnan tudok rendelni? vajon a suzuki célszerszámai jók hozá vagy rendeljem meg az mz gyáriát?
szerintem a hármas átmenőszelep nem zár tökéletesen ami összenyitja a kartert a szívócsővel meg a kipuleömlővel általáben ez okozza a hibát ... az sv teleszkópok jók csak az olajat kell kicserélni koleszterinszegény floriolra mert kicsit kemény lenne különben sok sikert !
lenne egy kérdésem..
az első próblémám hogy nem emgy az MZ..
olyan hangokat add ki hogy: bumm-bumm.. megfogtam a gertyát és szikrázott és megbaszott.
szerintetek melyik szelep nem megy? vagy talán a vezérlést kéne beállítani? nem nagyon értek a kétütemüekhez kérlek segíícsetek..
a másik probléma a teleszkóp lenne szeretnék beletenni egy forditott gátlót ócsóba szereztem sv650 É vajon villa kiflikkel kéne átszerelni vagy az mzÉ bírná?
Nah szal így látatlanba elég nehéz,ha jól lett minden összedugva akkor már csak jelre kel tenni az állórészt,ez gondolom megvan,a blokkon és az állórészen van egy kis jel.Ha már az ottani dolgoknál jársz mérj rá vezetékekre.Lenni kell 4 vezetéknek: fehér,sárga,piros,zöld. A piros és a fehér között lenni kell 125 ohm ellenállásnak,a zöld és fehér között pedig 730 ohm ellenállásnak.Az elsőnél 15ohm eltérés lehet a másodiknál 35ohm lehet +-. A sárga és a fehér vezeték között meg 0 ohm.
ok elfogadnám őket :))köszi
De ha elvállalod elvinném hozzád a motort nos vezérmű+ karbi pucolás és szinkron vettem hozzá új láncszettet szóval az is lenne.
És most az olajcsere óta valamiért eszi az olajat és ereszti is elképzelhető hogy ha másik olajat rakok akkor nem lenne semmi baj pedig a gépkönyv szerint 20W 50 es van benne de lehet hogy ez is túl finom neki?
ird meg akkor a te elérhetőséged is!Akkor azt mondod 20 körülre jönne ki ?
üdv
dani
Sziasztok . Szeretnék egy kis infót valakitől.
Van egy pitbike crossmotorom 125ccm -is és nemtudom mi lehet a baja, dől a karburátor túlfojócsövön a benzin alapjáraton ös ha húzok egy kovér gázt akkor mégjobban . leszereltem a karburátort nincs e benne kosz de tiszta volt. Az hogy kiporgetés után lángokat dob, koze lehet a karburátor hibájához? SEGíTSETEK
Budapest közelében van egy jó szerelő és budán is,bár az egyik elég drága a másikról sem tudok árakat,de az biztos hogy nagyon jó szerelők!Én szolnoktól nem messze lakom,ha nem marad más és gondolod akkor elvállalom én is,csak szólj hogy pontosan mi is kell,amiket eddig leírtál,szinkron,lánc csere...mint már mondtam én most jelenleg ilyeneket csinálok,mert egy ismerősöm foglakozik régebbi gépekkel és hozzám hozza,ezeket én úgy ahogy van mindennel együtt szoktam 8-10-15 körül.Ha érdekel egy két telószám akiket említettem akkor írj és küldöm!
köszi a tippet! iggen de én sajnos nem ismerek senkit ezért is próbálkoztam itt van gépkönyv de nincs az az isten hogy én álljak neki.Van itt egy szerelő aki ezekből a típusokból de az előző tulaj aki jóismerősöm hozzá vitte de nem végzett jó munkát rajta . Szóval most kicsit tanácstalan vagyok.
köszi azért hogy irtál!
üdv
Szia kwd!
Az a helyzet a motoroddal, hogy alacsony az úszó szint a karbiba.
3-400 méter után azért dadog mert már nincs elég üzemanyag benne, szét kell szedni és emelni a benzin szinten.
Szerintetek 450-es exc-n megállná a helyét a sima 520-as erősített Iris lánc?Amúgy az Iris 520 RXP lánc-ra gondolok.
Előre is köszönöm a segítséget!