Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak az h még sosem nyultam hozzá a lendkerékhez meg ezekhez... magátol elállithatódik?
Aprilia rs50 2ütemű..
Így már szinte tuti hogy az a baj és azért égett szét a gyertya!Be kell állítani nagyon pontosan!Az a baj hogy nem tudom hogy néz ki,látnom kellene hogy pontosan hogy is van!Bár egy típust adhatnál pontosan és hátha könnyebb!
Jelenleg én is pont ilyen gépeket csinálok itthon,kb ilyen gondokkal!Szinkron,karbi tisztítás,vez. lánc... Háát sztem nagy puccos szervízbe ne vidd mert nincs túl jó véleményem róluk,tisztelet a kivételnek,aki meg jó az nagyon drágán csinálja ezeket is!Keress egy jó szerelőt aki otthon elvállalja,hidd el tudom milyen amikor a szervízbe más szekerét tolod vagy otthon nyugodtan tudsz a saját kis helyeden dolgozni!
hát kráter nincs benne...de a pereméböl hiányzik egy kis darab meg mintha meg mállot volna..de az attolis lehet mert nem volt megreszelve a gyürü..... és az elő gyujtással mit lehetne kezdeni? mert az a fura h lökésre egyböl ugrik az öninditó hiába forog rendesen ugy meg nem vagy ha szerencsém van akkoris csak nagyon nehezem.. én arra tippelek h a lendkeréknél a tekercsek nél van valami ...állitani kell rajta vagy nemtom..(hozzáteszem h most raktam össze mert uj henger dugó gyürü..és az aksim is rendesen müködik..)
Köszi :)
sziasztok !

Érdeklődnék hogy ti milyen motorszervizet illetve műhelyet ajánlotok öreg motorokhoz 1982 es Honda CB -m van szeretném felújíatni a motorját vezérműláncot cserélni rajta karbiszinkron ilyesmi tudtok tanácsot adni hova vihetném őt.
köszi
üdv Dani
koszi szepen meg probalkozunk,hatha sikerul.
Ha a gyertya szétégett akkor igen meleg lehetett a gép,kíváncsi lennék a dugattyú tetejére,mert ha azon is látszik a nagy hő nyoma (kis kráterek,lyukak,olvadás....) akkor detonál (öngyullad) a motorod az pedig lehet a rossz előgyújtás eredménye.
Természetesen lehet,ha eljön az ideje akkor kell is.Szívó oldal: 0,03-0,11mm Kipufogó oldal: 0,25-0,33mm
nem durrog meg semmi beindul megy normálisan csak alapjárat nicns...ööö betolom beindul ..de öninditórol nem vgay ha mégis akkor nagyon nehezen, nyomni kell a gombot vagy 2-3 percig mire beindul...anyagot kap rendesen meg minden... a legutóbbi gyertyám szétégett benne 1.5 hónap után...
sziasztok!

yamaha yzf 750 r ac pumpa nem tolja be a karbikhoz az anyagot!mit lehet vele csinálni?javítható?hangja van de benzint nem szállít!

köszi a válaszokat!
Meg egy kerdes lenne: Ennel a motornal lehet szelephezagot alitanni? es ha igenn mennyit?(BMW F 650 1995 ROtax)koszonom elore is .
Köszi szépen! Végig olvastam, már csak az nem egyértelmű, hogy az 5 szelepes megoldásnál mennyi a szívó és kipufogó szelep? Például Yamaháknál hogy van? 3 szívó/2 kipufogó?
Koszonom, a karburator egy bmw f 650 es en van 95 os evjarat 2 karburator a blokk rotax en meg eletemben nem lattam illyet ,lovesem nincs milyen fajat....
Sziasztok!
Nem motorszereléssel, inkább működéssel kapcsolatos kérdésem lenne. Meg tudná valaki mondani, hogy működik a hengerenként 5 szelepes motor? Mire jó az 5. szelep?
Bocs, ha nem vág teljesen a témába, de nem tudtam hova írjam.
Köszi!
de ha tolásra beindul akkor nem pörög normálisan fullad néha puffanik és leáll a lendkerérknél állítottunk ami adja neki a jelet ami az alaplaphoz megy és akkor indult ha sokat állítottunk akkor nem indult de csak egy minimálisat lehet állítani és nem értem lehet h az alaplap beszart rajta
Mindenképp mérj kompressziót hidegen amikor még állításod szerint jó,és mérj akkor amikor már kezd erőtlenedni.
Próbáljuk meg a legelejétől,nekem sikerülni szokott ha már nagy a baj:Állítsd be a benzinszintet,a karbin lévő jelöléshez.Utána az állító csavarral emeld meg a tolózárat,az alapjárati levegőszabályzó csavart tekerd be teljesen,majd másfél fordulatot visszafelé.Ez után ha jó akkor alacsony fordulaton érd el az üzemi hőmérsékletet.A bemelegedés után a levegőszabályzó csavart lassan tekerd be mindaddig, amíg a motor járása egyenetlen nem lesz.Ekkor csavard azt kifelé mindaddig, amíg a motor el nem éri az adott tolózár állás melletti maximális fordulatát.
Meg tudnád mondani milyen fajta a karburátor,és milyen elven működik!Úgy hátha többet tudunk tenni!;)
Köszönöm, megpróbálom.
Számát nem tudom mert nem messze lakik tőlem,de ma megyek oda,elkérem és még a mai nap folyamán írok!
Koszi de ki lett pucolva az egyiknel a benzin 3 es fel korre a masikon 2 es fel korre lett alitva a karburatoron most visza alitotak mindketot 3 es felre ugysem az igazi de ha min a 2 o 2 es felen ugysem ,a serviz konyv csak a levegonek a bealitasat irja ...Jo lenne ilyenkor egy szaki a kornyeken de nem igazan van az a baj...Ha vanmeg otlet szivesen fogadjuk. koszonok mindent.
Szia! Az a teleszkópszár javító ember engem is érdekelne.
Köszönöm a hozzászólást!
Fúrt henger van rajt, a dugót úgy öntették hozzá. Az összerakás után nem produkáltaa tünetet azóta kb 900-1000 km ment bele.