Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha csak állítva volt de alaposan takarítva nem,akkor a takarítás fog segíteni!
Teljesen jó a d.i.d. lánc!Örök mint a nyomorúság!
Motul olajat tegyél bele ha zajosnak találod attól garantálom a csendet,ha nem akkor vendégem vagy egy sörre!;)
Takarítsd ki a karbit!
Nem csak az összedugdosás a lényeg hanem állítsd is be a gyújtást!Ha tolásra beindul utána minden rendben?Nem durrog vagy puffog?
Gyújtással lesz a gond!A tekercsnél keresd a hibát!
Én dugattyúra tippelek de egy kis dugulás is okozhatja!
Hali! Nekem van ismerősöm,ha nagyon érdekel tudok számot adni,én mindig hozzá viszem a telószárakat!
Sziasztok! Lenne egy kis gondom a motor alapjáratával.Nem egyenletes és elég sokszor felpörög magától.Valósznű hogy akarbival lesz a baj mert egy kölcsön kapott karbival működik tökéletesen.Amit észrevettem,hogy a krómozás megvan kopva a tolattyún,és ez nagyban szerepet játszik-e az alapjáratnál,vagy még lehet e más gond is. A motor egy CR-250-es. Segítségeteket előre is köszönöm!
hali!lenne egy kérdésem vettem egy yamaha dt első nap motoroztam vele már akkor is fura volt tudtam h nincs valami rendben második nap már el se indult nincs rajt szikra tolásra elindul de csak fullad meg puffan és leáll de most meg már el se indul meg ha melegszik nem huz 6 ba
Sziasztok!

számomra komoly problémával fordulok hozzátok.
Suzuki GT50-es motorról lenne szó.
Rövid távon nagyon jól megy, van benne erő és pörög is szépen.
Hosszabb távon kb 3-400 méter után olyan tünetei vannak mint ha elfogyna az üzemanyag, de ha megnézem a benzin csővet van benne benzin, ha vissza engedem a gázt alapjáraton jár a motor, vissza váltok újra pörög.
Új gyertya van, karburátor be van állítva, kipufogó tiszta.
Szerintetek mi okozhatja a problémát?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
kwd
teleszkóp szár kihúzást-egyengetést vállal valaki, vagy lenne valainek ismerőse, aki foglalkozik ilyennel?
Szia meiner!
A motorod nem kap rendesen üzemanyagot, azért indul nehezen teljes szivatóval, menetközben meg azért áll le , mert bele fullad a sok üzemanyagba.
Szét kell szedni a karbit elpucolni, össze rakni, és gyertya csere.
Üdv Szabi
Sziasztok!
Van egy Cagiva river 600 motorom,a probléma,h egyik napról a másikra nem gyullad. Szikra van,karburátort átnéztem,volt egy kicsi kosz benne,de nem számottevő,kipucoltam összeraktam,membrán jó. Segítség!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy ktm gs 125 típusú motorom és most raktam bele új dugattyút(Wössner) és új gyertyát is . Elsőre beindult járt szépen de mikor kicsi a fordulat megáll beköpi a gyertyát variálom a hézagot akkor is ezt csinálja kicsit kevesebb anyagot adok a karbinál akkor is. MI LEHET A PROBLÉMA?
Segítsetek lécci gond van....

Az a baj h a motorom szétvolt szedve csupaszra teljesen.összeraktaqm a gyujtás biztos h jol van összedugdosva!szikra van, öninditó pörög rendesen és mégsem inditja be...most volt henger dugócsereis...tehát kompresszióis van...tolásra rögtön ránt...de az öninditóra meg..csak pörgeti nagyon néha kicsit töt és annyi csak az öninditó forgatja..

mi lehet a baj?a lendkeréknél?vagy hol?talán nem akkor adja le a szikrát amikor kellene? Aprilia RS50 em van
sziasztok!

2005ös Hornethez milyen hátsó fékbetétet javasolnátok? és Budapesten, hol célszerű beszerezni? köszi előre is a segítséget!

Pbalit
belerohadt a benzin, alapjárati rendszer el van tömődve. karbi le, kitakarít, uj benzin be, aztán mehet.
Hello!
Van 1 olyan problémám hogy egyett pöffenik a motor mikor berugom és utánna leáll és a további rugásoknál megszívja magát...ha kiveszem a gyertyát tiszta benzin megpucolom visszateszem megint 1et pöffen és megáll (HONDA CR 250) Javaslatokat várom mi lehet a probléma!
Sziasztok!
Téli állás után, csak teljesen kihúzott szívatóval indul (nehezen) a motor. Ha a szívatót visszatolom, vagy húzók egy minimális gázt, azonnal leáll.
A gép egy yamaha xvs 1100 A.
Van valami javaslat merre induljak? Előre is köszönöm.
Üdv
Szia! A 10w40 szerintem jó bele, sűrűbet semmi féle képpen ne tegyél bele. Ami a legjobb lehet az a 10w50 vagy a 10w60 mert ezek jobban birják a magas hőfokot és a nagy terhelést. Vagy néz utána , hogy mit ír a gyár és szerez be olyat.
Remélem tudtam segiteni.
Üdv Szabi!
Üdv. Szerelö urak! Kérdésem lenne a cbr1000rr-be a 10w40et ajánlották hát beleraktam. De hangos a válto meg minden. Átvertek vagy sűrűbb kellene bele pályán használom leginkább. de utcán is.
Még hozzátenném, hogy a motort 15 percig járattam a "régi" olajba való motortisztító adalékkal (Wynn's motor cleaner) és kicsit mentem is vele az utcában egy két percet, és váltogattam(hogy átmozgassam a váltót is).... lehet az tett be a kuplungnak?
Kawasaki ZXR 400L
Sziasztok tudna nekem valaki tanácsot adni.Honda mtx japán blokkosról lenne szó.Ha felrakom kettesbe akkor a lánckerék tengely csak ugrál de nem hajt csak úgy bírom ki venni,hogy leállítom és tologatom előre hátra de úgy is nehéz .Széthúztam de semmi rendellenességet nem látok